AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Hei. Jeg er 6dpo i dag, men har foreløpig ingen verdens symptomer, (bortsett fra vonde bryster, men det har jeg etter eggløsning hver gang uansett.) Er det vanlig å ikke ha noen som helst symptomer ved 6dpo? Føler alle er kvalme, har hodepine, kjenner stikkinger her og der..😂 Har dere noen erfaringer her? Anonymkode: 58581...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Det er mer vanlig å ikke ha noen symptomer i tiden før og rundt positiv test enn å ha masse symptomerr Anonymkode: a4b61...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. august 2023 #3 Del Skrevet 22. august 2023 Helt normalt, et evt foster er vel knapt nok festet Jeg er gravid nå og da jeg var 12 dpo hadde jeg Ingen følelse på å være gravid og Ingen symptomer. Testet bare for å være helt sikker jeg skulle stoppe å ta lutinus før mensen kom. Men jammen var jeg gravid. Hadde ikke symptomer før etter noen uker, da mest vage i starten. Litt småtrøtt og litt småkvalm, men har ikke kastet opp en eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Del Skrevet 22. august 2023 Helt normalt å ikke ha symptomer.. Egget fester seg ikke før tidligst 6dpo.. Alle kan "kjenne" symptomer om de vil.. Graviditetssymptomer er tross alt veldig likt symptomer for menstruasjonen Så ingenting unormalt for deg at du ikke merker noe. Kroppen må få tid til å produsere hcg og alt sånt før symptomer dukker opp 😉 Anonymkode: 974c2...ba5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå