AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hei. Mann 32 sammen og samboer med kvinne 28. Jeg er på grensen til å snakke med sexolog. Det er bare jeg som sier, tar på å komplimenterer dama å ikke motsatt. Jeg blir kåt av å fortelle hennne hvor deilige lår hun har, hvor digg rumpen hennes er osv.. gjør dette daglig å jeg tennes av at hun går naken og lettkledd å får lyst på sex med henne. Hun kommenterer aldri meg, me mindre jeg gjør det først. Hun klår ikke på meg.. viser aldri at hun direkte er kåt på meg. Prøver hun seg, så tar hun meg bare på penis å forventer sex. Hva med en uforventet blowjob uten at jeg må spørre fordi hun er keen på meg, hva med at hun viser at hun er "keen" på meg ? Er jeg unormal ? Er det bare slikt at vi menn må alltid vise og gjøre, og kvinnen skal måtte spørres om de kan gjøre ditt og datt, at vi må være pågangern for å bli tilfredsstilt. Spør bare om råd, kanskje noen her har opplevd det samme å snakket om det eller fikset sexolog. Ønsker bare bli begjært , tatt på, uforventet blowjob, uforventet klåing, fortelle hvor sexy jeg er, hvor digg hun synes jeg er, hvor mye lyst hun er på meg ? Hun er helt stille ang temaet, tar meg på penis, reagerer jeg ikke blir det ingen sex. Hørt om forspill? Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Hei! Jeg synes du skal ta det opp med henne, på en saklig måte. Å snakke om sex er viktig når man er i ett forhold. Vi er alle veldig forskjellige og liker for eksempel forskjellig ting, derfor er det lurt å kommunisere med partneren din om hva du liker. Et lite tips er: ikke bare forvent eller si hva hun eller partneren din skal gjøre, men start med at du kunne ønsket deg det og det. Det viktigste her er at dere snakker om det. Anonymkode: b9a6e...bcb 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Hun synes tydeligvis ikke at du er digg? Kanskje best å dumpe henne? Jeg hadde aldri giddet et slikt forhold. Anonymkode: 43137...e98 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Snakk med henne om det. En dag eller kveld dere har tid til å snakke sammen, i en setting hvor det ikke er noen forventninger om at dere skal ha sex. Har du snakket med henne om det? Anonymkode: 820b2...5a5
Trolltunge Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Selv om du er mann og hun er kvinne er ikke dette et menn vs kvinner- spørsmål, det er et deg vs henne- spørsmål. Folk er ulike. Kvinner og kvinner er ulike. Menn og menn er ulike. Jeg er kvinne, men ikke som henne, så selv om jeg kan forstå behovet ditt, fordi jeg kan tenke og har empati og evne til å sette meg inn i at noe føles sårt for deg, så kan jeg ikke svare på vegne av henne. Kommunikasjon med henne er det vesentlige her. Det er du og hun som må forstå hverandre, for å finne ut hvordan dere kan møte hverandre. Hun i dine behov, og du i hennes... hva de nå enn er. Det kan ikke vi andre kvinner svare på. 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Tror ikke du skal gjøre det til kjønnsgreie. Folk har bare veldig ulike måter å signalisere at de liker noen og ønsker sex og mange menn er akkurat like primitiv som dama di. De gir aldri ett kompliment men går rett på pupper, rumpe eller skritt. Kanskje hun har vært med en sånn kar før f.eks? Anonymkode: c83b6...c55 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Mann 32 sammen og samboer med kvinne 28. Jeg er på grensen til å snakke med sexolog. Det er bare jeg som sier, tar på å komplimenterer dama å ikke motsatt. Jeg blir kåt av å fortelle hennne hvor deilige lår hun har, hvor digg rumpen hennes er osv.. gjør dette daglig å jeg tennes av at hun går naken og lettkledd å får lyst på sex med henne. Hun kommenterer aldri meg, me mindre jeg gjør det først. Hun klår ikke på meg.. viser aldri at hun direkte er kåt på meg. Prøver hun seg, så tar hun meg bare på penis å forventer sex. Hva med en uforventet blowjob uten at jeg må spørre fordi hun er keen på meg, hva med at hun viser at hun er "keen" på meg ? Er jeg unormal ? Er det bare slikt at vi menn må alltid vise og gjøre, og kvinnen skal måtte spørres om de kan gjøre ditt og datt, at vi må være pågangern for å bli tilfredsstilt. Spør bare om råd, kanskje noen her har opplevd det samme å snakket om det eller fikset sexolog. Ønsker bare bli begjært , tatt på, uforventet blowjob, uforventet klåing, fortelle hvor sexy jeg er, hvor digg hun synes jeg er, hvor mye lyst hun er på meg ? Hun er helt stille ang temaet, tar meg på penis, reagerer jeg ikke blir det ingen sex. Hørt om forspill? Anonymkode: 0d135...a9d Er bare noe som ikke ligger for all, er vi damer for kåte får vi høre at vi er horer. Ingen lett balanse bestandig. Nedarvet skam. Anonymkode: 58a78...99e 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er bare noe som ikke ligger for all, er vi damer for kåte får vi høre at vi er horer. Ingen lett balanse bestandig. Nedarvet skam. Anonymkode: 58a78...99e Dama mi kan godt være horete i sengen for min del altså😅 TS her. Anonymkode: 0d135...a9d 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 Trolltunge skrev (1 time siden): Selv om du er mann og hun er kvinne er ikke dette et menn vs kvinner- spørsmål, det er et deg vs henne- spørsmål. Folk er ulike. Kvinner og kvinner er ulike. Menn og menn er ulike. Jeg er kvinne, men ikke som henne, så selv om jeg kan forstå behovet ditt, fordi jeg kan tenke og har empati og evne til å sette meg inn i at noe føles sårt for deg, så kan jeg ikke svare på vegne av henne. Kommunikasjon med henne er det vesentlige her. Det er du og hun som må forstå hverandre, for å finne ut hvordan dere kan møte hverandre. Hun i dine behov, og du i hennes... hva de nå enn er. Det kan ikke vi andre kvinner svare på. Takk for svar. TS her. Er jeg bare skikkelig sexgal ifølge min post ? Føler nesten jeg krever for mye. Vil bare bli begjært, at hun viser at hun vil ha meg. Kontra bare ta meg på penis så må jeg stå før pulingen mens hun ligger med en vibrator. Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk med henne om det. En dag eller kveld dere har tid til å snakke sammen, i en setting hvor det ikke er noen forventninger om at dere skal ha sex. Har du snakket med henne om det? Anonymkode: 820b2...5a5 Ts her. Enig, men hun har vært slik siden jeg møtte henne før 2 år siden. Hennes måte for å få sex igang er å ta meg på penis. Veldig lite spennende for min del, da det er alt hun gjør dør hun tar vibratoren fram. Føler hun gir lite innsats der 😅 jeg selv slikker henne, snakker sexuelt til henne, klår på henne, forteller hvor sexy hun er lenge før vi havner i sengen. Kommenterer ting hvor sexye lår hun har, hvor digge hoftene hennes er, kommenterer rumpen å tar på den blabla. Hennes måte er, hold hånda i penis så blir det action. Jeg er jo så kåt så blir jo med på det. Ps: vibrator hun bruker er for min del er helt ok altså. Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er bare noe som ikke ligger for all, er vi damer for kåte får vi høre at vi er horer. Ingen lett balanse bestandig. Nedarvet skam. Anonymkode: 58a78...99e Blir jo aldri kalt en hore hvis du viser du er vill på din samboer. Da burde han få hjelp. Anonymkode: 0d135...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #12 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. TS her. Er jeg bare skikkelig sexgal ifølge min post ? Føler nesten jeg krever for mye. Vil bare bli begjært, at hun viser at hun vil ha meg. Kontra bare ta meg på penis så må jeg stå før pulingen mens hun ligger med en vibrator. Anonymkode: 0d135...a9d Absolutt ikke men du har kanskje litt mer typisk feminine forventninger under sex mens hun kommuniserer mer typisk maskulint med å bare gå rett på sak: penis. Begge deler er normalt, samme hvilket kjønn man har. Hva med å prøve å respondere positivt når hun tar initiativ, fremfor å skrinlegge det som "for dårlig" bare fordi du har andre fremgangsmåter? Anonymkode: c83b6...c55 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #13 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dama mi kan godt være horete i sengen for min del altså😅 TS her. Anonymkode: 0d135...a9d Dere sier det, helt til det plutselig ikke er greit 😄 Anonymkode: 58a78...99e 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir jo aldri kalt en hore hvis du viser du er vill på din samboer. Da burde han få hjelp. Anonymkode: 0d135...a9d Jo da. Det kan man godt bli, lest det i nok av tråder bare på kg, ikke så veldig uvanlig Anonymkode: 58a78...99e 1 1
Korsihalsen Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 P piller kan drepe sexlysten. Antidepressiva også. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #16 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Absolutt ikke men du har kanskje litt mer typisk feminine forventninger under sex mens hun kommuniserer mer typisk maskulint med å bare gå rett på sak: penis. Begge deler er normalt, samme hvilket kjønn man har. Hva med å prøve å respondere positivt når hun tar initiativ, fremfor å skrinlegge det som "for dårlig" bare fordi du har andre fremgangsmåter? Anonymkode: c83b6...c55 Var det en maskulin måte å prøve seg på har hun vel gjort mer enn å ta han på penis ? Maskulint tiltak ville vel vært å gjøre mer enn å ta forsiktig på penis i håp om sex, er vel motsatt ? Burde vel gitt stakkarn blowjob pluss pluss om det var en maskulin måte hun gjorde det på? Om dama mi tok meg på penis som et signal for sex ville jeg kalt henne sjenert. Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dere sier det, helt til det plutselig ikke er greit 😄 Anonymkode: 58a78...99e Ts her. For min del kan hun oppføre seg som en hore i sengen med meg. Når det plutselig ikke er greit er hvis dama ligger rundt med andre mens vi er sammen. Er du en feminist eller ? 🤣 Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jo da. Det kan man godt bli, lest det i nok av tråder bare på kg, ikke så veldig uvanlig Anonymkode: 58a78...99e Hvis dama er gal etter meg, pule å suge meg.. ja be my guest da klager man ikke... så isåfall de du nevner som kaller dama si for en hore når de er litt dirty i sengen er jo gale mannfolk. Tror alle menn vil at dama kan slå seg litt løs sexuelt med deg, så lenge det ikke er naboen og hele bygda hun gjør det med Anonymkode: 0d135...a9d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 Korsihalsen skrev (36 minutter siden): P piller kan drepe sexlysten. Antidepressiva også. Ja hun bruker p piller. Håper ikke det er hva som står i veien. Anonymkode: 0d135...a9d
Trolltunge Skrevet 23. august 2023 #20 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. TS her. Er jeg bare skikkelig sexgal ifølge min post ? Føler nesten jeg krever for mye. Vil bare bli begjært, at hun viser at hun vil ha meg. Kontra bare ta meg på penis så må jeg stå før pulingen mens hun ligger med en vibrator. Anonymkode: 0d135...a9d Ingenting galt eller sexgalt ved din post slik jeg ser det iallefall. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var det en maskulin måte å prøve seg på har hun vel gjort mer enn å ta han på penis ? Maskulint tiltak ville vel vært å gjøre mer enn å ta forsiktig på penis i håp om sex, er vel motsatt ? Burde vel gitt stakkarn blowjob pluss pluss om det var en maskulin måte hun gjorde det på? Om dama mi tok meg på penis som et signal for sex ville jeg kalt henne sjenert. Anonymkode: 0d135...a9d Det er ganske typisk for menn å gå rett på intimområdene, så jeg forstår den posten du svarte på her godt angående at hun har en ganske maskulin måte å gå frem på, og du et relativt feminint behov for ord og fysisk utrykk for mer emosjonell tilnærming til sex, uten at det er noe galt ved det. Det er mange menn som er slik også, inkludert min egen, uten at det gjør ham mindre mandig. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. For min del kan hun oppføre seg som en hore i sengen med meg. Når det plutselig ikke er greit er hvis dama ligger rundt med andre mens vi er sammen. Er du en feminist eller ? 🤣 Anonymkode: 0d135...a9d Jeg er feminist. Ikke at jeg skjønner hva det har med denne saken å gjøre. Vi feminister knuller også, og har nok sex på akkurat like mange ulike måter som folk som ikke er det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå