AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hei! Hva har eller hadde dere som mål, delmål og hva motiverer deg? Skal starte hos pt, men jeg har ikke tenkt på mål. Vil ned i vekt, men vil først og fremst få nye rutiner og en aktiv hverdag. Anonymkode: ce9a7...bb1
Topsi Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 (endret) Har hatt pt i 5 år, målet mitt er vektvedlikehold, unngå livsstilssykdommer, unngå yrkesbelastning, og også å ha motivasjon til å trene på egenhånd ved siden av Endret 22. august 2023 av Topsi
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Jeg sa til min PT at jeg ønsket en strammere kropp, få rumpen tilbake der den kom fra👌🏼 og at det var en bonus om det forsvant noen kilo underveis😎 Var nok heldig med min PT som har vært super til å motivere og raskt fant ut at korte, heftige økter var greien for meg🙌🏼 Anonymkode: 51282...7e9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Topsi skrev (20 timer siden): Har hatt pt i 5 år, målet mitt er vektvedlikehold, unngå livsstilssykdommer, unngå yrkesbelastning, og også å ha motivasjon til å trene på egenhånd ved siden av Hvordan måler dere resultater? AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg sa til min PT at jeg ønsket en strammere kropp, få rumpen tilbake der den kom fra👌🏼 og at det var en bonus om det forsvant noen kilo underveis😎 Var nok heldig med min PT som har vært super til å motivere og raskt fant ut at korte, heftige økter var greien for meg🙌🏼 Anonymkode: 51282...7e9 Hvor lenge trente du med denne PTen, og når så du resultater? Anonymkode: ce9a7...bb1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan måler dere resultater? Hvor lenge trente du med denne PTen, og når så du resultater? Anonymkode: ce9a7...bb1 Jeg brukte PT i ca 1 år, hadde ikke trengt det så lenge men….. Merket resultater etter ca 1 mnd, og når jeg fikk CrossFit-økter så endret kroppen seg etter bare 3 uker🙌🏼 men det var harde økter🥵 fikk vel det som jeg bad om👍🏼😂😂 Anonymkode: 51282...7e9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Jeg brukte PT i ett halvt år for å komme meg i gang. Motivasjonen var treningssglede, og forebygge vondter som kommer med alderen, samt lære mest mulig. Så fokuset var på å finne øvelser jeg likte, og som jeg mestret. Så pushet han meg litt ekstra hver time hva gjaldt vekt og reps, samtidig som det var høyt fokus på å lære de rette teknikkene. Anonymkode: 3af31...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå