AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Bare jeg som syns det er litt pinlig? Er helt ok med enkelte fordi vi har lite kontakt, andre har det vært verre med fordi vi ble venner selv om datingen ikke ble til noe romantisk. Har merket meg med mange jeg har møtt at de beholder meg i gjerne flere år på sosiale medier og aktivt liker bildene mine eller sender litt hei og hvordan går det, og blokkerer meg samme dag de får dame. Det har begynt å bli litt komisk syns jeg, hver gang jeg ser jeg brått er blokkert titter jeg på FB og der står det nylig «i et forhold med NN». Vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten, bare syns menn er litt patetiske som må blokkere venninner straks de får seg dame. Anonymkode: 821b4...faa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Virker klokt når det blir laget tråder om det.. Anonymkode: 2f8d0...c17 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare jeg som syns det er litt pinlig? Er helt ok med enkelte fordi vi har lite kontakt, andre har det vært verre med fordi vi ble venner selv om datingen ikke ble til noe romantisk. Har merket meg med mange jeg har møtt at de beholder meg i gjerne flere år på sosiale medier og aktivt liker bildene mine eller sender litt hei og hvordan går det, og blokkerer meg samme dag de får dame. Det har begynt å bli litt komisk syns jeg, hver gang jeg ser jeg brått er blokkert titter jeg på FB og der står det nylig «i et forhold med NN». Vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten, bare syns menn er litt patetiske som må blokkere venninner straks de får seg dame. Anonymkode: 821b4...faa Hva er problemet? Ikke alltid det er kvinnen som vil at de skal gjøre det men de føler selv det er greit når de er i ett seriøst forhold! Anonymkode: a3059...919 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Hva er problemet? Ikke alltid det er kvinnen som vil at de skal gjøre det men de føler selv det er greit når de er i ett seriøst forhold! Anonymkode: a3059...919 Noen har lagt meg til igjen etter brudd da.. Føler det er for å please dama, ikke nødvendigvis at damene ber om det. Bare syns det er litt patetisk, da jeg fikk meg type gadd jeg ikke fjerne folk bare av den grunn, og han fjernet heller ingen fordi vi ikke tenkte på det en gang. Han fikk melding av en tidligere date som var blitt en venninne som skrev gratulerer med ny og fin jente, det syns jeg bare var hyggelig Anonymkode: 821b4...faa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå