AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Har datet en mann noen måneder. For noen dager siden fikk han et brev der jeg er ærlig om mine følelser (som er sterke) men jeg sier også noe om han som er veldig sterkt. Vil ikke gå innpå hva det er, men hadde jeg fått et slikt brev hadde jeg selv trengt å fordøye det. Han har bedt meg om litt tid før han responderer og det forstår jeg. Men hvor lang tid er for lenge? Hva er "innen rimelighetens grenser" vil dere si ? Har en tendens til å bli utålmodig for fort, derfor spør jeg hva som er "normalen" for andre.... Anonymkode: 027d5...108
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Tja... etter en ukes tid hadde jeg forventet konkret svar. Anonymkode: 59b2f...78c 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Det blir jo veldig generelt dette her, men jeg er enig med den over: etter en uke bør du ha fått svar, i alle fall på noe av det. Hvis det er ting som trenger å ordnes opp i, og som tar lengre tid bør han også si noe konkret om det i samme slengen. Anonymkode: b2fa2...293 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Altså, dere har datet "i noen måneder" og er enda ikke kjærester? Merkelig i så fall. Man vet vel etter bare en eller to møter om man vil noe mer. Da jeg møtte kjæresten min (for fire år siden snart), ble vi kjærester etter et par uker. Rart å drive å date i månedsvis. Er det ikke gjensidige følelser? Anonymkode: 56fdc...8f7 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Altså, dere har datet "i noen måneder" og er enda ikke kjærester? Merkelig i så fall. Man vet vel etter bare en eller to møter om man vil noe mer. Da jeg møtte kjæresten min (for fire år siden snart), ble vi kjærester etter et par uker. Rart å drive å date i månedsvis. Er det ikke gjensidige følelser? Anonymkode: 56fdc...8f7 Du, nå er du langt utenfor temaet og svarer heller ikke på det jeg spør om. Hva du syns er rart trenger ikke være rart for andre. Og dette er ikke rart i det hele tatt. En av oss trenger litt lenger tid grunnet et tidligere forhold. Sånn er det bare og da må ting gå lot roligere enn hva feks DU måtte mene er normalt. Ingenting er svart hvitt her i livet... Og jo, gjensidige følelser. Tenk at det er mulig og enda ikke være kjærester.... Veldig rart, ikke sant? 😉😝 Anonymkode: 027d5...108 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Å motta et sånt brev kan virke overveldende og en kan føle et visst press som litt ubehagelig. Det kan virke mot sin hensikt , men det kommer helt an på hvor raus den personen er Anonymkode: d5cda...ca9 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å motta et sånt brev kan virke overveldende og en kan føle et visst press som litt ubehagelig. Det kan virke mot sin hensikt , men det kommer helt an på hvor raus den personen er Anonymkode: d5cda...ca9 Ja og svaret på spørsmålet var...? Anonymkode: 027d5...108 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Hadde nok gitt det en uke. Selv utålmodig, så ville nok fylt dagene så tankene ikke fikk løpt fritt Anonymkode: d47c8...d54 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og svaret på spørsmålet var...? Anonymkode: 027d5...108 Svaret er at en kan bli avvist rett og slett fordi et sånt brev blir too much. Ok ? Anonymkode: d5cda...ca9 9 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 Veldig så frekk du var da, ts! Hadde ikke giddet å date deg! Anonymkode: 3417f...901 8 1
Gjest ti10 Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig så frekk du var da, ts! Hadde ikke giddet å date deg! Anonymkode: 3417f...901 Jeg vet ikke om jeg vil si frekk, men jeg håper hun er mer tålmodig når hun kommuniserer med daten enn hun er her
Daria Skrevet 23. august 2023 #12 Skrevet 23. august 2023 Det åpenbare, men lite hjelpsomme svaret her er den tiden han synes han trenger. Du sier at du har sluppet et par solide bomber på ham - jeg vil gjette på at du brukte mer enn en uke på å komme fram til de følelsene og tankene du formulerer i brevet? Respekter ønsket hans om tid - det vil neppe komme noe godt ut av å mase og være utålmodig. 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #13 Skrevet 23. august 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Svaret er at en kan bli avvist rett og slett fordi et sånt brev blir too much. Ok ? Anonymkode: d5cda...ca9 Dette! Det kan føles overveldende med et konfronterende brev, og motparten kan tenke at dette mennesket er krevende og ikke noe jeg orker å fortsette med. En venninne av meg har selv skrevet brev til to menn der hun beskriver og avkrever svar. I begge tilfellene ble hun faset ut i ettertid Anonymkode: 92ce2...164 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og svaret på spørsmålet var...? Anonymkode: 027d5...108 Tungt for det? Er brevet overveldende kan det ta tid… En mann svarer andre kanskje ikke, som du selv sier hva som er normalt for en person er nødvendigvis ikke likt for andre. Med andre ord, ingen andre enn han du sendte brevet til kan svare deg på spørsmålet. Anonymkode: 9de1e...333 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette! Det kan føles overveldende med et konfronterende brev, og motparten kan tenke at dette mennesket er krevende og ikke noe jeg orker å fortsette med. En venninne av meg har selv skrevet brev til to menn der hun beskriver og avkrever svar. I begge tilfellene ble hun faset ut i ettertid Anonymkode: 92ce2...164 Nemlig ! Det er masete synes jeg Anonymkode: d5cda...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #16 Skrevet 23. august 2023 Et brev..? Såpass vondt for å snakke om egne følelser hadde vært et stort rødt flagg for meg. Anonymkode: 65c5e...dec 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 Som en over her skriver. Det tar så lang til som personen trenger. Jeg ville gitt ham all tid, og ikke tatt kontakt med ham før han tok kontakt selv. Det kan ta to dager, to uker, to måneder… Anonymkode: 8c9f0...04f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 Han venter så lenge han vil, kanskje hører du aldri noe mer. Du venter så lenge du vil på et svar, kanskje blir du lei fort, kanskje ikke. Uansett er utspillet hans, og du kan i hvert fall ikke mase. Anonymkode: 4f586...68a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja og svaret på spørsmålet var...? Anonymkode: 027d5...108 Tror du folk her vet svaret på det? Anonymkode: 355f6...eba 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #20 Skrevet 23. august 2023 Hadde jeg mottatt er brev sånn så hadde jeg nok avsluttet forholdet. Viktige ting snakker man om, ikke skriver brev (eller mail som jeg har sett andre her gjøre). Anonymkode: 13f78...645 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå