AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #41 Del Skrevet 25. august 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Jo, jeg stopper tre ganger på denne reisen, men der jeg stopper er det ikke ladestasjon. Forøvrig klarer jeg fint å kjøre 4 timer uten stans. Takk, den ser jo veldig fin ut! Har kjørt Tuscon noen ganger og var ikke videre imponert over kjørekomforten, men hyundai har kanskje lagt seg litt mer i selen på elbilene sine? Hvordan synes du den er med tanke på veistøy? Anonymkode: b5837...0c0 Ikke den beste mtp lydisolering. Men det gjelder vel de fleste elbiler. Hyundai Kona er blant de aller beste på lavt forbruk. En fordel om lommeboka er sensitiv på strøm-/ladepriser og du kjører langt. Anonymkode: 82cda...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #42 Del Skrevet 25. august 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Polestar 2. Mange praktiske løsninger. Tøffere og finere elbil får du ikke - enda. Og så er den billig. Bare hold deg unna Tesla. Anonymkode: f856b...6f8 Hvorfor det? Anonymkode: 47246...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #43 Del Skrevet 28. august 2023 Hyundai er ikke kvalitet og det kommer nok til å vise seg etter noen år på elbilsfronten. De har hatt masse problemer med sine motorer og girkasser i usa. Anonymkode: 7f4f4...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 28. august 2023 #44 Del Skrevet 28. august 2023 On 8/25/2023 at 12:33 PM, AnonymBruker said: Polestar 2. Mange praktiske løsninger. Hvilke praktiske løsninger? Stor midtkonsoll, kardangtunell, lavt tak i baksetet, "ubrukelig" koppholder, må åpne lokket for å plassere kopp nr.2. Ladeplata koker telefonen mer enn den lader. Ingen enkel måte å bytte mellom ACC og LIM (adaptiv cruise og limit), for ønsker man å bytte må man trykke 5 trykk på skjermen (istedetfor å kunne trykke venstre knapp på venstre side av ratt). Bagasjerom med handleposestøtte er ok. God å kjøre, gode veiegenskaper, og sitter meget godt på vinterføre. Fantastiske kjørelys. Men dette synes jeg ikke faller inn under kategorien "praktiske egenskaper" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #45 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 22.10): Vurderer elbil som min neste bil. Det som har hindret meg til nå er at jeg har ekstrem rekkeviddeangst. Eg kjører 34 mil tre ganger i uka og på denne turen har jeg ikke mulighet for å lade. Men jeg kan lade hjemme, så jeg kan starte med fulladet bil (men har hørt at den bare bør lades 80%?). Resten av kjøringen er bare småkjøring. Jeg må ha god bagasjeplass og plass til 4 voksne Jeg bor på toppen av en bakke som er utfordrende på vinter, så firehjulsdrift er et must Makspris 200 000 Anonymkode: b5837...0c0 Må mer opp i pris for en ok el bil med ok rekkevidde . Vi har Polestar og veldig fornøyd! Anonymkode: 9e3f7...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #46 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 18.34): Hvorfor det? Anonymkode: 47246...f3d Det lurer jeg på også. Hvorfor er egentlig så mange i mot Tesla? Det er da et kvalitetsmerke? Det ene er bilens ofte temmelig gode ytelsesprestasjoner. Det andre er at merket leverer best på krasjtester, i hvert fall modell Y. Så hva klager folk på? Er den dårlig bygget? Går den fort i stykker? Er den dyr i drift? Eller er det bare det at noen ikke liker bilen? Jeg har forresten ikke en Tesla. Kjører fortsatt en gammel diesel! Anonymkode: 8b83f...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #47 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 17.32): Haha, du har litt rett. Når jeg leser rådene jeg får, så begynner jeg får vente med elbil til teknologien har kommet litt lenger. For det virker ikke som om elbiler klarer å fylle behovene mine i nærheten like godt som en brukt Toyota, uansett hvor mye penger jeg kaster inn i prosjektet. Jaja, kanskje neste gang...😂 TS Anonymkode: b5837...0c0 Men du foreslår jo kun de verste bilene. Du har da fått gode råd? Kia EV6, Hyundai Ioniq 5, diverse biler fra Kina og Tesla er alle sammen gode elbiler som er designet fra bunnen av til å fungere bra. Polestar er en dårlig spøk, og det tar deg en håndfull klikk å finne ut av. Det fins fantastiske biler i markedet, til mange ulike priser. Anonymkode: 2ff7e...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå