Gå til innhold

Snømåker..

Cuba

Anbefalte innlegg

I forbindelse med en (teit) oppgave, trenger jeg forslag på utdanninger som en person kan ha som gjør det passende for han til å søke på en stilling som snømåker..

Skal nemlig skrive eksempler på søknader og er ikke så lett å skrive CV`en! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han bør vel kunne kjøre traktor eller brøytebil. Og litt god fysisk form er sikkert ikke så dumt. Men hva slags utdanning det blir...hmmm... Enkelte steder er vel det der vaktmesterens jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er noe sånt jeg har tenkt og!

Oppgaven går ut på at vi skal tilsette en i 100% stilling som snømåker..

Skjønner bare ikke hvordan det er mulig jeg men. Får bare gjøre så godt jeg kan..

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det en del gårdbrukere som måker rundomkring. SÅ landbruksutdanning kan kanskje være noe. At man kan kjøre tyngre kjøretøyer elelr i hvert fall ha traktorlappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bonde, rørlegger, rørmåker, gravemaskinarbeider, truckfører, heiskranfører, heismontør, frisør, svennebrev, mesterbrev, vaktmester, traktoreier, høygaffel-sjef, viseadministrerende truckfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel anleggsgartnere som gjør det - er lite å plante osv i veikantene om vinteren, så da brøyter de den tiden isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, den jobben kunne jeg godt tenke meg! Tenk så deilig om sommeren da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er noe sånt jeg har tenkt og!

Skjønner bare ikke hvordan det er mulig jeg men. Får bare gjøre så godt jeg kan..

Hva mener du med at du ikke skjønner hvordan det er mulig? :klø:

Kanskje h*n burde ha utdanning innen anlegg?

Her jeg bor er det en del gårdbrukere som måker rundomkring. SÅ landbruksutdanning kan kanskje være noe. At man kan kjøre tyngre kjøretøyer elelr i hvert fall ha traktorlappen...

Samme her i området! Han som brøyter kjører traktor, så tror ikke man trenger å ha lappen for tyngre kjøretøy. :)

Å, den jobben kunne jeg godt tenke meg! Tenk så deilig om sommeren da!!  :ler:

Ja, og kjempekjekt nå som det snør så mye, og de er ute og brøyter i 3 døgn i strekk (yen søvn). ;) Han som brøyter her jeg bor, har ansvar for å vedlikeholde flere grusveier i området hele året. Så han har både snømåking, drenering, strøing osc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du ikke skjønner hvordan det er mulig? :klø:

Kanskje at det kan være vanskelig å få til 100% arbeid innen snømåking? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheh... hørtes litt merkelig ut den oppgaven der. Jeg tenkte også på vaktmester, er mulig de har ett fag der som heter snømåking. Men for å være litt teit tilbake som oppgaven var synest jeg du kan skrive at vedkommende har gått livets skole og egner seg derfor ypperlig til denne jobben! ;)

Vet ikke om det finnes egne snømåker kurs, det KAN jo være. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...