AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg har kjøpt en del ting fra Tise i det siste, og ellers noen andre nettbutikker. Føler meg økonomisk når jeg handler brukt, selv om jeg kanskje ikke er det egentlig. Får alltid så dårlig samvittighet når jeg kjøper klær. Dere her inne, hvor ofte kjøper dere nye klær?:) Anonymkode: 00eaf...df8
Phoenix Heart Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Ved behov, og det kan variere veldig. Kan gå flere måneder i mellom hver gang jeg kjøper klær eller det kan gå noen uker. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Jeg synes det er kjedelig å kjøpe klær og gjør det bare når jeg må. 1-2 ganger i året. Anonymkode: 74e98...292
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Ved behov. Ca annenhvert år. Anonymkode: a0d15...4ad
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Jeg handler mye på salgene i januar og august. Utenom blir det nok et plagg i måneden. Elsker klær og har så mye at jeg ikke har gått med samme antrekk to ganger iår. Noen basisplagg har vært brukt en håndfull ganger, men "hoved"plaggene eller fulle antrekk har jeg ikke brukt to ganger enda 🤣 Anonymkode: 2f789...154 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Ca annenhvert år eller når jeg må fordi klærne jeg har ikke passer eller er ødelagte... Anonymkode: 63e48...175 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Jeg kjøper nok noe hver måned. Men skulle gjerne handlet mer 🤩 Anonymkode: 81351...67d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Alt for ofte 😄 handler å mye på Tise og bruker det at jeg handler brukt litt som en «unnskyldning» for meg selv:D men jaja «only live once» osv hehe Anonymkode: 87845...e4b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 Handler dere mange plagg på en gang, eller stort sett 1plagg?:) jeg prøver liksom bestille en del når jeg først bestiller fra nett, men blir fort dyrt på den måten 🙈 Anonymkode: 00eaf...df8
Carrot Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 Sikkert for ofte men når jeg ser noe jeg har lyst på og som jeg tenker at jeg kommer til bruke mye..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 Prøver tydeligvis å runde Finn.no, kjøpt mye nytt der for halve eller 1/3 av prisen Anonymkode: fed03...164
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #12 Skrevet 23. august 2023 Varierer. Har ikke så mye klær, så det jeg går i blir som regel slitt etter 1-2 år fordi jeg bruker det så mye. Forsøker å kjøpe noe hver gang jeg ser noe jeg liker veldig godt, men det er så sjeldent så det blir ikke kjøpt så mye klær. Hadde jeg likt flere ting i klesbutikkene kunne jeg lett handlet 3 ganger så mye som jeg gjør Anonymkode: dc235...491
flusa Skrevet 23. august 2023 #13 Skrevet 23. august 2023 Når jeg finner noe i butikken jeg har lyst på.(som er sjeldent) 1
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 Jeg har i de siste 2 årene kjøpt en del. Før dette igjen var det skjeldent. Det er skjeldent jeg gjør bomkjøp, jeg vet hva jeg liker, hva jeg har og hva som kan mixes sammen. Jeg gir fullstendig bang i mote, så klærene jeg kjøper har jeg og brukes i flere år. Jeg kan gjøre impulskjøp, men jeg har alltid noe på ønskelisten digitalt og viss det plagget ikke kan måle seg med det som står på ønskelisten hos de forskjellige og vante nettbutikkene kjøper jeg det ikke. Jeg får aldri dårlig samvittighet for å handle klær; Ikke har jeg barn, ikke kjører jeg bil i hverdagen og det er skjeldent jeg tar fly, og klær må vi ha uansett. Jeg kan også kjøpe en del brukt, men der er jeg kanskje mer kresen på fysiske vintage butikker enn å handle på nett, jeg bor i en by hvor det er litt godt utvalg i vintage butikker. Det værste jeg vet er å handle bh, de må prøves på og jeg må ha dagen (som er ca en gang i skuddåret) men ellers er jeg glad i å shoppe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 Ved behov. Jeg bruker alle klær jeg har til de blir hullete og utenfor all redning. Men sliter mye på bukser, så må kjøpe nye bukser kanskje 3-4 ganger i året. Men bluser kan jeg ha i flere år. Når de ikke ser pene ut lenger etter et par år så bruker jeg de hjemme. Kjøper aldri klær brukt. Anonymkode: 4cc00...736
Elaine Marley Skrevet 23. august 2023 #16 Skrevet 23. august 2023 Det varierer veldig. Ikke hver måned, men kanskje annenhver eller hver tredje måned. Jeg går innom bruktbutikker relativt ofte, men finner jo ikke noe der hver gang. Jeg har blitt flinkere til å unngå impulskjøp og heller vurdere om det er noe jeg kommer til å bruke.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 I år har jeg kjøpt en t-skjorte og en sommerkjole nytt, resten kjøper jeg brukt (klær, sko, turstøvler og sportsutstyr). Før jul måtte jeg kjøpe noe nytt fordi jeg var i utlandet og bagasjen min var på avveie i 3 uker… Anonymkode: f90d2...dd3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 Sjeldent. I år har jeg kjøpt 3 t-skjorter og noen bh/truser. Bruker det jeg har til det er utslitt. Har endel på ønskelisten på Tise å nå begynner endel klær virkelig å være utslitt, så mulig det blir noen kjøp der i løpet av høsten. Prøver å kjøpe mest mulig brukt på grunn av miljø. Anonymkode: 9d067...fd4
c_buk Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 Kjøper nytt når noe blir slitt eller ødelagt. Kanskje 1-2 ganger i året. Kjøper da både nytt og brukt.
Daisy-love Skrevet 23. august 2023 #20 Skrevet 23. august 2023 Jeg kjøpte meg en jakke før sommeren. Mai var det vel. Går veldig i rykk og napp hvor ofte jeg handler, men handlet nok oftere før. Nå er jeg veldig i sparemodus så jeg oppsøker ikke butikker. Det jeg ser når jeg går rundt, altså hengende ute på stativer, eller i vinduer er ikke helt min stil heller, så frister ikke å titte mer. Skal kjøpe meg noen nye truser snart da. Har bare ikke kommet meg så langt enda 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå