AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i to år nå. Alt var fint i starten, han var drømmetypen. Men nå er han bare sur og kranglete mesteparten av tiden. Det har nå skalert til at nesten alle vi omgåes ser ned på meg og mener jeg må ta meg sammen. Han kan guilt trippe meg om jeg har planer med venninner, som ofte fører til at jeg avlyser med dem, han sier til meg at jeg kun bryr meg om vennene mine og ikke om han og at jeg må begynne å prioritere riktig, men sannheten er at jeg har vært med mine egne venner kansje bare 5 ganger siste året, jeg har meldt avbud nesten alle ganger jeg blir invitert med på noe fordi han blir så sinna, tilogmed unnlatt å komme i bursdagsfeiringer. Han kan såre meg ut av det blå, som å si at jeg begynner å bli feit ennå jeg veier 52kg og har allerede gått ned fra 60kg siden januar. Han klager over matlagingen min og synes ikke jeg rydder og vasker godt nok hjemme hos meg selv (ingen andre har påpekt dette) og han vil ikke komme til meg fordi det er så skittent her. Han starter krangler med meg når jeg skal på jobb, når jeg skal sove, han kan komme på døra midt på natten å vekke meg fordi han blir sint for at jeg ikke svarer på meldinger, og om jeg begynner å gråte blir han truende og sier jeg bare gråter for å irritere han. Jeg tør aldri å si han imot og er så sliten. Jeg synes også det er så dumt at så mange synes jeg er den som lager problemer når det han som holder på slik, jeg hadde aldri våget å gjort disse tingene med noen. Hvordan kommer jeg meg bort fra han, jeg orker ikke mer med han nå Anonymkode: 58e3e...43e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Var det Lovebombing og helt fantastisk og ikke til å tro til å begynne med? Psyke folk som klikker i vinkel etterhvert. Du må gjøre det slutt og blokkere ham overalt, evnt skifte dørlåsen. Si fra på jobb, til venner og familie og fortell hvor galt det er. Dette er hans problemer og ikke dine. Ikke gå på løgnene hans når han blir lei seg og lover forbedring. Anonymkode: 803a8...61c 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 "Jeg vil ikke være kjærester framover". Anonymkode: 669da...557
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Narsissistisk, manipulerende og egoistisk fyr. FORLAT han før du mister all selvtillit. Vært sammen med en lignende flere år siden. Snakker av erfaring. Anonymkode: 3c2c1...e48
000VF000 Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Helt innafor å slå opp via sms når det kommer til slike folk. Send sms og deretter blokker. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Siden han til og med kommer på døra om natta så ville jeg gjort følgende: 1) Bedd om hjelp av venninner eller familie og fått være hos dem en stund. Ikke fortell hvor du er. 2) Ville så slått opp enten på sms eller å ringe. Velg selv, men snakker du med ham er det viktig å avslutte når han begynner å hisse seg opp. For en slik kar blir sint og ikke lei seg. 3) Blokker ham overalt. 4) Hold deg unna steder og arrangementer der du tror han er en stund. Anonymkode: c5c69...f6d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i to år nå. Alt var fint i starten, han var drømmetypen. Men nå er han bare sur og kranglete mesteparten av tiden. Det har nå skalert til at nesten alle vi omgåes ser ned på meg og mener jeg må ta meg sammen. Han kan guilt trippe meg om jeg har planer med venninner, som ofte fører til at jeg avlyser med dem, han sier til meg at jeg kun bryr meg om vennene mine og ikke om han og at jeg må begynne å prioritere riktig, men sannheten er at jeg har vært med mine egne venner kansje bare 5 ganger siste året, jeg har meldt avbud nesten alle ganger jeg blir invitert med på noe fordi han blir så sinna, tilogmed unnlatt å komme i bursdagsfeiringer. Han kan såre meg ut av det blå, som å si at jeg begynner å bli feit ennå jeg veier 52kg og har allerede gått ned fra 60kg siden januar. Han klager over matlagingen min og synes ikke jeg rydder og vasker godt nok hjemme hos meg selv (ingen andre har påpekt dette) og han vil ikke komme til meg fordi det er så skittent her. Han starter krangler med meg når jeg skal på jobb, når jeg skal sove, han kan komme på døra midt på natten å vekke meg fordi han blir sint for at jeg ikke svarer på meldinger, og om jeg begynner å gråte blir han truende og sier jeg bare gråter for å irritere han. Jeg tør aldri å si han imot og er så sliten. Jeg synes også det er så dumt at så mange synes jeg er den som lager problemer når det han som holder på slik, jeg hadde aldri våget å gjort disse tingene med noen. Hvordan kommer jeg meg bort fra han, jeg orker ikke mer med han nå Anonymkode: 58e3e...43e Siden dere ikke bor sammen, er det lett å avslutte. Neste gang i drar til han, da tar du med det som evt er hans hos deg, også tar du dine ting fra hans hjem. Så sier du:'Forholdet vårt er over. Ha et fint liv. Hade. ' Så drar du. Ring en venninne og spør om dere skal finne på noe/henge og fortell de gode nyhetene Og btw, han driver å isolerer deg ved å guilt trippe deg, han klager over matlagingen og deg og mere til. Dette er rett og slett psykisk vold. Avslutt forholdet og aldri finn en som han igjen. Anonymkode: 74b18...d91 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 (Men om dere ikke har noen ting som trenger å komme til det rette hjemmet, da sender du bare en sms. Om han da 'klikker', blokker og vær med venner og familie) Anonymkode: 74b18...d91
Btw Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 "Du, dette forholdet fungerer ikke for meg. Jeg har ikke følelser for deg lenger. Ha det bra"
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 Her er det helt greit å slå opp via SMS. Anonymkode: de17d...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå