Gå til innhold

Reagerte på hva han gjorde på turen vi hadde seksuelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kontakt med en mann som jeg møtte en gang for noen uker siden, og vi møttes igjen i går kveld for å gå en tur sammen. Vi tøyset litt på turen og var litt sexrelatert. Så plutselig stopper vi og kysser og vi beføler hverandre og han fingrer meg og jeg kjenner på hans penis. Så går vi lenger og holder rundt hverandre, så plutselig tar han og presser meg opp til et tre og drar ned buksen min og slikker meg helt plutselig til jeg kommer. Jeg syns det gikk litt fort og likte ikke den plutselige vendingen at han presser meg fort til et tre og slikker meg. Han vet at jeg ble utsatt for voldtekt i sommer og. Jeg føler dette var litt skremmende for meg nå og føler meg trist og usikker på om jeg vil møte han igjen. Jeg mener jo ikke at det han gjorde var voldtekt men at han gjorde det på 2 gangen vi møtes og vi gikk tur og plutselig bare gjør han det og jeg blir overrasket over det. Jeg kan ikke hjelpe for det men jeg føler ikke det var greit å gjøre det på den måten. Så fort og plutselig som det skjedde. Vet ikke hva jeg skal si til han nå. Hva tenker du som leser dette? 

Anonymkode: 4a35a...1ee

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke likte det,hvorfor stoppet du han ikke? 🤔

• Liker 21
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg tenker at du skulle vært tydelig om du ikke ville. Ettersom du lot han fingre deg og du tok på han tilbake så trodde han vel at du var med på det. 

Anonymkode: b94c9...8f3

• Liker 19
  • Nyttig 10
Skrevet
1 minutt siden, forkjølajente said:

Har du hørt om fight flight freeze?

Anonymkode: f9639...bfc

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
forkjølajente skrev (1 minutt siden):

Jeg likte jo at han slikket meg, men ikke at han presset meg fort og plutselig til treet da. Er jo det jeg mener her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja,men det skriver hun ingenting om. Derfor jeg spurte.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei hva er det?

Skrevet

Særlig hos voldtektsofre. 

Anonymkode: 14c79...bed

• Liker 5
Skrevet

Beklager altså, men du hadde sjansen til å stoppe han ved fingringen OG du tok på penisen hans - du åpnet opp for at seksuellaktivitet med bekreftelse på ja når du var delaktig med frivillig berøring på han

Anonymkode: 3dd80...59a

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

…..til du kommer, det lyder som om du godt kunne lide det

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har kontakt med en mann som jeg møtte en gang for noen uker siden, og vi møttes igjen i går kveld for å gå en tur sammen. Vi tøyset litt på turen og var litt sexrelatert. Så plutselig stopper vi og kysser og vi beføler hverandre og han fingrer meg og jeg kjenner på hans penis. Så går vi lenger og holder rundt hverandre, så plutselig tar han og presser meg opp til et tre og drar ned buksen min og slikker meg helt plutselig til jeg kommer. Jeg syns det gikk litt fort og likte ikke den plutselige vendingen at han presser meg fort til et tre og slikker meg. Han vet at jeg ble utsatt for voldtekt i sommer og. Jeg føler dette var litt skremmende for meg nå og føler meg trist og usikker på om jeg vil møte han igjen. Jeg mener jo ikke at det han gjorde var voldtekt men at han gjorde det på 2 gangen vi møtes og vi gikk tur og plutselig bare gjør han det og jeg blir overrasket over det. Jeg kan ikke hjelpe for det men jeg føler ikke det var greit å gjøre det på den måten. Så fort og plutselig som det skjedde. Vet ikke hva jeg skal si til han nå. Hva tenker du som leser dette? 

Trolle mann? 

Anonymkode: 2c249...b92

• Nyttig 2
Skrevet

Hva jeg tenker?

Umiddelbart så tenker jeg: hvorfor tulle om sexrelaterte ting på 2. date? Og hvorfor fingre hverandre så tidlig?

I tillegg tenkte jeg: trist å høre om voldtekten. Håper det går fint med deg!

Anonymkode: 19d4d...234

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva jeg tenker?

Umiddelbart så tenker jeg: hvorfor tulle om sexrelaterte ting på 2. date? Og hvorfor fingre hverandre så tidlig?

I tillegg tenkte jeg: trist å høre om voldtekten. Håper det går fint med deg!

Anonymkode: 19d4d...234

Vel jeg kjenner at jeg har ikke lyst å møte han eller noe igjen, føler meg ikke trygg på han etter dette. Problemet var ikke at han slikket meg, han kunne kysset meg og beføle meg og vi kunne lagt oss ned i gresset og han kunne slikket meg da, enn å plutselig presse meg fort opp til et tre i full fart og dra ned buksen min og slikke meg. Er det jeg reagerte på. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg ser ikke problemet her så lenge du var med på dette og det var en så mye sex før det du beskriver som litt for fort/hardt. Men liker du ikke tanken på fremgangsmåten, så er det jo bare å avslutte forholdet. 

Anonymkode: 47965...746

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tankene mine: Si til han at du sitter med litt konflikt av følelser, fordi det var deilig å tulle litt og kose litt, men du ikke like den voldsomme vendingen med at han presset deg opp mot ett tre.

DU må nødt til å lære deg å finne ut hva som trigger deg. Du må nødt til å bli flinkere til å kjenne på følelsene dine, og hva du egentlig vil. 

Som mann ville jeg vært redd for å røre deg, fordi hva om jeg "presser meg på deg" tross til at du har sittet og gnikket på kuken min rett før? Det er nok ikke lett å være mann heller, for det blir forvirrende. Ja, det er lov til å stoppe hele veien imellom en seksuell akt, men da må du også faktisk stoppe opp og si "Nei". 

Anonymkode: e58b8...1b4

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Tankene mine: Si til han at du sitter med litt konflikt av følelser, fordi det var deilig å tulle litt og kose litt, men du ikke like den voldsomme vendingen med at han presset deg opp mot ett tre.

DU må nødt til å lære deg å finne ut hva som trigger deg. Du må nødt til å bli flinkere til å kjenne på følelsene dine, og hva du egentlig vil. 

Som mann ville jeg vært redd for å røre deg, fordi hva om jeg "presser meg på deg" tross til at du har sittet og gnikket på kuken min rett før? Det er nok ikke lett å være mann heller, for det blir forvirrende. Ja, det er lov til å stoppe hele veien imellom en seksuell akt, men da må du også faktisk stoppe opp og si "Nei". 

Anonymkode: e58b8...1b4

Ja jeg skjønner hva du mener du mannen. Jeg har vært i flere forhold før og har aldri reagert på noe seksuelt negativt da, men har da vært i forhold. Men dette var 2 gangen vi møtes og alt gikk vel litt fort. Om det hadde skjedd om vi var kjærester så hadde jeg likt det og taklet det vet jeg, men jeg er ikke i forhold med han. Har blitt vekket av å bli slikket og kjent han presse seg inni meg, liker jo det og ser ikke på det noe galt fordi jeg liker sex og alt mulig da når en er sammen. Og det har vært avtalt at en kan gjøre det.  Men husk det er en vesentlig forskjell på å være sammen med noen og å møte en 2 gangen uten at en er sammen. Ble overrasket over at vi går tur og plutselig gjør han det helt uten forvarsel. Da vi kysset og befølte hverandre stod vi i ro og det skjedde naturlig. Nei dette blir bare surr, er vel jeg som reagerte litt på det der men jeg vil ikke ødelegge det tror jeg. er vel bare litt følsom nå tror jeg. 

Skrevet

Skjønner at dette kanskje opplevese ubehagelig, men det er faktisk ikke alltid så greit å vite. Menn får gjerne hør at vi:

• tar for mye styring
  • tar for lite styring
  • er tafatte om vi spør om det er greit for hver en minste progrsjon i sex-akten

Han prøvde sannsynligvis å være på/spontan. Av og til funker det, av og til ikke, men vi må nesten ha en eller annen form for tilbakemelding. Jeg kunne nok kanskje også tolket reaksjonen din som at dette var noe du likte.

Anonymkode: 26137...ab1

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner at dette kanskje opplevese ubehagelig, men det er faktisk ikke alltid så greit å vite. Menn får gjerne hør at vi:

• tar for mye styring
  • tar for lite styring
  • er tafatte om vi spør om det er greit for hver en minste progrsjon i sex-akten

Han prøvde sannsynligvis å være på/spontan. Av og til funker det, av og til ikke, men vi må nesten ha en eller annen form for tilbakemelding. Jeg kunne nok kanskje også tolket reaksjonen din som at dette var noe du likte.

Anonymkode: 26137...ab1

Ja jeg tror han gjorde det for å være spontan for det var det han sa etterpå. Men greit alle kan gjøre feil uten at det skal ødelegge tenker jeg. så får se da hvordan det går. Jeg bør vel si at han var litt for spontan i den situasjonen og at han bør roe det ned til om vi vet om det blir kjærester eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men husk det er en vesentlig forskjell på å være sammen med noen og å møte en 2 gangen uten at en er sammen. Ble overrasket over at vi går tur og plutselig gjør han det helt uten forvarsel. Da vi kysset og befølte hverandre stod vi i ro og det skjedde naturlig

Hvis du blir fingret og står med hans penis i hånden så har du kommet litt lenger enn å stå å kysse hverandre...

Anonymkode: 47965...746

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ikke lett å være mann…

Anonymkode: 6bf50...055

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...