AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Hvor farlig er det med 2 dager i mnd for barn og sove i en leilighet med fukt/litt mugg på vegg? Blir de altså alvorlig syke etter 2 dager? far til barna vil ikke ha de pga dette, de 2 dagene i mnd, pga dette. Jeg har ventilasjon i min leilighet, men også her har det vært ekstremt fuktig nå i det siste pga været. Tenker det er helt normalt. Anonymkode: 9743c...ff3
Grüner Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor farlig er det med 2 dager i mnd for barn og sove i en leilighet med fukt/litt mugg på vegg? Blir de altså alvorlig syke etter 2 dager? far til barna vil ikke ha de pga dette, de 2 dagene i mnd, pga dette. Jeg har ventilasjon i min leilighet, men også her har det vært ekstremt fuktig nå i det siste pga været. Tenker det er helt normalt. Anonymkode: 9743c...ff3 Det går nok helt fint!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Grüner skrev (1 minutt siden): Det går nok helt fint! Samme tenker jeg, men far sier barna blir alvorlig syk så han vil ikke ha dem Anonymkode: 9743c...ff3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Hvis de skulle reagere på dette så vil man merke det kjapt og da kan man la det være i fremtiden. Anonymkode: 2f251...af8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Men er det ingen planer om å gjøre noe med fukt/mugg-problemet? Anonymkode: 07f3e...d0b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er det ingen planer om å gjøre noe med fukt/mugg-problemet? Anonymkode: 07f3e...d0b Jo, eller han skal finne ny leilighet. Anonymkode: 9743c...ff3
Disco Skrevet 22. august 2023 #7 Skrevet 22. august 2023 Be han vaske det bort med klorin. Hvis det er dukket opp nå nylig pga høy luftfuktighet går det bort i vask.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Jeg hadde ikke gjort det Anonymkode: 7834c...d4d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 Er egentlig enig med pappaen her. Han vil jo barnas beste. Jeg forstår at samvær er viktig for deg ts, men kanskje pappaen heller kan ta med barna på noe ute en dag istede :)? Anonymkode: 2a719...c34
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 På en måte så tenker jeg at han vil jo barnas beste og mugg er ikke bra. På den annen side kjenner jo du ham bedre, er han rask til å ikke ville ha barna og er en dårlig far? Får litt inntrykk av innlegget ditt at det bare er "ennå en unnskylding". Har han forsøkt å vaske bort muggen? Kan barna sove på et annet rom? Det er vel ikke mugg i alle rom? Jeg ville jo helst unngått at barna mine sov i rom med mugg men det kom jo litt an på mengde og type og sånn.. Er det alvorlig problem så dekker kanskje innboforsikring at han bor et annet sted som airbnb/hotell/camping..? Jeg ville nok foreslått at han heller hadde samvær med barna på dagtid til han finner nytt sted å bo (hvor lang tid skal det ta?) og at de sover hjemme hos deg. De bør jo fremdeles få se faren sin men han kan jo hente dem hos deg og levere etter middag igjen. Anonymkode: f032a...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå