Gå til innhold

Virus på balansenerven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har vært syk nå i 4 uker. Startet dag 1 i både min og min fastlege sin ferie... (veldig alene og rådvill)kom kjørende inn en tunell og fikk et akutt illebefinnende( typ kraftig blodtrykksfall, føltes ut som at jeg skulle besvime når som helst). Konstant svimmel etter den opplevelsen og etter 3 dager dro jeg til legevakt i det fylket jeg var på ferie i. Han mente det da var "virus" på balansenerven og jeg fikk prednisolon kur for å "hemme" betennelsen. 

Hadde aldri effekt av kuren og var konstant dårlig i 3 uker. Svimmel (båtfølelse), hørselsensitiv, synsensitiv, tåkesyn, nummen og tyngdefølelse i bein/kropp, konstant hodepine og voldsom trykkfølelse i hodet. Har ikke vært i stand til å kjøre bil.

( til info så har jeg tatt mr uten funn)

Etter 3 uker sa det "popp" i hodet og trykket forsvant. Ble raskt bedre samme dag. Etter 3 dager hadde jeg optiker time og bestemte meg for å kjøre selv ( det gikk bra bortsett fra angst rundt tuneller). 2 timer bilkjøring og en halv dag med ærender. Kom hjem og ble akutt like dårlig.

Dere som har hatt dette før...var dere i stand til å kjøre bil selv?

Det går bra å sitte på med andre. Men blir dårlig av å kjøre selv. Jeg er alenemor langt ute i distriktet, og etter 4 uker med haiking og generelt følelsen av å være fanget i eget hus så begynner jeg nå å bekymre meg for dette med bilkjøring. ( vi har INGEN kollektiv transport muligheter) 

Langt og sikkert mye prat, men jeg har ikke fått noen råd noen sted enda...bare litt fortvilet.

Anonymkode: 69961...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...