Gå til innhold

Økt lyst etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i mange år. Vi har begge ganske høy sexlyst og har hele veien hatt mye og god sex. I svangerskapene har jeg hatt ekstremt høy sexlyst, men det har normalisert seg etter fødsel - bortsett fra denne gangen. Vi hadde sex bare noen timer før fødsel og allerede samme dag som barnet ble født var jeg kåt igjen. Fantaserte om å forføre mannen i dusjen på sykehuset. Vi ventet derfor ikke mange dagene før vi hadde sex og har hatt sex opp til flere ganger om dagen i etterkant (barnet er 3 måneder). Det roer seg ikke. Jeg tenker på sex hele tiden og er konstant kåt. Jeg sliter ut mannen, stakkars. Altså, han klager ikke, men han føler på litt utilstrekkelighet. Redd for å ikke være nok.  Jeg forsikrer ham om at han er mer enn nok og lar ham ta føringen. I tillegg opplever jeg økt følelse, så jeg får lettere orgasme samt at de er kraftigere og kan vare i det uendelige. Likevel er jeg klar for både runde to og tre like etterpå. Eneste som hindrer meg fra å ha sex hele dagen er at tiden ikke strekker til med tre små. Kanskje for det beste for alle parter.

Spørsmålet er vel om flere har opplevd det samme med seg selv eller partner? Jeg føler jo meg ganske unormal da normaliteten med 3 barn under skolealder hvorav en nyfødt ikke vanligvis er forbundet med økt sexlyst… føler denne kåtskapen begynner å bli altoppetende. Går det seg til? Mannen spøker om at han må leie inn noen hvis dette skal fortsette 🙉

Anonymkode: 2b50d...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*
Jepp, det der høres kjent ut. Fryktelig upraktisk egentlig med så mye lyst når man har flere små! Pga. faren for infeksjon klarte vi å vente noen uker, men det ble en del blowjobs, ja. 🤪

For meg har det roet seg litt da hormonene roet seg ned, men i perioder er det like intenst som da. Lurer på om det er sånn en del menn har det til vanlig? Altså, tenke masse på sex og ha lyst på sex så ofte at det blir altoppetende. 😂

Forresten, har det noe å si om det er normalt eller ei? Det er sånn det er for dere nå og det er det dere må finne en måte å takle (og det ser jo ut som om dere klarer fint).

Skrevet
Fioljenta skrev (10 minutter siden):

*ler*
Jepp, det der høres kjent ut. Fryktelig upraktisk egentlig med så mye lyst når man har flere små! Pga. faren for infeksjon klarte vi å vente noen uker, men det ble en del blowjobs, ja. 🤪

For meg har det roet seg litt da hormonene roet seg ned, men i perioder er det like intenst som da. Lurer på om det er sånn en del menn har det til vanlig? Altså, tenke masse på sex og ha lyst på sex så ofte at det blir altoppetende. 😂

Forresten, har det noe å si om det er normalt eller ei? Det er sånn det er for dere nå og det er det dere må finne en måte å takle (og det ser jo ut som om dere klarer fint).

Ble en del blowjobs den første uka, men hadde penetrerende sex allerede 7 dager etter fødsel (selvfølgelig med kondom). 

Nei, det er egentlig ikke så viktig om det er normalt eller ei, men har ingen å relatere meg til. Har en søster og et par nære venninner jeg kan snakke om sex med og de reagerer med sjokk og vantro når jeg forteller hvordan jeg har det. Hadde vært litt godt å fått høre «skjønner akkurat hvordan du har det» eller at noen kunne ha delt erfaringer. Så føler meg litt alene med hele greia. Skulle jo egentlig vært i babybobla, men føler jeg mer er i en sexboble. Også blir jeg litt redd for at det skal bli for mye for mannen.

Derfor var det litt godt å lese at det finnes flere som har hatt det slik og godt å høre at jeg mest sannsynlig ikke er slik for bestandig 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble en del blowjobs den første uka, men hadde penetrerende sex allerede 7 dager etter fødsel (selvfølgelig med kondom). 

Nei, det er egentlig ikke så viktig om det er normalt eller ei, men har ingen å relatere meg til. Har en søster og et par nære venninner jeg kan snakke om sex med og de reagerer med sjokk og vantro når jeg forteller hvordan jeg har det. Hadde vært litt godt å fått høre «skjønner akkurat hvordan du har det» eller at noen kunne ha delt erfaringer. Så føler meg litt alene med hele greia. Skulle jo egentlig vært i babybobla, men føler jeg mer er i en sexboble. Også blir jeg litt redd for at det skal bli for mye for mannen.

Derfor var det litt godt å lese at det finnes flere som har hatt det slik og godt å høre at jeg mest sannsynlig ikke er slik for bestandig 😄

Skjønner hvordan du har det! 🤪

Det vanskeligste er kanskje den biten med at man er redd det blir litt for mye for mannen. Jeg har såååå mange ting jeg har lyst til å teste ut, men må porsjonere det litt ut. Mannen stiller som regel opp, men sukking (les: «sukk, nå er det på’en igjen») gjør jo at man prøver å ta litt hensyn. Selv om det absolutt har roet seg ned, så er det som om jeg har fått smaken av et slags «narkotikum» som jeg vil ha mer av. 

Men, altså, i perioder kan det være helt tomt for sexlyst hos meg. Særlig når det skjer andre ting i livet som krever litt for mye bekymringer og tid. Så, vel, det har blitt en slags «kontrollerbar» rus nå.

Jeg har lurt litt på hvorfor i all verden jeg fikk et sånt sexkick av fødsler. Er det bare på grunn av hormoner? Eller har det noe med at jeg følte meg stolt som kvinne over å kunne fø? Eller at vi kom nærmere hverandre? Jeg vet jo at mange får stikk motsatt reaksjon, så man begynner jo å gruble litt. 😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spørsmålet er vel om flere har opplevd det samme med seg selv Anonymkode: 2b50d...b6b

Mine erfaringer er egentlig stikk motsatt.

All lyst på sex forsvant veldig tidlig i mine svangerskap.

Hadde ikke sex etter graviditet og før ca 1 år etter fødslene.

Anonymkode: 63e44...6ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mine erfaringer er egentlig stikk motsatt.

All lyst på sex forsvant veldig tidlig i mine svangerskap.

Hadde ikke sex etter graviditet og før ca 1 år etter fødslene.

Anonymkode: 63e44...6ea

Ja, det er slik jeg opplever at de fleste har det, så føler ingen kan relatere seg til dette av de jeg har rundt meg. Jeg mistet ikke sexlysten etter fødsel med de to første, men den var mer normal (for meg). Nå har jeg først gått sprengkåt i 9 mnd i svangerskapet for å så være inne i min 4. måned med ekstrem kåthet etterpå også. 

Skrevet
Fioljenta skrev (8 timer siden):

Jeg har lurt litt på hvorfor i all verden jeg fikk et sånt sexkick av fødsler. Er det bare på grunn av hormoner? Eller har det noe med at jeg følte meg stolt som kvinne over å kunne fø? Eller at vi kom nærmere hverandre? Jeg vet jo at mange får stikk motsatt reaksjon, så man begynner jo å gruble litt. 😉

Ja, det er litt av dette jeg går og grubler over 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...