Gå til innhold

Burde jeg ha med noen til tannlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til tannlegen neste uke og skal få beroligende. Men tannlegen sa ingenting om jeg burde ha med meg noen. Skal men ha med noen om man får beroligende? Jeg tar bussen, og kjører selvfølgelig ikke. Jeg har får beroligende før, og sist så følte jeg meg ikke mer påvirket enn at jeg var tung i kroppen og avslappa. Men de andre gangene før det, så har jeg vært mer ute og glemt hva som har foregått. Så det er jo veldig forskjell ut i fra hva jeg får sikkert, men nå aner jeg ikke hva slags beroligende jeg skal få. Og aner heller ikke hva jeg har fått de gangene jeg har følt meg mer slått ut. 

Så spørsmålet er om jeg burde ha med noen til tannlegen? 

Anonymkode: fbffd...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg skal til tannlegen neste uke og skal få beroligende. Men tannlegen sa ingenting om jeg burde ha med meg noen. Skal men ha med noen om man får beroligende? Jeg tar bussen, og kjører selvfølgelig ikke. Jeg har får beroligende før, og sist så følte jeg meg ikke mer påvirket enn at jeg var tung i kroppen og avslappa. Men de andre gangene før det, så har jeg vært mer ute og glemt hva som har foregått. Så det er jo veldig forskjell ut i fra hva jeg får sikkert, men nå aner jeg ikke hva slags beroligende jeg skal få. Og aner heller ikke hva jeg har fått de gangene jeg har følt meg mer slått ut. 

Så spørsmålet er om jeg burde ha med noen til tannlegen? 

Anonymkode: fbffd...653

Ring dit og hør! 

• Liker 1
Skrevet

Nei.
Men om du føler deg tryggere ved å ha med noen, er det sikkert bare å gjøre det. Personen kan sikkert vente på venterommet mens du sitter i stolen

Anonymkode: e2aba...f64

Skrevet

Jeg blir skikkelig sløv og jeg vet ikke om jeg hadde klart å ta kollektiv hjem. Husker jeg slet med å holde meg våken i bilen.

Så har du mulighet til å ha med noen, ev ha en i bakhånd du kan ringe til, så er nok det lurt.

Anonymkode: 5c2ef...8d5

Skrevet

Jeg tror du antagelig greier deg fint på egenhånd hvis du skal ta buss. Hvis du skulle føle deg veldig sløv når du er ferdig hos tannlegen så kan du alltids be tannlegen ringe etter en taxi for deg?

Anonymkode: e0b5f...060

• Liker 2
Skrevet

Tenker at hvis du skulle være bekymret for at du reagerer annerledes denne gangen med beroligende så kan det være greit å ha med noen. Jeg er med en venninne av og til og da venter jeg utenfor og så går vi som regel å tar en kaffe etter for hun blir ikke så voldsomt påvirket, ene gangen var hun litt ustø men det var sikkert like mye fordi hun hadde vært så stressa i stolen som at hun hadde tatt en beroligende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...