AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Noen som har vært i et situastionship som sitter igjen med positive erfaringer? Hvilke erfaringer gjor det verdt det? Anonymkode: d9560...1c6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Ingen. Get out. Enten er det et forhold eller så er det ikke. Ikke kast vekk livet ditt. Anonymkode: ccedd...f78 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen. Get out. Enten er det et forhold eller så er det ikke. Ikke kast vekk livet ditt. Anonymkode: ccedd...f78 Hva gir et forhold verdi, da? For ethvert forhold kan ta slutt hvilken dag som helst. Det er noe vi alle bør lære oss å leve godt med. Så la oss si ts kaller forholdet sitt et forhold. Om 3 år finner hen noen hen liker bedre og avvikler dagens forhold. Det har vært 3 gode år, det kommer trolig til å bli gode år med den nye partneren også. Hva er differansen på at man som par velger være åpen og enige om at ens forhold er her og nå og å ikke snakke så mye om det, mens man flytter sammen, får barn og så separerer seg? Altså: hvilke garantier mener du ligger i begrepet «forhold» over endre begrep på - samma greia? Anonymkode: 755e7...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva gir et forhold verdi, da? For ethvert forhold kan ta slutt hvilken dag som helst. Det er noe vi alle bør lære oss å leve godt med. Så la oss si ts kaller forholdet sitt et forhold. Om 3 år finner hen noen hen liker bedre og avvikler dagens forhold. Det har vært 3 gode år, det kommer trolig til å bli gode år med den nye partneren også. Hva er differansen på at man som par velger være åpen og enige om at ens forhold er her og nå og å ikke snakke så mye om det, mens man flytter sammen, får barn og så separerer seg? Altså: hvilke garantier mener du ligger i begrepet «forhold» over endre begrep på - samma greia? Anonymkode: 755e7...b4a Fordi det ts beskriver er et limbo uten fremtid, det gir ikke noe annet enn der og da, om det blir det. Et forhold har følelser og forventinger og ønske om å faktisk være sammen og forsøke sammen. Anonymkode: ccedd...f78
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva gir et forhold verdi, da? For ethvert forhold kan ta slutt hvilken dag som helst. Det er noe vi alle bør lære oss å leve godt med. Så la oss si ts kaller forholdet sitt et forhold. Om 3 år finner hen noen hen liker bedre og avvikler dagens forhold. Det har vært 3 gode år, det kommer trolig til å bli gode år med den nye partneren også. Hva er differansen på at man som par velger være åpen og enige om at ens forhold er her og nå og å ikke snakke så mye om det, mens man flytter sammen, får barn og så separerer seg? Altså: hvilke garantier mener du ligger i begrepet «forhold» over endre begrep på - samma greia? Anonymkode: 755e7...b4a Å være i et forhold med noen som ikke vil ha deg i 3 år, er ikke det samme som å være i et forhold med noen som elsker deg i 3 år. For dem som ikke syns det er så viktig er det nok fint, for dem som er ute etter å elske noen og føle seg elsket, å vite at det er dem om så for en kort stund, vil helst ikke bruke tid på situationship. Folk får ikke barn eller flytter sammen i situationship, planlagt hvertfall. De går glipp av det gode samholdet et forhold gir, og det å bygge en hverdag sammen Endret 22. august 2023 av Rosakatt
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 For meg var det utelukkende positivt i en periode i livet hvor jeg ikke var klar for å gå inn i et nytt forhold med de fremtidsutsikter det automatisk lager. Men jeg fikk en fast partner, vi holdt på så lenge det var gøy, og den dagen jeg følte meg klar for forholdt, så avsluttet jeg og gjorde meg selv tilgje gelig på datingmarkedet igjen. Jeg har absolutt ingen følelse av å ha "mistet" eller "gått glipp av " noen år. Jeg har rett og slett kost meg i en tid jeg ellers ville vært alene. Mktt situastionship varte i 2 år. Anonymkode: d9560...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #7 Skrevet 22. august 2023 Kan dere definere situationship? Anonymkode: e5d95...671 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #8 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan dere definere situationship? Anonymkode: e5d95...671 situationship is a romantic relationship that lacks clear definitions or commitment. It's characterized by emotional intimacy, spending time together, and often involves a physical and sexual component. However, partners won't define their relationship, place it into a category, or set clear boundaries. fra Google.. Anonymkode: d9560...1c6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #9 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan dere definere situationship? Anonymkode: e5d95...671 Den ene håper som regel på et forhold. Anonymkode: ccedd...f78 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #10 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): situationship is a romantic relationship that lacks clear definitions or commitment. It's characterized by emotional intimacy, spending time together, and often involves a physical and sexual component. However, partners won't define their relationship, place it into a category, or set clear boundaries. fra Google.. Anonymkode: d9560...1c6 Altså en ting mellom det å være mer enn venner, men heller ikke kjærester. Dele mer intimitet og kontakt enn hva pulevenner gjør, og gjøre kjæresteting uten å faktisk være det. Anonymkode: d9560...1c6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 Jeg var i et slikt forhold i nesten tre år. I etterkant så tenker jeg faktisk at det var verdt det. Jeg var nok den som var forelsket, men vi hadde det stort sett fint sammen, han var raus med komplimenter, og inviterte meg med på ting, også med venner. Det er ikke utenkelig at han blir den siste store kjærligheten, nå er jeg 46 og kynisk 😄 Selv om det ikke var 100% gjengjeldt så har jeg aldri vært så forelsket i noen før og faktisk fått et forhold til vedkommende. Han var ganske ærlig på hvor han stod, og hva vi var (litt mer enn fwb, men ikke helt kjærester) så jeg var ikke alt for såret når det ble slutt. Han traff en annen og ble sammen med henne, jeg visst jo at det sannsynligvis var til det beste. Jeg har også notert meg at han ikke er trofast, slik at selv om vi faktisk hadde definert oss som kjærester så hadde han uansett ikke vært bare min. Anonymkode: b1672...f19
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #12 Skrevet 23. august 2023 Den største fordelen for kvinner er at de kan få en relasjon med en mann som har et mer attraktivt utseende enn det de kunne fått for et seriøst forhold. Enkelt og greit. Anonymkode: 80fdb...4a7 1
Majer Skrevet 23. august 2023 #13 Skrevet 23. august 2023 Kan ikke forstå hvorfor de ikke bare lager åpne forhold istedet.
Majer Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For meg var det utelukkende positivt i en periode i livet hvor jeg ikke var klar for å gå inn i et nytt forhold med de fremtidsutsikter det automatisk lager. Men jeg fikk en fast partner, vi holdt på så lenge det var gøy, og den dagen jeg følte meg klar for forholdt, så avsluttet jeg og gjorde meg selv tilgje gelig på datingmarkedet igjen. Jeg har absolutt ingen følelse av å ha "mistet" eller "gått glipp av " noen år. Jeg har rett og slett kost meg i en tid jeg ellers ville vært alene. Mktt situastionship varte i 2 år. Anonymkode: d9560...1c6 Tenk om du hadde møtt drømmemannen i den perioden om du lot være- evt ikke var med han før der igjen.
Gjest Inverto Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 18.42): Hva gir et forhold verdi, da? For ethvert forhold kan ta slutt hvilken dag som helst Anonymkode: 755e7...b4a Ja, og det er en risiko de fleste av oss tar. Hele livet dreier seg om å ta risikoer For å svare TS: nei, jeg har ingen erfaring med slik. Jeg er for god for slik dritt. Monogamt forhold er den eneste veien. Slik det er ment å skal være Det er da min mening alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå