Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Tror overskrifta sa det meste :smile:
Laban Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Last ned et program som heter Azureus først. Deretter kan du laste ned serier/musikk mm på f.eks www.isohunt.com eller www.piratebay.com.
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk Har dere link også kanskje?
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Jeg trives best med azureus som du finner her torrents finner jeg som regel på www.torrentspy.com. Piratebay har mye dårlig..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Jeg trives best med azureus som du finner her torrents finner jeg som regel på www.torrentspy.com. Piratebay har mye dårlig.. ← Piratebay er bra på norske ting, synes jeg. Har noen tips om andre steder det går an å leste ned norsk musikk?
Gjest Gitte Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Piratebay er bra på norske ting, synes jeg. Har noen tips om andre steder det går an å leste ned norsk musikk? ← Jeg bruker bearshare for å laste ned musikk. Har mye norsk der også..
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 Du kan finne endel på Edonkey og, men hastighetsmessig og utvalgsmessig er Bittorrent best. Det er iallefall min erfaring.
Shagya Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Stjeler azureus veldig mye kapasitet fra linja mens man laster ned ? Er flere brukere på et nett her, så PirateBay måtte bare kuttes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå