Gå til innhold

Symptomer dpo og gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil alle som har blitt gravid fortelle litt om symptomene dere hadde i dagene etter eggløsning frem til positiv test?

Anonymkode: 7bccd...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen symptomer før positiv test, eneste symptom var uteblitt mens begge gangene.

Anonymkode: 3b40a...a02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer før en stund etter positiv test noen av gangene.. 

Anonymkode: 5c310...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse kramper og veldig såre bryster da jeg ble gravid. Det endte i kjemisk da, så vet ikke om det teller. 😅

Anonymkode: f8e1b...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mer var for ulike lukter, det som fikk meg til å ta en test begge gangene😊 Var bare 3-4 dager før forventet mens da.

Anonymkode: a30ce...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pupper som var mye vondere og større en før mens og svimmelhet/utmattelse uka før mens uteble.

Anonymkode: 432dc...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen spesielle symptomer før de siste dagene før IKM. Eller det er ikke helt sant, for jeg kjente jo etter hele tiden, men jeg kjente på like mye rare ting de månedene jeg ikke ble gravid. Mindre symptomer de siste dagene før IKM var at jeg begynte å våkne på natta og at jeg kunne kjenne et slags ubehag i livmorområdet når jeg strakk meg eller reiste meg raskt. Disse symptomene hadde jeg begge gangene jeg ble gravid og ingen av de månedene jeg ikke ble det (selv om jeg kjente på mye av andre ting alle andre måneder også) 😊

Anonymkode: 533d0...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer før uteblitt mens. Et par dager før forventet mens, hadde jeg mensmurringer. De fortsatte og fortsatte, men mens kom ikke. Tok tatt som ble positiv to dager etter forventet mens.

Anonymkode: f325c...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet sykt med å vameregulere kroppen. Varm, kald, klam og svett om hverandre, vet ikke om det hadde sammenheng med positiv test eller ikke. 

Anonymkode: 2a106...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde influensafølelse i kroppen med begge mine før uke 4. Med første hadde jeg stårling nedover lårene og sterke menssmerter. Trodde mens var på vei, orket ikke teste siden vi var prøver i over 3 år. Men når mensen ikke dukket opp etter noen dager over tok jeg test og den var positiv 😄

Anonymkode: 612ae...800

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På eggløsningsdagen hadde jeg en del murringer og stikkinger nedentil som jeg alltid får ved eggløsning. Generelt litt øm og sår den dagen. 

Rundt 1-6 dpo hadde jeg ingen symptomer. 7dpo begynte jeg å få lette smerter i beina. Stråling på en måte. Å litt stikking i livmoren. I ettertid må det ha hvert egget som festet seg. Å noe må ha utløst den strålingen nedover beina. For 8dpo fikk jeg en ultrasvak strek. 9dpo var den tydelig. Vil nevne at jeg med alle ungene har fått positiv test tidlig. Så egget fester seg tidlig hos meg 🙈

Etter egget festet seg har jeg hatt null symptomer utenom at jeg var øm og sår i beina mine stort sett hele 1 trimester. Merkelig men slik var det nå. Resten av symptomene kom rundt uke 5-6. Følte meg bra frem til da. Da kom trettheten og kvalmen. 

Anonymkode: 19846...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en festeblødning 5/6 dpo.

Ellers så har jeg  vært ekstremt trøtt.

jeg har hatt menssmerter akkurat som før, trodde mensen skulle komme når som helst. Hadde også hodepine som jeg alltid får før mensen.

Jeg hadde veldig ømme bryster. 
Pleier alltid å svette endel om natta før mensen, men dette uteble.

Er også veldig varm, samboeren sier også at jeg kjennes ut som en ovn.

Anonymkode: 4e842...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varm/kald/varm/kald. Svimmel, svimte nesten av når jeg stod opp hver morgen, sånn uggen trøtt følelse. Jeg testet meg på grunn av symptomer. 

Anonymkode: 0df0b...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...