Topsi Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Var innom det lokale kjøpesenteret, og der hadde de en yellow-butikk, jeg trodde først det var brukttøy,.og så outlet av billig tøy. Dette skal visstnok være skikkelig fancy greier. Enten har jeg null stil, som er godt mulig, eller så blir dette en sabla bomtur av denne fyren https://www.nettavisen.no/okonomi/normal-gr-nder-satser-pa-klar-og-sko-vi-skal-bli-store/s/5-95-1279985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Aldri hørt om. Anonymkode: 622a7...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. august 2023 #3 Del Skrevet 22. august 2023 Topsi skrev (3 timer siden): Var innom det lokale kjøpesenteret, og der hadde de en yellow-butikk, jeg trodde først det var brukttøy,.og så outlet av billig tøy. Dette skal visstnok være skikkelig fancy greier. Enten har jeg null stil, som er godt mulig, eller så blir dette en sabla bomtur av denne fyren https://www.nettavisen.no/okonomi/normal-gr-nder-satser-pa-klar-og-sko-vi-skal-bli-store/s/5-95-1279985 Åssen kan du allerede nå vite at dette blir en bomtur eller fiasko? Er du synsk? 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 22. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2023 Mardina skrev (10 minutter siden): Åssen kan du allerede nå vite at dette blir en bomtur eller fiasko? Er du synsk? 😄 Det vet jeg jo ikke, jeg holdt det åpent for at jeg overhodet ikke har stil selv 😛 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Del Skrevet 23. august 2023 Kan hende det blir fortjeneste, for noen kjøper klær bare det er et merke på! Anonymkode: 81b9c...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Del Skrevet 23. august 2023 Når de selger NA-KD som eksklusivt merke, kjenner jeg at jeg ikke blir helt overbevist... (gjelder butikken på Sørlandssenteret) Anonymkode: fab10...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Del Skrevet 23. august 2023 Slik jeg har forstått det er konseptet deres at de skal selge kjente merkevarer til lave priser ved å kjøpe inn klærne andre butikker ikke får solgt. Så de vil ikke ha faste produkter inne. Hvor godt denne butikken kommer til å gå vil vel avhenge av hva slags produkter de får inn og til hvilke priser. Anonymkode: 1a8b4...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Del Skrevet 23. august 2023 De har en del HOKA sko i det minste. Anonymkode: df0db...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Del Skrevet 23. august 2023 Topsi skrev (18 timer siden): Var innom det lokale kjøpesenteret, og der hadde de en yellow-butikk, jeg trodde først det var brukttøy,.og så outlet av billig tøy. Dette skal visstnok være skikkelig fancy greier. Enten har jeg null stil, som er godt mulig, eller så blir dette en sabla bomtur av denne fyren https://www.nettavisen.no/okonomi/normal-gr-nder-satser-pa-klar-og-sko-vi-skal-bli-store/s/5-95-1279985 Sørlandssenteret? Anonymkode: 3e3a5...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 23. august 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sørlandssenteret? Anonymkode: 3e3a5...49e Ja. Var sørlandssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Del Skrevet 23. august 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Aldri hørt om. Anonymkode: 622a7...daa Det er fordi kjeden er helt ny. Artikkelen handler om åpningsdagen for deres første butikk. 20 hours ago, Topsi said: Enten har jeg null stil, som er godt mulig, eller så blir dette en sabla bomtur av denne fyren De som handler i denne butikken er nok mest opptatt av å få kjøpt merkeklær billig. Vet ikke hvordan Yellow er. Men i tilsvarende kjeder i utlandet så kan det også selges merkeklær som er av for dårlig kvalitet til å selges til fullpris. Ville vært litt obs på det om jeg kjøpte klær der. For det er ikke sikkert at plagget du kjøpte til "halv pris" har samme kvalitet som det som selges til full pris. Vet ikke hva slags regler det er for å opplyse om dette i Norge. Anonymkode: 1a8b4...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Del Skrevet 24. august 2023 Tror dette er butikk til Normal eier, som han/de har hatt kjempesuksess med, og prøver nå innen klær. Anonymkode: 3639e...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Del Skrevet 24. august 2023 https://www.dn.no/handel/michael-eeg/normal/yellow/normal-grunder-med-nysatsing-pa-klar-og-sko-vi-skal-bli-store/2-1-1503941 Anonymkode: 3639e...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå