Gå til innhold

Rimelige duftpinner som lukter godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til rimelige duftpinner som lukter godt? Helst pris under 100,-

Anonymkode: 3d5c5...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en som lukter ren lin, på badet, fra normal. Men det er den eneste som lukter godt og da. Koster 70kr.

Anonymkode: e3a86...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg bruker en som lukter ren lin, på badet, fra normal. Men det er den eneste som lukter godt og da. Koster 70kr.

Anonymkode: e3a86...6b5

Jeg har ikke funnet duftpinner hos Normal, lenge siden du kjøpte? :)

Skrevet

Europris har gode duftpinner til rundt 70-80kr, fått masse kompliment på at det lukter godt her 😊

Anonymkode: ad486...c37

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke funnet duftpinner hos Normal, lenge siden du kjøpte? :)

Normal har alltid hatt en egen hylleseksjon med duftpinner og duftlys. Står som regel ikke langt fra kasseområdet. 

Anonymkode: 735fe...a15

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Europris har gode duftpinner til rundt 70-80kr, fått masse kompliment på at det lukter godt her 😊

Søker etter både duftpinner og duftolje på Europris sin nettside, men finner ingenting. Kanskje de holder på å oppgradere sortimentet.

Skrevet

Normal har mange og i det siste har de fått noen mer fancy, som lukter godt. Lukter som dyr parfyme..

Anonymkode: 5c11c...f8f

Skrevet

Jeg syns at ingenting slår Rituals, men det er jo hovedsaklig merke som koster. Ingredienser er nok ikke så fantastisk mye bedre. Jeg har også duftpinner fra Rusta som koster vel rundt hundrelappen men de er høye i forbruk mens Rituals er drøye.

Anonymkode: afcdc...942

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

hvilke da?

Anonymkode: a8de6...1b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns at ingenting slår Rituals, men det er jo hovedsaklig merke som koster. Ingredienser er nok ikke så fantastisk mye bedre. Jeg har også duftpinner fra Rusta som koster vel rundt hundrelappen men de er høye i forbruk mens Rituals er drøye.

Anonymkode: afcdc...942

Hvilken av rituals sine syns du lukter best? Tenkte jeg skulle bestille noen. Har ikke fysisk butikk i nærheten. Er det samme «luktkategoriene» som såpene? 😊

Anonymkode: a3e82...be4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken av rituals sine syns du lukter best? Tenkte jeg skulle bestille noen. Har ikke fysisk butikk i nærheten. Er det samme «luktkategoriene» som såpene? 😊

Anonymkode: a3e82...be4

Jeg er veldig glad I Imperial Rose. Men de er jo dyre da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...