Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte venninna mi om hu ville være fadder til sønnen vår - men i ettertid har jeg angret på at jeg spurte hu, for hu er jo ikke der for meg. Jeg ville heller aldri spurt hu om barnepass til barna mine, for jeg stoler ikke der på henne…

Kan jeg trekke tilbake? i så fall hvordan kan jeg si det på en fin måte?

Anonymkode: 17987...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit løgn kanskje? Si at du egentlig hadde lovet noen i familien å være fadder, så hun kan dessverre ikke være fadder for barnet allikevel.

Ellers så er det lov å ombestemme seg. Samboeren min hadde et vennepar han kjente og de vurderte å ha han som fadder. Tilslutt så sa de at de hadde ombestemt seg og broren til en av de skulle være fadder isteden.

Anonymkode: 860c3...cc6

Skrevet

Har dåpen vært? Har du avklart overfor henne hva fadder-oppdraget egentlig innebærer?

Anonymkode: 9d2c3...fa3

Skrevet

Jeg hadde glatt dratt en hvit løgn, og sagt det er forventet i familien at en tante / onkel el skal bli fadder. Skyld på bestemor / svigermor / gubben 😅

Anonymkode: 03e8d...719

Skrevet

skal nevnes at hun ikke er noe fan av barnefar, så derfor ser jeg heller ikke noe god grunn at hu skal være fadder til vår sønn. Ser på ettertid at fadder er noe begge parter skal være enig i og akkurat henne er det bare jeg som «bestemte» 

ts

Anonymkode: 17987...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...