AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Har tenkt på det og vil ha andre synspunkter. Er 38 år gammel kvinne som har meget store krav når det å ligge med noen, tenker kanskje at jeg har større krav nå enn tidligere, men er det virkelig slik? Jeg kunne ligge med en jeg traff for noen timer siden, men samtidig avvise noen jeg er overbevist har følelser for meg og som kjenner godt. Så jeg kanskje aldri hatt generelt krav når det kom til sex. Bare mot noen, men hva var det? er det fordi han var kjekk?, Norsk? etc. Diskriminerte jeg menn?. Dette er ikke det at jeg var superforelsket i de jeg lå med heller. Noen tanker? Anonymkode: c6d46...a33
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Du er billig og løs Anonymkode: a2fdb...80e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Var sånn jeg og. Var det en som var lederen av ulveflokken så fikk han musa mi. Nå spiller det ingen rolle hvem du er så lenge du er i forhold med meg da får du den Anonymkode: acd37...b59
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har tenkt på det og vil ha andre synspunkter. Er 38 år gammel kvinne som har meget store krav når det å ligge med noen, tenker kanskje at jeg har større krav nå enn tidligere, men er det virkelig slik? Jeg kunne ligge med en jeg traff for noen timer siden, men samtidig avvise noen jeg er overbevist har følelser for meg og som kjenner godt. Så jeg kanskje aldri hatt generelt krav når det kom til sex. Bare mot noen, men hva var det? er det fordi han var kjekk?, Norsk? etc. Diskriminerte jeg menn?. Dette er ikke det at jeg var superforelsket i de jeg lå med heller. Noen tanker? Anonymkode: c6d46...a33 Du kan vel ha de kravene du vil, det har alle andre også. Blir rart å snakke om diskriminering når det kommer til kjærlighetslivet. Ingen har rett på sex eller kjærlighet fra noen. Anonymkode: 57ac6...00f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 "Montert", mener du skrudd sammen? Anonymkode: 57ac6...00f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du kan vel ha de kravene du vil, det har alle andre også. Blir rart å snakke om diskriminering når det kommer til kjærlighetslivet. Ingen har rett på sex eller kjærlighet fra noen. Anonymkode: 57ac6...00f Jeg tror hun mener slik: At hun står i torget og serverer roser. Hun går ut ifra å gi roser til alle som vil ha eller går fordi, men hun velger bare gi det til noen få og utelukker andre, uten å vite hvorfor hun gjør det. Hun lurer på om det var kun utseende eller hva enn som fikk hun til å diskriminere bort de andre. Jeg personlig har kun sex med folk jeg har følelser for. Synes det er patetisk å bare gi meg selv til menn bare fordi alle de andre syntes han var kun eller hadde en del følgere på instagram. Anonymkode: 82579...599
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Mer google translate for å passe narrativet til enslige menn ser jeg. Anonymkode: 8e12c...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå