Gå til innhold

Hvorfor må jeg alltid inkludere alkohol for at det skal være gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er en kvinne i 30 årene som i grunn alltid synes det er best og enklest om sosiale happenings inkluderer alkohol. Jeg drikker aldri alkohol alene og går månedsvis uten, så ingen problem med avhengighet her altså, så ikke DE kommentarene kommer 😅 Men jeg synes altså det er uinteressant å møte andre om jeg ikke kan bestille meg/få bobler/drink/cider....Synes det er fryktelig å møtes med andre foreldre og med barn sammen på dagtid, så jeg insinuerer alltid heller å møtes på kveld uten barn og hvor vin kan inkluderes. Føler at i andre land + storbyer er det normalt å inkludere alkohol til "alt". Men ikke i Norge? Her er det nesten bare fyll som gjelder? Men er jeg unormal? Flere som synes det sosiale er så mye mer behagelig med alkohol? Jeg vil jo kunne ha det gøy uten jeg også, men jeg klarer ikke å slappe av uten alkohol med andre enn familie/mannen min. Drikker aldri vin til maten en gang og aldri hjemme...men kun sosialt...Har jeg et problem da? 

Anonymkode: 09e13...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som du har et problem med alkohol, men heller sosialt, og at du føler du slapper mer av og blir mindre usikker på deg selv i sosialt lag med litt innabords?

• Liker 2
Skrevet
Grüner skrev (4 minutter siden):

Det høres ikke ut som du har et problem med alkohol, men heller sosialt, og at du føler du slapper mer av og blir mindre usikker på deg selv i sosialt lag med litt innabords?

Ja det stemmer. Synes ikke det er vanskelig uten. Bare kjedelig og uinteressant. Med alkohol klarer jeg å synes det er trivelig og ja jeg slapper av på en behagelig måte

Anonymkode: 09e13...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...