AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hei i det siste har jeg tenkt mye på min bmi som er på 26.1 😭 det betyr at jeg er overvektig. Er det flere som har en bmi på 26 ? Hvordan føles det ut for deg? Hva gjorde du for å få ned din bmi? Noen tips til hvordan jeg kan gå fra 26 ned til for eksempel 21 på en rask og effektiv måte? Jeg er bare 163 cm høy og vil helst ikke si hvor mye jeg veier. Takk Anonymkode: 152a7...f25
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Løpe intervaller. Hvorfor? Fordi det er bra for lungekapasitet, du får raskt høy puls , det er unnagjort på en halvtime. Sånn jeg ser det er det den mest effektive kaloribrenningen på minst mulig tid. Anonymkode: 7e46c...0dd
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Luk bort alle uvaner du har i matveien, som småspising, godteri, brus, fast food. Øk aktivitetsnivået ditt. 1 kg tilsvarer ca 7000 kalorier. Hvis du reduserer 500 kalorier per dag vil du gå ned ca 1 kg på to uker. Anonymkode: f1910...156
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei i det siste har jeg tenkt mye på min bmi som er på 26.1 😭 det betyr at jeg er overvektig. Er det flere som har en bmi på 26 ? Hvordan føles det ut for deg? Hva gjorde du for å få ned din bmi? Noen tips til hvordan jeg kan gå fra 26 ned til for eksempel 21 på en rask og effektiv måte? Jeg er bare 163 cm høy og vil helst ikke si hvor mye jeg veier. Takk Anonymkode: 152a7...f25 Du er anonym på et forum. Alle med litt mattekunnskaper klarer å regne ut at vekta di er 69,3 eller 69,4 når du har oppgitt høyde og KMI. Første bud ved vektnedgang er å kutte kcal. Har du prøvd det? Anonymkode: 4acf2...4fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 Jeg har en bmi på 29,1. Men jeg er ganske lav, så jeg skal ifølge den bmi skalaen veie max 51.1 kg før jeg blir så kalt overvektig. Den tar ingen hensyn til hvor mye muskler jeg har. Ei heller hvor vekten er fordelt på kroppen. Bare fordi du har høy bmi, betyr ikke at man er automatisk usunn. Bmi skal i utgangspunktet ikke måles på individ nivå. Men på en folkegruppe. Anonymkode: 02173...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå