Gå til innhold

Onani og seksuell debut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid var det mellom første gang du onanerte skikkelig og hadde samleie første gang?
Hva gjorde du og den du debuterte med før samleiet? Holdt dere på med gjensidig onani og/eller oralsex før det knullet?

For meg var det to år fra første gang jeg onanerte til orgasme til jeg hadde samleie. Er mann.

I ukene før første samleie onanerte vi hverandre, og hun sugde meg pluss at jeg slikket henne. Fin oppvarming, Hadde 69 også.

Anonymkode: 7f7fc...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor lang tid var det mellom første gang du onanerte skikkelig og hadde samleie første gang?
Hva gjorde du og den du debuterte med før samleiet? Holdt dere på med gjensidig onani og/eller oralsex før det knullet?

For meg var det to år fra første gang jeg onanerte til orgasme til jeg hadde samleie. Er mann.

I ukene før første samleie onanerte vi hverandre, og hun sugde meg pluss at jeg slikket henne. Fin oppvarming, Hadde 69 også.

Anonymkode: 7f7fc...bc3

Herre min.

Husker hverken når jeg begynte å onanere eller når jeg hadde sex første gang😅

Jeg var 15 eller 16 da jeg hadde sex første gang. Husker ikke stort. Tror det var typ 2 minutter inn og ut, ferdig. På fest.

Aldri hatt noe seksuell kontakt med henne før eller etter. 

Når jeg begynte å onanere aaaaner jeg ikke. Ikke ball park en gang.

Anonymkode: 1fbdb...ed6

Skrevet

13-14 år eller noe

Anonymkode: e5c43...f67

Skrevet

Onanerte til utløsning første gang som 14-åring. 13 år senere hadde jeg samleie, som ONS, uten videre seremoni. 

Anonymkode: b1b03...4e1

Skrevet

Har vel onanert så lenge jeg kan huske. Til orgasma første gang kanskje i 11-12 års alderen. Hadde sex første gang da jeg var 14 med fast jevngammel kjæreste.

Anonymkode: 83903...789

Skrevet

Har vel onanert hele livet (naturlig utforsking av kroppen det) og var vel i tidlig barneskolealder da jeg fikk min første orgasme med dusjhodet. Hadde sex som første gang som 14-åring. Vi klådde på hverandre, klinte og vi onanerte hverandre før han penetrerte meg. Veldig fin første opplevelse med en veldig fin gutt. 

Anonymkode: c3ca8...a2e

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg begynte nok å onanere i barnehagealder. Lå ikke med en gutt før jeg var 17år.

Anonymkode: 7e017...7d1

Skrevet

Første gang jeg onanerte var 22.mai 2004. Første gang jeg hadde sex var i september 2011.

Anonymkode: 418f7...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...