Tinken Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Hva er forskjellen på hamster og marsvin, dere?
Tinken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2006 Er ikke hamster små og mykere? ← Haha! Marsvin er harde mens hamster er myke?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Nei, men er ikke hamstere mer "fluffy" mens marsvin er større, mer gnageraktig utseende enn hamsteren som likner en litt stor mus? Husker en på barneskolen hadde marsvin, den var "striere" i pelsen og hadde flere verver
Tinken Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2006 Nei, men er ikke hamstere mer "fluffy" mens marsvin er større, mer gnageraktig utseende enn hamsteren som likner en litt stor mus? Husker en på barneskolen hadde marsvin, den var "striere" i pelsen og hadde flere verver ← Hva er verver? Tenker jeg skal ta å titte litt på nettet, jeg
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Mange forskjeller på hamster og marsvin. Når det gjelder pelsen finnes begge artene i ganske mange varianter. Ellers: størrelse, hamstere er bittesmå. Marsvin større. levesett: Marsvin er sosiale flokkdyr, hamstere er mer einstøinger og kan være aggressive ovenfor selskap. Marsvin kommuniserer mye med lyder. Hamstere er nattaktive, marsvin kan vel kalles dagaktive. Interesser: Hamstere samler ting i kinnposer og løper i hjul, marsvin liker ikke dette. Unger: Marsvin føder velutviklede "minimarsvin", hamstere får små rosa unger. De er vel også ganske langt fra hverandre i slekt selv om begge såvidt jeg vet er gnagere.
Tinken Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2006 Ah, takk gjest! Fikk en fin pekepinn nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå