AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #61 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har plussmobil og bor langt uti fjell og skog. Perfekt telenor dekning. Jeg har prøvd ice 2 ganger. En gang fordi jeg ikke visste bedre og så en gang til fordi stupid learns slow. Ligg unna ice, det er verste på landet. Netcom dekning har alltid vært elendig i utkanten. Anonymkode: 0c22c...a1a Bor øde til, ICE over hele området her. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #62 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bor øde til, ICE over hele området her. Anonymkode: 9a38b...4b7 Ice går fortsatt på netcom/telia dekning? I såfall er du heldig Anonymkode: 0c22c...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #63 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ice går fortsatt på netcom/telia dekning? I såfall er du heldig Anonymkode: 0c22c...a1a ICE har sitt eget nett. ICE+. Telia er elendig her. Telenor noenlunde, men svakt signal. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #64 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ICE har sitt eget nett. ICE+. Telia er elendig her. Telenor noenlunde, men svakt signal. Anonymkode: 9a38b...4b7 dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. https://www.ice.no/dekning/kart/ Er mange mange steder det ikke er ice+ og der får en telia som de var på før. Netcom/telia har den dårligste utkantsdekningen Anonymkode: 0c22c...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #65 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. https://www.ice.no/dekning/kart/ Er mange mange steder det ikke er ice+ og der får en telia som de var på før. Netcom/telia har den dårligste utkantsdekningen Anonymkode: 0c22c...a1a Ja. Men her er den altså på topp. Med 1000gb og 25 mb/s download er dette alt som trengs av internett i hele huset. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #66 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Men her er den altså på topp. Med 1000gb og 25 mb/s download er dette alt som trengs av internett i hele huset. Anonymkode: 9a38b...4b7 ja det er jo bra for deg selvsagt. Hvis jeg skulle fått ice nå så hadde jeg hatt svært ustabil dekning over hele området. Telia har ikke en gang dekning inne i huset mitt.. Anonymkode: 0c22c...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #67 Del Skrevet 24. august 2023 Ice funker helt greit når jeg er hjemme (bor i en relativt stor by). Når jeg er mer usentrslt eller sørover i Sverige, er det elendig dekning. Har nettopp byttet tilbake til onecall Anonymkode: b7d8f...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #68 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ja det er jo bra for deg selvsagt. Hvis jeg skulle fått ice nå så hadde jeg hatt svært ustabil dekning over hele området. Telia har ikke en gang dekning inne i huset mitt.. Anonymkode: 0c22c...a1a Ja, da er det jo ikke noe særlig. Dessverre tilbyr alle andre bare 100gb før de struper det til 3 mb/s, som i praksis er ubrukelig når en har det som hovednett i huset. Anonymkode: 9a38b...4b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #69 Del Skrevet 25. august 2023 Øverste resultatet er tatt med plussmobil, resten med Ice. Anonymkode: 0550b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #70 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Øverste resultatet er tatt med plussmobil, resten med Ice. Anonymkode: 0550b...cf9 Med andre ord er ICE her mer enn godt nok. Hva skal du med 189 mb/s på en mobil? Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #71 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Med andre ord er ICE her mer enn godt nok. Hva skal du med 189 mb/s på en mobil? Anonymkode: 9a38b...4b7 Jeg skal ha mobil dekning jeg. Så nei, Ice er ikke mer enn godt nok. Ice var ofte under 10 mbps. Jeg kan f.eks sett 4K video med Plussmobil, noe jeg ikke kan med Ice. Og ja, jeg deler nett via telefon til AppleTv. Plussmobil ordnet jeg ene og alene for samtalekvalitet. For første gang så hadde jeg en lengre samtale i dag uten noen hakking overhodet. Det var utrolig deilig. Forøvrig så kan jo nesten ikke du avgjøre hva som er mer enn godt nok for andre. Det er vel ganske individuelt. Men skjønner jo at datadelen hos Ice kan bli for dårlig for mange når det er så ustabilt, og alt for lavt. Anonymkode: 0550b...cf9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #72 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg skal ha mobil dekning jeg. Så nei, Ice er ikke mer enn godt nok. Ice var ofte under 10 mbps. Jeg kan f.eks sett 4K video med Plussmobil, noe jeg ikke kan med Ice. Og ja, jeg deler nett via telefon til AppleTv. Plussmobil ordnet jeg ene og alene for samtalekvalitet. For første gang så hadde jeg en lengre samtale i dag uten noen hakking overhodet. Det var utrolig deilig. Forøvrig så kan jo nesten ikke du avgjøre hva som er mer enn godt nok for andre. Det er vel ganske individuelt. Men skjønner jo at datadelen hos Ice kan bli for dårlig for mange når det er så ustabilt, og alt for lavt. Anonymkode: 0550b...cf9 Målingene dine tilsier at ICE var godt over 10 mb/s. Men greit nok dette, du bor vel dårlig til. Her er det 25 mb/s flatt opp og ned hele tiden. Og 1000gb å ta av. Jeg har mer enn nok til hele huset. For 298 i mnd er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #73 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Målingene dine tilsier at ICE var godt over 10 mb/s. Men greit nok dette, du bor vel dårlig til. Her er det 25 mb/s flatt opp og ned hele tiden. Og 1000gb å ta av. Jeg har mer enn nok til hele huset. For 298 i mnd er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: 9a38b...4b7 Ingenting er jo bedre enn at du er veldig fornøyd 😀 Selv kommer jeg til å bruke både og en stund fremover. Plussmobil til tale og Ice til data. Anonymkode: 0550b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #74 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting er jo bedre enn at du er veldig fornøyd 😀 Selv kommer jeg til å bruke både og en stund fremover. Plussmobil til tale og Ice til data. Anonymkode: 0550b...cf9 Du kjører ICE på data, ja? Klokt. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #75 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 21.33): Du kjører ICE på data, ja? Klokt. Anonymkode: 9a38b...4b7 Nei, det blir ikke til det. Ble sendt ned på Power etter kundebehandlerens lovnader. Lovnadene stemte ikke, så der stod jeg som en stor idiot hos Power. Ikke er Ice villig til å rikke seg heller. Nå ender det med at vi drar ut alle fra Ice. Så nå mister de 5 kunder. Anonymkode: 0550b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #76 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei, det blir ikke til det. Ble sendt ned på Power etter kundebehandlerens lovnader. Lovnadene stemte ikke, så der stod jeg som en stor idiot hos Power. Ikke er Ice villig til å rikke seg heller. Nå ender det med at vi drar ut alle fra Ice. Så nå mister de 5 kunder. Anonymkode: 0550b...cf9 Power? En bestiller det bare online...? Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #77 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Power? En bestiller det bare online...? Anonymkode: 9a38b...4b7 Nei. Power har sim kort. Anonymkode: 0550b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #78 Del Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Power har sim kort. Anonymkode: 0550b...cf9 Ok, jeg fikk mitt i posten fra ICE. Anonymkode: 9a38b...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå