Gå til innhold

Han avlyste på veldig kort varsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, vi har møttes to ganger, blant annet vært ute og spist. Hyggelig. 

Vi avtalte i går at vi skulle møtes nå i ettermiddag. Klokka 16 meldte han avbud, med en melding ala "ser ikke ut som jeg rekker å treffes likkavæl idag"(han jobber skift , så han er ferdig klokka 15, aldri overtid...)

Ingen grunn. Ingen beklagelse, ikke forslag til ny dato. 

Jeg svarte kort , ok, den er grei.

Hva tycks?

Om han gir lyd fra seg igjen om noen dager...ville dere da evt takket nei om han vil møtes.? Synes et avbud på så kort varsel uten noe mer... føles som noe bedre dukka opp for han... 😕

føler ikke at ballen er hos meg nå.... 

Anonymkode: c6eb7...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde gitt en forklaring. Enig i at ballen nå ligger hos ham.

Anonymkode: 754e5...b15

• Liker 4
Skrevet

Ballen ligger hos han nå ja.

Ikke skriv en PIP til han.

Det at han ikke sendte forklaring er rødt flagg mener jeg. 

Anonymkode: 5334a...760

• Liker 3
Skrevet

Så dere gjør det til et spill nå?
"Ballen er hos han...", liksom... Haha.

Selv om dere kun har møttes 2 ganger, går det an å spørre hvorfor han avlyste avtalen.

Anonymkode: df0e6...fc9

Skrevet

Om han vil møtes, hadde jeg gått med på det. Men det er han som må ta initiativ nå.

• Liker 2
Skrevet

Ts Her. 

Ja jeg må si jeg er skuffet , både pga det ikke ble noe date i dag OG over måten han avlyste på.

Føler meg rimelig avvist ... og det er pga det hverken var en forklaring eller et forslag om ny dag. 

Anonymkode: c6eb7...c7e

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det var skuffende, men du fikk tross alt beskjed. 
Dere kjenner ikke hverandre enda, men en kan allikevel bli litt gira og spontan og love mere enn hva lurt er.
Så kan en faktisk våkne opp dagen etter og kjenne at det er noe som ble feil feks. 
Når det er sagt så får du vente litt å se om han kontakter deg igjen ang ny date. 
Hører du ikke noe på noen dager så har du lov å sende en grei melding og spørre om han fikk kalde føtter ? 
Du sier at det er fint med et svar uansett 

Anonymkode: 97b43...eae

• Nyttig 1
Skrevet

Her tenker jeg 'vent og se' før du konkluderer med at han er en tufs. Det er en rekke ting som kan komme brått på og gjøre at han må avlyse på kort varsel - og som han ikke er komfortabel med å dele eller som gjør at han ikke har tid til mer enn en kort melding. Akutt sykdom eller dødsfall i familien, akutt diaré hos ham selv, en torpedo på døra så han må rømme landet ( sannsynligvis ikke), en krise på jobb (kriser kan oppstå i alle yrker også for den som 'aldri' jobber overtid), katta er påkjørt, undulaten har rømt, doen er tett eller vaskemaskinen er lekk...

Så, vent og se om han tar kontakt med en forklaring og initiativ til ny date. 

Anonymkode: a0d36...2f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...