Gå til innhold

Jeg var på noen dater med en fyr i sommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå etter skolestart så viser det seg at han er kontaktlærer ti barnet mitt. Må jeg bare gjøre det slutt? Barnet vet ikke om det.

Anonymkode: 00103...497

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dere har vert på noen dater, sa han ikke da at han var lærer, og hvilken skole og klasse han jobber på/i?

Anonymkode: 95389...3e9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Siden dere har vert på noen dater, sa han ikke da at han var lærer, og hvilken skole og klasse han jobber på/i?

Anonymkode: 95389...3e9

Kun at han var lærer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Og nå etter skolestart så viser det seg at han er kontaktlærer ti barnet mitt. Må jeg bare gjøre det slutt? Barnet vet ikke om det.

Tenker at dere kan informere skolen om dette og si det slik du har framstilt det her. Er en grei sjanse de vil la det gå tror jeg.

Skrevet

Dater dere fremdeles eller avsluttet dere i all vennskapelighet ?  
Hvis dere ikke har noe uoppgjort så hadde jeg ikke gjort noe, men fokusert på å være profesjonell i forhold til barnets behov 

Anonymkode: c6db9...5a9

Skrevet

🙈😂

Anonymkode: afdea...6f3

Skrevet

Uff så kleint😂

Anonymkode: 96a8c...f85

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det jeg tenker er viktig å tenke på før du i det hele tatt vurderer situasjonen: 

Er dette en mann som potensielt kan være en kjæreste for deg eller er dere noe annet? Hvis du tenker at dette er en mann som innehar det du ser etter for noe seriøst så er det vel ikke noe vits å avslutte bare fordi han er kontaktlærer for barnet ditt?  Og hva sier han om situasjonen?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...