AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg kan ramse opp mye som er negativt, men tenkte høre med dere hva som egentlig er positivt. Hvorfor sitter så mange å scroller gjennom utallige profiler daglig og lar seg påvirke av disse influenserene? Anonymkode: be061...e9c 1
ekkoet Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Hvis de kan påvirke folk på en positiv måte kan det være nyttig. Jeg følger egentlig ikke med på noen, men feks type "rydde"-influenser, økonomi-råd-influenser eller treningsinfluenser (da mener jeg ikke "se på min kropp", men "slik får du løpt din første 5 km") Men en stor del av influensere faller i andre kategorier som jeg ikke har sansen for. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 ekkoet skrev (59 minutter siden): Hvis de kan påvirke folk på en positiv måte kan det være nyttig. Jeg følger egentlig ikke med på noen, men feks type "rydde"-influenser, økonomi-råd-influenser eller treningsinfluenser (da mener jeg ikke "se på min kropp", men "slik får du løpt din første 5 km") Men en stor del av influensere faller i andre kategorier som jeg ikke har sansen for. Ja, dette er en gruppe med influensere som jeg kan se nytten av å følge. Da har man jo felles interesser. Men i gruppen store influensere som kommer med masse vas fra egen hverdag og proppet av reklame som mange lar seg påvirke til å kjøpe. Hva er gleden med å følge dem? Blir folk aldri mettet på dette vaset og innblikket i en i mange tilfeller oppstilt hverdag? Anonymkode: be061...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå