AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #41 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg er 173 cm og trives best med en vekt på 67 kg. Mannen liker meg best når jeg runder 70 kg. Jeg har vært nede i 56 kg og jeg trivdes ikke med meg selv da. Følte meg lite feminin (les: mangel på kvinnelige former). Jeg elsker å løpe, så jeg må trene styrke og få i meg nok kalorier for å holde muskelmasse og fettprosent oppe. Har fått høre at jeg er høy, men aldri i negativ forstand av en mann. Kvinner derimot kan bruke det som et stikk mot meg. Jeg trives godt med høyden min 😊 Anonymkode: 1e98a...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. august 2023 #42 Del Skrevet 24. august 2023 Bare idiotmenn bryr seg om BMI om ikke man er elitekroppsbygger etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #43 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er 173 cm og trives best med en vekt på 67 kg. Mannen liker meg best når jeg runder 70 kg. Jeg har vært nede i 56 kg og jeg trivdes ikke med meg selv da. Følte meg lite feminin (les: mangel på kvinnelige former). Jeg elsker å løpe, så jeg må trene styrke og få i meg nok kalorier for å holde muskelmasse og fettprosent oppe. Har fått høre at jeg er høy, men aldri i negativ forstand av en mann. Kvinner derimot kan bruke det som et stikk mot meg. Jeg trives godt med høyden min 😊 Anonymkode: 1e98a...a93 Jeg føler meg slank nå når jeg veier 57 kg. Har faste bryster og bruker C-cup. Har naturlige bryster, ikke silikon. Jeg ser at jeg har litt fett på lår og rumpe, men jeg trener styrke med PT 4 ganger i uken. TS Anonymkode: 5a644...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #44 Del Skrevet 24. august 2023 GrønnNellik68 skrev (På 23.8.2023 den 6.27): Har damer så forskrudd bilde av hva som er slankt og tjukk?? Er det SoMe som gjør det?? Fleste liker damer med litt kjøtt på beina ikke beinrangel.. jeg har aldri blitt spurt om bmi av en mann enda. En mann som er mer opptatt av din bmi enn deg som person er vel ikke mye å samle på. Ser for at du får ett forhold med mann som klager på vekta di så fort den tipper 5 hekto feil vei😬 Hmmmm, merkelig at jeg IKKE lykkes på Tinder: Har følgende krav: -Minimum C-cup -Maks 165 cm -Maks BMI på 16 -Du liker at mannen din har det godt, og sørger for hans velvære -Du tenker at stillhet er gull, skravle kan du gjøre med venninner Anonymkode: 06f73...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #45 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg føler meg slank nå når jeg veier 57 kg. Har faste bryster og bruker C-cup. Har naturlige bryster, ikke silikon. Jeg ser at jeg har litt fett på lår og rumpe, men jeg trener styrke med PT 4 ganger i uken. TS Anonymkode: 5a644...8b1 Bildebevis? Anonymkode: 06f73...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #46 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bildebevis? Anonymkode: 06f73...705 Jeg legger ikke ut bilde på KG. Men selv om jeg veier 57, har jeg litt synlig fett ved navleområdet. Har født 2 barn som nå er i skolealder. 8 år siden siste fødsel, og jeg veide så mye som 79 som høygravid. Gått ned 22 kg siden da. Anonymkode: 5a644...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #47 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Hvorfor er de høyere i Nederland? Noen som vet? Anonymkode: 5a644...8b1 Vet ikke hvorfor. Var på studentfest for mange år siden og det var 3 kvinner på den festen som var høyere enn meg. Jeg er 189cm, også ute på gata og syklene er også store. Følte meg av og til som en liten mann 😅 Hollenderne er høyeste folkestamme i verden. Anonymkode: dcb77...7f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 24. august 2023 #48 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hmmmm, merkelig at jeg IKKE lykkes på Tinder: Har følgende krav: -Minimum C-cup -Maks 165 cm -Maks BMI på 16 -Du liker at mannen din har det godt, og sørger for hans velvære -Du tenker at stillhet er gull, skravle kan du gjøre med venninner Anonymkode: 06f73...705 Maks bmi på 16 er farlig. Ikke en gang undervekt på 18 er nok for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #49 Del Skrevet 24. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Maks bmi på 16 er farlig. Ikke en gang undervekt på 18 er nok for deg. Vil tro bmi 16 kan være dødelig i lengden. Da har man anorexi. Anonymkode: 5a644...8b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 24. august 2023 #50 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet ikke hvorfor. Var på studentfest for mange år siden og det var 3 kvinner på den festen som var høyere enn meg. Jeg er 189cm, også ute på gata og syklene er også store. Følte meg av og til som en liten mann 😅 Hollenderne er høyeste folkestamme i verden. Anonymkode: dcb77...7f2 Hollenderne har vært svært velstående gjennom lang tid og spist mer næringsrik og proteinrik mat helt fra 1500-1600 tallet og er dermed nærmere sin genetiske begrensning på høyde. Resten av verden er på tur oppover også, det er derfor stammer som spiser mye vegetarisk og ris i snitt er mye lavere en resten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #51 Del Skrevet 24. august 2023 Mannen min, på 182, kaller meg på 172 "bitteliten". Jeg veier sånn 63-64. Han kalte meg det samme når jeg veide 70 også. Anonymkode: a855a...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #52 Del Skrevet 24. august 2023 22 minutter siden, NakenPanda said: Hollenderne har vært svært velstående gjennom lang tid og spist mer næringsrik og proteinrik mat helt fra 1500-1600 tallet og er dermed nærmere sin genetiske begrensning på høyde. Resten av verden er på tur oppover også, det er derfor stammer som spiser mye vegetarisk og ris i snitt er mye lavere en resten. En overflod av mat gjør at høye folk overlever og reproduserer. Sult gjør at høye mennesker dør i større grad enn små mennesker, siden de trenger mer mat. I Nord-Korea er folk mye mindre enn i Sør-Korea, evolusjon på forbløffende kort tid. En del handler om lite mat i barndommen, men det er og genetisk siden "høye gener" har større sjanse for å dø ut om det ikke er nok mat Anonymkode: 68052...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #53 Del Skrevet 24. august 2023 I Norge er jo dette gjennomsnittshøyde, og godt under gjennomsnittsvekt. Hvor i all verden er det en dame på 1.70 med en BMI på 20 er svær? I Korea? Anonymkode: 2855f...4ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 24. august 2023 #54 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En overflod av mat gjør at høye folk overlever og reproduserer. Sult gjør at høye mennesker dør i større grad enn små mennesker, siden de trenger mer mat. I Nord-Korea er folk mye mindre enn i Sør-Korea, evolusjon på forbløffende kort tid. En del handler om lite mat i barndommen, men det er og genetisk siden "høye gener" har større sjanse for å dø ut om det ikke er nok mat Anonymkode: 68052...5fc Proteinrik mat er en faktor, du kan se de i Vietnam der Nord Vietnam levde på nesten bare vegetar produkter og ris selv om de ikke direkte sulet vs Sør Vietnam som levde under vestlige forhold i lengre tid med mer tilgang på kjøtt og fisk. Ris er i tillegg hemmende på Human Growth Hormone så det hjalp vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 24. august 2023 #55 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I Norge er jo dette gjennomsnittshøyde, og godt under gjennomsnittsvekt. Hvor i all verden er det en dame på 1.70 med en BMI på 20 er svær? I Korea? Anonymkode: 2855f...4ba 170 er vel litt over snittet (168 er snittet), men ja svær er ikke ordet jeg ville brukt nei. Mannfolk liker damer petite tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #56 Del Skrevet 24. august 2023 Man er rimelig feit da ja. Burde roe ned på mcern. Anonymkode: 97ab1...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #57 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man er rimelig feit da ja. Burde roe ned på mcern. Anonymkode: 97ab1...3f4 Du søker vel bmi 16, skjønner jeg. Anonymkode: 5a644...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #58 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En overflod av mat gjør at høye folk overlever og reproduserer. Sult gjør at høye mennesker dør i større grad enn små mennesker, siden de trenger mer mat. I Nord-Korea er folk mye mindre enn i Sør-Korea, evolusjon på forbløffende kort tid. En del handler om lite mat i barndommen, men det er og genetisk siden "høye gener" har større sjanse for å dø ut om det ikke er nok mat Anonymkode: 68052...5fc Stemmer nok det. I min familie har folk blitt gradvis høyere i generasjonene siden krigen. Da var det matmangel. Er selv høyere enn mamma, gjennomsnittshøyde på damer. Pappa var vel 170 elns. Bare et par cm høyere enn meg. Ei datter er 175. Hun er høyere enn både sine foreldre og alle 4 besteforeldre. Anonymkode: 331b4...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 24. august 2023 #59 Del Skrevet 24. august 2023 ufiltrert skrev (4 timer siden): Bare idiotmenn bryr seg om BMI om ikke man er elitekroppsbygger etc. Det er lett å se hvem som vil ha BMI. De kan jo bare skrive det på sin datingprofil: "Jeg ønsker meg dame med BMI mellom 29 og 30. Interesser, intelligens, rikdom, temperament og utseende forøvrig spiller ingen rolle". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssbbwadmierlover44 Skrevet 25. august 2023 #60 Del Skrevet 25. august 2023 svær er nu ikke riktige ordet..men formull,frodig,bbw,ssbbw,ussbbw selv synes jeg dem aldri blir for svær kunne ha tenkt meg ei på 250 kg minst:) har bestandig falt pladask for stooore formulle damer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå