Gå til innhold

Er bomullsbodyene til Reflex små i str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om disse tre pakningene deres med bodyer er små eller normale i størrelsen? Er de på størrelse med eks h&m sine som er litt små?

Anonymkode: 6fa48...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at de er veldig små.. 

Anonymkode: 6f5ea...160

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes at de er veldig små.. 

Anonymkode: 6f5ea...160

Skal ha til en som 1,5 år og helt gjennomsnittlig, hm har alltid passet innenfor alderen, bør jeg gå opp en størrelse og da kjøpe de som er fra 2-3 år?

Skrevet

Synes også de er små, litt trang over hodet og stiv i stoffet i forhold til f.eks. Lindex sine. Endte opp med å bruke de veldig sjelden. 

Skrevet
EmKay skrev (6 minutter siden):

Synes også de er små, litt trang over hodet og stiv i stoffet i forhold til f.eks. Lindex sine. Endte opp med å bruke de veldig sjelden. 

Takk for info.

Skrevet

Har kun hatt til baby, og de ble altfor kort i kroppen til mine litt runde babyer

Skrevet

De er små ifht H&M sine. Lite stretch og trange over hodet synes jeg (15 mnd gammel min da).

Anonymkode: 9c017...d89

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De er små ifht H&M sine. Lite stretch og trange over hodet synes jeg (15 mnd gammel min da).

Anonymkode: 9c017...d89

EmKay skrev (46 minutter siden):

Ser dere skriver trang over hodet, men ser de har knapper på skulderen, er de trange til tross for det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ser dere skriver trang over hodet, men ser de har knapper på skulderen, er de trange til tross for det?

Jeg synes også det. Ja tross knapper. Veldig fine å myke men ikke så tøyelig. Skuff egentlig. Blir å kjøpe bare bukser heretter jeg. 

Anonymkode: 4d27e...94c

Skrevet

Har bare hatt ull fra Reflex og den syntes jeg var litt liten i størrelsen :)

Anonymkode: 34498...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg synes de var det. Nå hadde vi de primært når vi brukte str 50-68, og har ikke brukt de etter det. Så har ikke prøvd de med større barn der man gjerne kan "ta i" litt mer når klær skal over hodet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...