AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Definisjon fra store norske leksikon Aggresjon defineres som handlinger som med vitende og vilje påfører noen eller noe smerte/skade/ubehag. Slike handlinger rettes mot andre personer eller objekter eller mot en selv, og kan uttrykkes på mange måter og i ulike styrkegrader, fra ironiske kommentarer, verbal kritikk og selvhevdelse til fysisk angrep med drap/ødeleggelse som følge. Anonymkode: fd3f7...3e9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Jeg har slått til noen. Anonymkode: 712c1...5d7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Jeg slo til eksen min en gang, aldri gjort noe lignende verken før eller siden. Det må sies at han hadde behandlet meg elendig i to år med psykisk vold, og en dag rant bare begeret over. Det er jo ingen unnskyldning for å være voldelig, men jeg angrer ikke og mener den dag i dag etter fem år at det var vel fortjent. Anonymkode: 3ac7f...fc8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Slåss et par ganger med et ufordragelig jentemenneske når jeg var ung, hun kunne irritere en gråstein. Anonymkode: f8e0a...0d6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Jeg sto en gang og skreik til en politimann. Anonymkode: 5c87e...8c4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Slåss. Jeg har både slått og blitt slått en del ganger i mitt liv🤷♀️Vokst opp med voldelige foreldre som hadde et grusomt temperament og lav impulskontroll. Anonymkode: 42ada...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå