Gjest Isabellas Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Hadde du fortsatt et forhold som nesten hver gang han blir irritert/sint på deg (og det er ofte, da han klikker for ingenting) kaller deg hore, forpulte hore, dumme kjerring og sier at ekskona hans og eksen hans var bedre, og alle damene til kompisene hans er bedre enn deg? Han unnskylder se med at han ikke mener det han sier når han er sint, men... Hvor langt skal man holde ut?
Tinken Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Det synes jeg ikke man skal tolerere i det hele tatt! Total mangel på respekt.
Gjest 1111 Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde ikke tolerert det i vert fall!
LilleBille Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Respektløst. Jeg ville ikke akseptert det - og gitt ham klar beskjed om at om han ønsket å fortsette sammen med meg - måtte han bare kutte ut sånt.
Cuba Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Enig med de andre her ja! Alle kan si dumme ting i sinne noen ganger, men ikke sånt og ikke hver gang heller..
Gjest tåtte Skrevet 19. januar 2006 #8 Skrevet 19. januar 2006 Trenger du virkelig å spørre andre om dette? Du blir jo psykisk mishandla, jente! Kom deg ut! Og ikke tro at han blir snillere.
Gjest 2324 Skrevet 19. januar 2006 #9 Skrevet 19. januar 2006 Respektløst. Jeg ville ikke akseptert det - og gitt ham klar beskjed om at om han ønsket å fortsette sammen med meg - måtte han bare kutte ut sånt. ← Helt enig!
Ann Mari Skrevet 19. januar 2006 #10 Skrevet 19. januar 2006 Enig med alle over, total mangel på respekt overfor deg, og dersom du fortsetter å finne deg i det, så slutter vel ikke han? Tror jeg da. Jeg hadde aldri funnet meg i dette nei
Gjest Ananas Skrevet 19. januar 2006 #11 Skrevet 19. januar 2006 Før du hiver han ut kan du kansje sende han til psykolog eller noe og få han til å bli flinkere til å håndtere sinnet sitt. Det høres ikke bra ut på en flekk.
Titti72 Skrevet 19. januar 2006 #12 Skrevet 19. januar 2006 Jeg tror jeg hadde gitt han en på trynet, for så å reist fra han/kastet han ut på dagen. Makan til oppførsel! Jeg tror nok hans måte å komunisere på er slik, så å tro at du kan nekte han det og han vil slutte, er nok naivt.
Gjest Piper Skrevet 19. januar 2006 #13 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde aldri akseptert det, og tviler på at jeg ville vurdert å bli hos han om alt det der hadde kommet ut av munnen hans. Spiller ingen rolle hvor mye han ahdde bedt om unnskylding, for ordene hadde vært vanskelig å få ut av hodet. Min personlige mening er at den type menn ofte finner damer som de kan gjøre det med, og beklageligvis klarer ikke de fleste damene å komme seg vekk. For meg blir det psykisk terror, og det er ikke noe jeg ville levd med.
aline Skrevet 19. januar 2006 #14 Skrevet 19. januar 2006 Nei, jeg ville ikke fortsatt ett forhold til en mann som sa og oppførte seg slik.
Gjest TomKrus Skrevet 19. januar 2006 #15 Skrevet 19. januar 2006 Du skulle gitt deg for en stund siden.
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #16 Skrevet 19. januar 2006 Nei, som jeg svarte i den tråden "hva ønsker du deg" på snikksnakk, jeg skulle øsnke at du dumpet han. Herregud, jente, hadde du tålt det hvis en veninnde hadde kalt deg sånne ting? En kollega? Hvorfor skal du tåle sånt fra han som liksom er den som elsker deg høyest i verden og skal ha mest respekt for deg? Stor susseklem til deg,
Gjest innom Skrevet 19. januar 2006 #17 Skrevet 19. januar 2006 Det kunne vært meg som startet denne tråden. Er i akkurat samme situasjon. Har holdt ut lenge, prøvd utallige måter å forklare han på at sånn kan jeg ikke akseptere. Det går til et punkt, men da sier det stopp. Det punktet har jeg nådd nå. Klarer ikke elske en mann som vil meg så vondt.
Gjest Very Victoria Skrevet 19. januar 2006 #18 Skrevet 19. januar 2006 Hovedinnlegger: Trenger du virkelig å spørre om dette er ok? Velger å ro at du ikke er så dum. Dette er helt uakseptabelt.
Malama Skrevet 19. januar 2006 #19 Skrevet 19. januar 2006 Hadde du fortsatt et forhold som nesten hver gang han blir irritert/sint på deg (og det er ofte, da han klikker for ingenting) kaller deg hore, forpulte hore, dumme kjerring og sier at ekskona hans og eksen hans var bedre, og alle damene til kompisene hans er bedre enn deg? Han unnskylder se med at han ikke mener det han sier når han er sint, men... Hvor langt skal man holde ut? ← Jeg hadde ikke holdt ut med en som klikket for ingenting, uansett hva han gjorde jeg.... Og selvsagt ikke at han sa sånne ting som det der. Og når du spørr om dette, så vet du det, du vet det inderlig vel, at det IKKE er akseptabelt.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #20 Skrevet 19. januar 2006 Nei det hadde jeg ikke akseptert. Samboern og jeg kan ha noen høylytte krangler, og vi har nok sagt stygge ting til hverandre, men ikke i nærheten av det du beskriver og heldigvis ikke ofte. Dersom han klikker for ingenting har han et problem med konflikthåndtering. Kan han snakke om utbruddene etterpå - ser han sitt eget problem, og er han villig til å jobbe med dette? Jeg håper det ikke er ditt eget forhold du beskriver, selv om det selvsagt er like ille om det gjelder noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå