AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Del Skrevet 23. august 2023 Hei! Jeg skal snart reise og sitte i fly i 10t+ og lurte på om dere har noen tips til gode støttestrømper/kompresjonsstrømper. Jeg har en tendens til at føttene mine hovner opp om jeg blir mye sittende rett opp og ned, så jeg har lyst til å forberede meg for denne lange flyturen. Jeg så at apoteket selger kompresjonsstrømper, men de er utrolig dyre. Fungerer de billige variantene like bra som de man får kjøpt på apotek? Anbefalinger til butikker hvor man får kjøpt slike strømper? Anonymkode: b0001...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg bruker mye slik og har absolutt best erfaring med Jobst sine, de andre strekker seg fort mens jobst sitter godt og kan brukes mange mange ganger Anonymkode: 0cc52...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 23. august 2023 #3 Del Skrevet 23. august 2023 Fotbutikken har jeg kjøpt ifra. https://fotbutikken.no/ortose-og-stotte/stottestromper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå