Frøken M Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 (endret) Hadde kontakt med en mann en periode, men så sa han at han ikke hadde mer følelser for meg annet en venner. Men at han var veldig usikker. Han følger med på hva jeg legger ut på sosiale medier har jeg sett. Har spurt om han har tenkt noe mer, eller om han har lagt dette dødt? Da fikk jeg til svar; Vet ikke faktisk. Hvordan skal jeg tolke det? Savner han meg litt? Endret 22. august 2023 av Frøken M
Gjest theTitanic Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Frøken M skrev (4 minutter siden): Hadde kontakt med en mann en periode, men så sa han at han ikke hadde mer følelser for meg annet en venner. Han følger med på hva jeg legger ut på sosiale medier har jeg sett. Har spurt om han har tenkt noe mer, eller om han har lagt dette dødt? Da fikk jeg til svar; Vet ikke faktisk. Hvordan skal jeg tolke det? Savner han meg litt? Nei, han føler bare vennskap. Vennskap er vel og bra, men kan jo bli vanskelig når du håper på mer.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Han vil nok ha en litt modifisert vennskap, men hva slags mann er det dette dreier seg om? overlegen mann er ikke hverdagskost i min erfaring. Anonymkode: 4fcc3...c70
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Hvorfor må du tolke det? Har du ikke bedre ting å foreta deg? Er plenty andre menn du kan ligge med. Anonymkode: 6f355...265
Duraton Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Jeg har en liten forakt for folk som ikke vet hva dem selv vil. (Generisk du, og ikke rettet mot noen spesifikt) Hvis du ikke vet hva du tenker, så er det ikke en eneste annen sjel på denne planeten som kan vite det for deg. Du er den eneste som faktisk vet hva du tenker. Så når folk sier at dem vet ikke når det kommer til dems egne tanker og følelser gjør at jeg får fnatt til tider.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Frøken M skrev (19 timer siden): Har spurt om han har tenkt noe mer, eller om han har lagt dette dødt? Da fikk jeg til svar; Vet ikke faktisk. "å legge noe dødt" krever en aktiv handling, eller tanke. Antagelig har han bare latt deg skli ut av bevisstheten, akkurat som andre perifere venner og bekjente. Anonymkode: 760d9...df3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Frøken M skrev (På 22.8.2023 den 22.50): Hadde kontakt med en mann en periode, men så sa han at han ikke hadde mer følelser for meg annet en venner. Men at han var veldig usikker. Han følger med på hva jeg legger ut på sosiale medier har jeg sett. Har spurt om han har tenkt noe mer, eller om han har lagt dette dødt? Da fikk jeg til svar; Vet ikke faktisk. Hvordan skal jeg tolke det? Savner han meg litt? Av nysgjerrighet: Hvordan klarer du å se om noen ser på dine sosiale media? Dette når de ikke liker eller skriver kommentarer? Anonymkode: a93d1...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Nei, en mann som er interessert svarer ikke sånn. En mann som er interessert i deg trenger du ikke å spørre sånne spørsmål, for du merker at han er det. Anonymkode: ba847...f58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå