Gå til innhold

Hva er positivt med influensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ramse opp mye som er negativt, men tenkte høre med dere hva som egentlig er positivt.

Hvorfor sitter så mange å scroller gjennom utallige profiler daglig og lar seg påvirke av disse influenserene?

Anonymkode: be061...e9c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de kan påvirke folk på en positiv måte kan det være nyttig.

Jeg følger egentlig ikke med på noen, men feks type "rydde"-influenser, økonomi-råd-influenser eller treningsinfluenser (da mener jeg ikke "se på min kropp", men "slik får du løpt din første 5 km")

Men en stor del av influensere faller i andre kategorier som jeg ikke har sansen for.

• Liker 2
Skrevet
ekkoet skrev (59 minutter siden):

Hvis de kan påvirke folk på en positiv måte kan det være nyttig.

Jeg følger egentlig ikke med på noen, men feks type "rydde"-influenser, økonomi-råd-influenser eller treningsinfluenser (da mener jeg ikke "se på min kropp", men "slik får du løpt din første 5 km")

Men en stor del av influensere faller i andre kategorier som jeg ikke har sansen for.

Ja, dette er en gruppe med influensere som jeg kan se nytten av å følge.
Da har man jo felles interesser. 
Men i gruppen store influensere som kommer med masse vas fra egen hverdag og proppet av reklame som mange lar seg påvirke til å kjøpe. Hva er gleden med å følge dem? 

Blir folk aldri mettet på dette vaset og innblikket i en i mange tilfeller oppstilt hverdag?

Anonymkode: be061...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...