AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Mamma klarte aldri å møte mine emosjonelle behov som barn. I stedet så ble det bare mye kjefting og invalidering. Jeg følte heller ikke at jeg ble sett og forstått som et barn som var veldig sensitiv, sjenert og rolig. Jeg dagdrømmer noen gang om at jeg sitter på fanget til en voksen dame og blir trøstet. At hun hjelper meg med lekser og trøster meg hvis jeg synes det er vanskelig, men likevel pusher meg til å fullføre. At hun gir meg streng beskjed om at (X) ikke er greit, men uten å kjefte. At hun gir meg viktig livslærdom og pusher meg i rett retning. De som inntar rollen som denne voksne damen i fantasien min er vanligvis folk jeg kjenner på ekte, som jeg oppfatter å være omsorgsfulle, snille, rasjonelle og intelligente. Noen ganger har det vært lærere, andre ganger kollegaer. Hadde noen på et eller annet vis fått vite om at jeg fantaserer om dette så hadde jeg nok dødd av flauhet. Det virker så barnslig, men samtidig så tilfredsstillende og nødvendig. Jeg er 29. Anonymkode: 5e289...001
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Jeg drømmer om å flytte til Danmark og å kutte kontakten med alle i familien. Ikke fordi de har gjort meg noe vondt, men fordi jeg synes det er så slitsomt å opprettholde. Anonymkode: f06af...375 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Vinne en milliard på Eurojackpot. Ikke fortelle om det til en kjeft før selv når boligen i Nice og alle Mercedesene blir synlige. Anonymkode: e3ca8...908 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Jeg dagdrømmer om at min ekskjæreste kommer inn på jobb og ser meg når jeg tuller og ler med de andre og så tenker han at åj jeg har savnet henne og hun er så morsom. Anonymkode: 9c7f0...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå