AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Lister over verdens rikeste personer er gjerne basert på børsverdier. Men jeg tror den virkelige rikeste personen ikke er på noen børs. Jeg tror den rikeste personen i verden er Putin. Mange sier han at han ikke er interessert i penger, kun makt. Men det tror jeg ikke noe på. Jeg tror han er veldig interessert i å akkumulere penger. Og han styrer hele den russiske staten som sin egen lommebok og kan ta det han vil. Og Russland er en gigantisk lommebok. Selv Saudi Arabia blir lommerusk i forhold til Russland. Så når Forbes presenterer Elon Musk som den rikeste personen i verden med en formue på 250 milliarder dollar, tror jeg det sitter en del statsledere og ler seg i hjel, der 250 milliarder er det de tjener på noen måneder. Anonymkode: db1c2...845
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Alle som er rikt(est) pga aksjer i en bedrift de styrer eller har grunnlagt selv er jo ikke det i virkeligheten, formuen er avhengig av aksjekurs og den kan kræsje rimelig fort. Se på Zuckerberg. For å ha stabil formue må det være diversifikasjon. De virkelig rike er stort sett ukjent nettopp fordi de ikke stikker hodet ut noen steder. Putins rikdom overgår vanlige definisjon men på papiret eier han jo ingenting. Hans milliarder står anonym eller i andres navn. Anonymkode: 34ecd...b39
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Putin er da det statsoverhodet som jobber flest timer i uken/året. Han har neppe tid til å være rik, og ikke er det mulig for han å ha store verdier i den vestlige verden uten at vi vet det - så hvor mener dere rikdommen hans er? Historisk har Rothschild-familien vært en av de med mest penger og makt, så trolig er de enda blant de rikeste familiene. Rockefeller-familien er også høyt oppe. Begge familiene som helhet har definitivt mer penger enn Musk. Så kan vi jo nevne den britiske kongefamilien, diverse sultaner og sheiker. Utover det er det nok ingen enkeltperson har mer enn Musk, det ville vært umulig å holde skjult. Innflytelsesrike familier som har vært blant de rikeste i hundrevis av år eller nyrike kongefamilier fra midtøsten er nok det nærmeste du kommer. Anonymkode: 14e9d...bad 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Den som oppriktig fra sitt hjerte kan klare seg med bare det h*n trenger og ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Sikkert Putin. Bare at hele hans rikdom er skrevet over til barn og slekt og gjemt i skatteparadiser verden rundt. Men forhåpentligvis så får verken han eller familien noe nyte av det, da alt han stjålet blir returnert til russisk stat etter hans død. Anonymkode: b7282...d2a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Sikkert noen i saudi arabia Anonymkode: 87df2...9ab
Duraton Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Jeg trenger ikke å tro, jeg vet hvem som er rikest her i verden. Det er jo meg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Garantert lederne i div karteller. Anonymkode: 946f4...593
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 Uten sammenligning Sultanen av Brunei. Anonymkode: 2f02b...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå