Gå til innhold

Bitter venn, noen omvei for å ta dette videre romantisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn ser ut som han utelukker noe romantisk helt siden han ble avvist på en hyggelig måte da vi var 20 eller noe. Vi begge er 26 og single. Vet også han rt på utkikk, men utelukket mvh fullstendig. Ignorer hint etc. Hva er greia? bitter eller har jeg mistet kvalitet?

Anonymkode: 9ed18...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greia er nok at han fikk svaret for mange år siden og at han går videre med noen andre. Du sa hvordan du så han og han respekterte dette, holdt det platonisk, Hvorfor har du ikke gått videre?

Anonymkode: 04bbc...3f6

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Merkelig!

Du sa at du ikke ville ha han og han leter da etter noen andre. Hvorfor skulle han se på ei kvinne som ga beskjed at hun ikke vil noe mer?

Anonymkode: 5c083...50d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må nok gå tydligere inn dersom du ønsker noe nå. Med historikken dere har imellom så er hint noe som kan bli fort oversett. Legg kortene på bordet og håp på det beste, men anbefaler at du går videre.

Anonymkode: 44111...621

• Liker 2
Skrevet

Han var i interessert. For seks år siden. Tror du virkelig han satt og ventet på deg i alle disse årene? 

Anonymkode: e5cdc...215

• Liker 2
Skrevet

Bare fordi han er singel nå betyr ikke at han automatisk skal date deg fordi du ikke har Monkey-branched nok. Han går videre, singel eller ei og den veien gjelder alle retninger i samliv.

Anonymkode: eec1c...83d

• Liker 1
Skrevet

Reagerer også på TS som kaller han bitter fordi han ikke gir seg hen til henne når hun plutselig finner ut at hun er interessert etter seks år. Her lukter det narsissisme lang vei. 

Anonymkode: e5cdc...215

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er tråd nr 100 som bekrefter incel teorien.

Alpha og beta menn er noe som sitter godt inni hodet til disse kvinene. Hun var 20 og hadde stor pågang med menn i hennes egen alder, nå som 26 er antallet halvert + menn den alderen går kanskje for 23 åringer og da er valget enten å date menn i 30 årene eller den nåden lunde ok fyren på hennes egen alder.

Menn som fortjente henne da var nok alpha menn i hennes øyne, han er bare en beta back up som hun kunne bare komme tilbake til, men han satt hun nok på plass.

Anonymkode: 8bfc5...912

Skrevet

Er ikke dette den 14. tråden du skriver om han du avviste for ørten år siden da du var for god for han, og så er du sjokkert når han ikke er interessert lenger nå når du ikke fant noen bedre og synes han var grei nok likevel?

Han har gått videre for åresvis siden.

Anonymkode: fcb0e...3a7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En venn ser ut som han utelukker noe romantisk helt siden han ble avvist på en hyggelig måte da vi var 20 eller noe. Vi begge er 26 og single. Vet også han rt på utkikk, men utelukket mvh fullstendig. Ignorer hint etc. Hva er greia? bitter eller har jeg mistet kvalitet?

Anonymkode: 9ed18...4a6

Nei, jeg tror det ordner seg hvis du snakker i klartekst, og ikke via hint og andre homøopatiske fremgangsmåter. 

Anonymkode: f217f...8cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alpha og beta menn er noe som sitter godt inni hodet til disse kvinene. Hun var 20 og hadde stor pågang med menn i hennes egen alder, nå som 26 er antallet halvert + menn den alderen går kanskje for 23 åringer og da er valget enten å date menn i 30 årene eller den nåden lunde ok fyren på hennes egen alder.

Menn som fortjente henne da var nok alpha menn i hennes øyne, han er bare en beta back up som hun kunne bare komme tilbake til, men han satt hun nok på plass.

Lol. Jeg trodde incel-teorien var at vi slet når vi var 36, men nå er plutselig livet vårt over og markedsverdien null allerede i tyveårene. Da går gutta for spreke unge 23-åringer, i stedet for gråhårede 26-åringer med isjas og hengepupper 😂😂😂

Det er det som er greit med bias, du kan bare vri på alle historier så de passer inn med at incel-teorien din stemmer. Her tar du selvsagt helt feil. En kvinne har draget som ville helvete hele tyveårene. Og kvinner i tyveårene går gjerne opp i alder, det er på ingen måte et must med en fra samme årskull, snarere tvert imot.. Du er jo helt virkelighetsfjern.

Hva er det neste? Er kjærlighetslivet til kvinner over når vi er 20 fordi vi ikke giftet oss på ungdomsskolen?

Til TS, så er det jo ikke gitt at bare fordi han likte deg for seks år siden så skal han fremdeles være interessert. Det kan være han er litt sånn som meg, det er noen fyrer jeg var stormforelsket i som 20åring som jeg ikke fikk, men som kom og banket på døren årevis senere. Da var det ikke det at jeg var bitter, jeg ble jo bare glad jeg for interessen, men da var min forelskelse over. Det var den gang da, og så blir - i all fall ikke jeg - forelsket i samme fyr to ganger. Smaken har også endret seg.

Han vil bare ikke ha deg, samme hva årsaken er vel. Move on :)

Anonymkode: e2c54...478

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

26 er år er ungt fremdeles...hadde hun vært 35+ så kan det stemme at menn begynner å se etter yngre kvinner om hun ikke er ekstremt pen.

Anonymkode: ba692...8fd

Skrevet

Dette er heller ca tråd 100 lagd av 1 person. Er ikke normalt å avvise folk og tro de er interessert lenge etterpå, uansett kjønn  

Anonymkode: d4fd8...a9b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Lol. Jeg trodde incel-teorien var at vi slet når vi var 36, men nå er plutselig livet vårt over og markedsverdien null allerede i tyveårene. Da går gutta for spreke unge 23-åringer, i stedet for gråhårede 26-åringer med isjas og hengepupper 😂😂😂

Det er det som er greit med bias, du kan bare vri på alle historier så de passer inn med at incel-teorien din stemmer. Her tar du selvsagt helt feil. En kvinne har draget som ville helvete hele tyveårene. Og kvinner i tyveårene går gjerne opp i alder, det er på ingen måte et must med en fra samme årskull, snarere tvert imot.. Du er jo helt virkelighetsfjern.

Hva er det neste? Er kjærlighetslivet til kvinner over når vi er 20 fordi vi ikke giftet oss på ungdomsskolen?

Til TS, så er det jo ikke gitt at bare fordi han likte deg for seks år siden så skal han fremdeles være interessert. Det kan være han er litt sånn som meg, det er noen fyrer jeg var stormforelsket i som 20åring som jeg ikke fikk, men som kom og banket på døren årevis senere. Da var det ikke det at jeg var bitter, jeg ble jo bare glad jeg for interessen, men da var min forelskelse over. Det var den gang da, og så blir - i all fall ikke jeg - forelsket i samme fyr to ganger. Smaken har også endret seg.

Han vil bare ikke ha deg, samme hva årsaken er vel. Move on :)

Må bare korrigere deg . ALLE Kvinner har ikke draget som ville helvete i 20 årene som du påstår. Alle har ikke utseende eller personligheten med seg. Noen er uheldige enten de er kvinner eller menn. Har slike kvinner i bekjentskaps kretsen som er mindre pen og eller har en personlighet som støter bort menn. De har ikke hatt mannlige partnere.

• Liker 1
Skrevet

Tipper denne og alle de hundre andre trådene om dette er opprettet av en incel, bare for å «bekrefte» hvor teite damer er. 
det er tydelig troll for ts svarer aldri i noen av trådene, så ikke noe vits å kaste bort noe tid på denne tråden.

Anonymkode: 4b81e...874

• Liker 1
Skrevet

Eh.. han er jo en mann så hans markedsverdi har bare økt. Din har sunket. Du har blitt eldre, og ingenting av relevans for menn har endret seg for din del. Han derimot har vokst seg til, fått bedre økonomi, livserfaring etc. Han kan få en annen 20-åring istedet for deg ;)

Anonymkode: 15b2b...560

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette

Anonymkode: d4fd8...a9b

Skrevet

Fyren må vel ha et ego på størrelse med en kjevmpeballong. Du vil vel ikke ha en sånn. Han er for stolt til å ta kontakt.

Anonymkode: b0302...c18

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Må bare korrigere deg . ALLE Kvinner har ikke draget som ville helvete i 20 årene som du påstår. Alle har ikke utseende eller personligheten med seg. Noen er uheldige enten de er kvinner eller menn. Har slike kvinner i bekjentskaps kretsen som er mindre pen og eller har en personlighet som støter bort menn. De har ikke hatt mannlige partnere.

Det er selvsagt sant. De fleste av dem får vel ikke noe bedre drag i 30- eller 40-årene med mindre det var noe konkret og løsbart som skremte bort mennene.

Anonymkode: ddbb2...d22

Skrevet

Det er gått flere år. Du kan vel ikke forvente at folk beholder interessen for deg i årevis etter en avvisning? Man kommer over sånt selv uten avvisninger også. Tiden går. Han har nok mistet interessen for lenge siden.

Anonymkode: af101...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...