Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har vasket håret hver 3 dag i flere år. Nå i sommer har det begynt å bli fett etter 2 dager. Sånn at for å unngå at deg blir fett og flatt må jeg vaske annenhver dag. Dette blir så ofte og jeg vil jo helst kunne gå 3 dager uten å vaske det uten at det blir så fett. Kan jeg da skylle håret annenhver dag men vaske det hver tredje uten at det påvirker hvor fort det blir fett? 

Mtp at jo oftere man vasker det, jo fortere blir det fett 

Anonymkode: 70745...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Du må jo nesten prøve deg frem.. Men funker ikke for meg. Forsøke bytte sjampo? Jeg synes og det hjelper å la være å vaske noen dager, feks gå fra onsdag til mandag. Kan jo ikke gå ut blant folk i helgen da, men synes håret blir finere etterpå.

Anonymkode: 1c497...f7a

Skrevet

Jeg hadde en bra sjampo som funka veldig fint før ferien. Så var jeg bortreist i lenge og fikk ikke tatt den med så måtte bruke en annen. Da ble håret mitt mer fett. Bytta tilbake til den gamle for over 2 uker siden men er jo ikke så mye bedre enn for 2 uker siden

Greia er at jeg ikke helt kan ha "dårlig hår" en dag. Jeg tror jeg fortsetter med hver 3 dag og bruker masse tørrsjampo men det er jo på grensen av ikke 3 dagen. Jaja sånn får det være. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...