Gå til innhold

Oppringt..du driver å vippser min kjæreste..hvem er du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ble jeg oppringt av en mann som sa at jeg hadde drevet og overført masse penger til hans kjæreste via vipps( via da mitt nr)og han ville vite hvem jeg var og hvorfor jeg gjør dette

Er dette en scam? Jeg bare la på da han han hørtes sint ut...finner ikke nr på gule sider etc...

Og nei..jeg har ikke vippser noe 

Anonymkode: 96f67...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

finner ikke nr på gule sider etc

Prøv på Vipps

Anonymkode: 6ff1f...59f

Skrevet

Takk...fant han på vipps...vet ikke hvem det er

Skrevet

Han ringte nok feil.

Anonymkode: 175e4...15a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han ringte nok feil.

Anonymkode: 175e4...15a

He he ja...men jeg finner ikke noe om han på nett( fant navn og etternavn) ikke noe på Facebook heller 

Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

He he ja...men jeg finner ikke noe om han på nett( fant navn og etternavn) ikke noe på Facebook heller 

Slutt å stress. Var bare noe kødd 

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, Sofakona said:

Det gjør du ikke om meg heller :D Men jeg finnes likevel, og du finner meg på vipps.

Jeg er likevel helt harmløs og rimelig normal, bare bevisst på hva jeg legger fra meg av spor på nett.

Samtidig ville jeg aldri ringt noen og vært sint på den måten, så var nok best å bare legge på. Høres ut som en sjalu idiot som handlet i affekt eller hva man skal kalle det. Ikke noe å tenke mer på vil jeg tro.

Anonymkode: 54b6b...f69

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Idag ble jeg oppringt av en mann som sa at jeg hadde drevet og overført masse penger til hans kjæreste via vipps( via da mitt nr)og han ville vite hvem jeg var og hvorfor jeg gjør dette

Er dette en scam? Jeg bare la på da han han hørtes sint ut...finner ikke nr på gule sider etc...

Og nei..jeg har ikke vippser noe 

Anonymkode: 96f67...1f3

Be han vippse pengene tilbake til deg, så skal du aldri plage kjæresten hans igjen 😁

• Liker 3
Skrevet

Tulle ringing?

Eller en desperat blakk fyr som i neste øyeblikk ville ha bedt om mer vipps? Ikke godt å si altså.

Skrevet

Vipps han en hundrings og si at det er til kjæresten hans ;) 

Anonymkode: 1bb56...71a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vipps han en hundrings og si at det er til kjæresten hans ;) 

Anonymkode: 1bb56...71a

🤣🤣

Anonymkode: fa0f2...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...