Gå til innhold

Dere som trener med PT - mål og motivasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva har eller hadde dere som mål, delmål og hva motiverer deg?

Skal starte hos pt, men jeg har ikke tenkt på mål. Vil ned i vekt, men vil først og fremst få nye rutiner og en aktiv hverdag.

Anonymkode: ce9a7...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hatt pt i 5 år, målet mitt er vektvedlikehold, unngå livsstilssykdommer, unngå yrkesbelastning, og også å ha motivasjon til å trene på egenhånd ved siden av

Endret av Topsi
Skrevet

Jeg sa til min PT at jeg ønsket en strammere kropp, få rumpen tilbake der den kom fra👌🏼 og at det var en bonus om det forsvant noen kilo underveis😎 Var nok heldig med min PT som har vært super til å motivere og raskt fant ut at korte, heftige økter var greien for meg🙌🏼

Anonymkode: 51282...7e9

Skrevet
Topsi skrev (20 timer siden):

Har hatt pt i 5 år, målet mitt er vektvedlikehold, unngå livsstilssykdommer, unngå yrkesbelastning, og også å ha motivasjon til å trene på egenhånd ved siden av

Hvordan måler dere resultater?

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg sa til min PT at jeg ønsket en strammere kropp, få rumpen tilbake der den kom fra👌🏼 og at det var en bonus om det forsvant noen kilo underveis😎 Var nok heldig med min PT som har vært super til å motivere og raskt fant ut at korte, heftige økter var greien for meg🙌🏼

Hvor lenge trente du med denne PTen, og når så du resultater?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan måler dere resultater?

Hvor lenge trente du med denne PTen, og når så du resultater?

Jeg brukte PT i ca 1 år, hadde ikke trengt det så lenge men….. Merket resultater etter ca 1 mnd, og når jeg fikk CrossFit-økter så endret kroppen seg etter bare 3 uker🙌🏼 men det var harde økter🥵 fikk vel det som jeg bad om👍🏼😂😂

Skrevet

Jeg brukte PT i ett halvt år for å komme meg i gang. 

Motivasjonen var treningssglede, og forebygge vondter som kommer med alderen, samt lære mest mulig. 
Så fokuset var på å finne øvelser jeg likte, og som jeg mestret. Så pushet han meg litt ekstra hver time hva gjaldt vekt og reps, samtidig som det var høyt fokus på å lære de rette teknikkene. 

Anonymkode: 3af31...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...