Cleonora Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 22. august 2023 av Cleonora 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (45 minutter siden): Hei, Skriver til dere for å få hjelp til å klarne tankene. Jeg startet å date en fyr fra Tinder for noen måneder siden. Han var veldig på og åpenbart interessert fra første date. Ville avtale ny date før den første var ferdig. Han ga meg masse komplimenter og var kjærlig. Jeg var ikke umiddelbart tiltrukket av han, men endte med at jeg traff han igjen flere ganger i uken over tre uker. Vi hadde utrolig god seksuell kjemi, men jeg klarte ikke helt å åpne meg for han da han var veldig opptatt av fremtidsplaner veldig tidlig. Feks spurte han meg på 2. date om jeg ville ha barn. Jeg svarte at jeg ser for meg det med den rette personen, men at jeg ikke kunne si ja akkurat nå. Etter dette sendte han en melding hvor han lurte på hva jeg egentlig var interessert i. Jeg synes det var litt tidlig å avgjøre, så vi avtalte å ikke treffes igjen, men at vi skulle ta opp igjen kontakten hvis det passet seg. To dager etter ombestemte jeg meg og lurte på om han ville ses, det ville han gjerne. Vi møttes flere ganger den neste uken, men jeg merket at interessen dabbet litt av. Vi dro så på ferie på forskjellige steder. Han sendte meldinger i blant, men virket avvisende da jeg svarte. Jeg spurte han om noe hadde endret seg. Han svarte ja og at vi hadde for ulike fremtidsplaner og at han følte vi hadde for lite å snakke om. Det endte ofte med sex da vi møttes, så jeg følte det var vanskelig å ta opp disse temaene på nytt. Jeg forklarte at jeg ikke hadde vært helt ærlig om fremtidsplanene og at vi egentlig ønsker det samme. Han sa at han hadde bremset følelsene sine og at han ikke kunne gjøre om på dette. Jeg ønsket han lykke til og han det samme til meg. Litt over to uker etter tok jeg kontakt med han og sa at jeg hadde tenkt mye og angret på at jeg ikke hadde vært mer åpen. Spurte han om han ville treffes igjen. Han svarte at det ikke var min feil, at han følte vi ikke klarte å ha de dype samtalene og at han ikke klarer å gjøre om den «følelsesmessige bremsen». Han mente det kanskje ville tatt slutt om noen måneder uansett og at det ville vært mer smertefullt. Jeg sa at det var trist og forklarte at jeg trenger tid før jeg klarer å åpne meg for en ny person. Sa at hvis det hadde blitt slutt om en stund er en sjanse man må ta for kjærligheten, samtidig at det blir vanskelig å innlede noe med noen som ikke vil ta den sjansen sammen. Han svarte bare med et hjerte. Detter er fire dager siden og i dag så jeg at han hadde fjernet meg som venn fra Facebook. Jeg lurer på hvorfor han har gjort dette? Er det for å understreke at vi ikke skal ha mer kontakt (jeg har ikke kontaktet han siden)? Eller er han så raskt «over» meg? Det var han som dumpet og avviste meg, hvorfor fjerner han meg da? Skjønner han godt. Du har jo angret og ikke angret mange ganger. Dere høres utrolig ulike ut. Han er nok gått videre etter den rette,og det bør du og gjøre. Anonymkode: 1ce0a...e9c 9 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Hvorfor skulle dere vært venner på Facebook når dere ikke skal ha kontakt mer? Hørtes ut som en ryddig affære fra han Anonymkode: ff6ae...f2a 17 1
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 22. august 2023 av Cleonora
MicroMais Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Her var du ikke ærlig om hva du ville, og har oppført deg veldig barnslig med å endre meninger som en metronom. Du kommer nok aldri til å høre fra typen igjen, han virker som en som verdsetter god kommunikasjon. Jeg tror du kunne tjent godt på å tenke litt på hva du selv er ute etter og trenger før du går videre med andre. Og for guds skyll vær ærlig om hva nå enn det må være med fremtidige dates, Som han sier hvis du lyver for du vil bli bedre likt kommer det bare til føre til et kort og smertefullt forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (7 minutter siden): Det var kun etter de to første datene at jeg angret, etter dette har jeg villet se han igjen og bli bedre kjent. Det var jeg som tok initiativet til å møtes de neste gangene, så han visste at jeg ville ses. Vi hadde litt ulikt «tempo» i datingen, men ellers har vi mye av de samme interessene og god kjemi. Og da vi var sammen var han fremdeles veldig kjærlig og sa at han var betatt av meg. Spurte han siste gangen vi møttes om han ville treffes igjen og da svarte han ja. Tror dere det er helt umulig at han kan ombestemme seg? Det er vel ikke helt riktig å prate om "ulikt tempo" når dere etter de første datene konkluderer med at dere ikke skal treffes igjen, og den konklusjonen ble trukket når han konfronterer deg med hva det er du vil? På dette stadiet var han villig til å ta det videre, mens du like godt kunne avbryte det. Du burde heller sagt at du fortsatt ville treffes, men at du ville ta det sakte, i stedet for å avbryte helt, for så å ombestemme deg. Det fremstår som vinglete, mer enn at man ønsker er sakte tempo. Anonymkode: 722e5...ba0 3 1
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2023 Veldig enig i det dere skriver! Og det er vel egentlig det jeg har innsett, at det var jeg som ødela det… Skulle bare så inderlig ønske at vi kunne gitt det en til sjanse, for vi ønsker jo egentlig det samme. Men det har jeg jo allerede fortalt han og det endret ingenting…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #8 Skrevet 22. august 2023 1 minutt siden, Cleonora said: Veldig enig i det dere skriver! Og det er vel egentlig det jeg har innsett, at det var jeg som ødela det… Skulle bare så inderlig ønske at vi kunne gitt det en til sjanse, for vi ønsker jo egentlig det samme. Men det har jeg jo allerede fortalt han og det endret ingenting… Folk lar ikke drømmepartner forsvinne, så dere var nok ikke meant to be Anonymkode: ff6ae...f2a 3
MicroMais Skrevet 22. august 2023 #9 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (2 minutter siden): Veldig enig i det dere skriver! Og det er vel egentlig det jeg har innsett, at det var jeg som ødela det… Skulle bare så inderlig ønske at vi kunne gitt det en til sjanse, for vi ønsker jo egentlig det samme. Men det har jeg jo allerede fortalt han og det endret ingenting… Hold haka oppe! Det finnes mange supre mennesker der ute, så du skal finne kjærligheten igjen når tiden er den rette. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #10 Skrevet 22. august 2023 Er ikke alle man har kjemi med selv om man prøver. for egen del merker jeg FORT hvis det ikke stemmer, og da er det ingen vei tilbake. Det trenger ikke å bety at man ikke kan være fysisk/seksuelt tiltrukket av hverandre. Kom deg videre. Dette er ikke noe å bruke mer energi på Anonymkode: 9298a...619 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #11 Skrevet 22. august 2023 Hjeeelp, for en masete fyr! Lovebombing og Spørre om alt mulig sånn på 2.date --hvorfor hadde han det så travelt? Like greit at noen andre fikk overta det problemet der. Anonymkode: 2fe6f...aab 1 5
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2023 (endret) . Endret 22. august 2023 av Cleonora
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #13 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (3 minutter siden): Takk for veiledning! Jeg sliter ofte med å åpne meg i starten pga tidligere erfaringer, slik at jeg må være trygg på personen før jeg gjør meg mer sårbar. Er bare så redd for at dette var «the one that got away» pga det… Og jeg burde nok heller svart at vi ønsket det samme, men bedt om å ta det rolig. Ble bare helt knust da jeg så at han hadde kuttet meg ut på sosiale medier, da var det liksom helt tydelig at han er ferdig med meg. Hvor gammel er du? I 20-åra? Anonymkode: a987e...d3c
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjeeelp, for en masete fyr! Lovebombing og Spørre om alt mulig sånn på 2.date --hvorfor hadde han det så travelt? Like greit at noen andre fikk overta det problemet der. Anonymkode: 2fe6f... Endret 22. august 2023 av Cleonora
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #15 Skrevet 22. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? I 20-åra? Anonymkode: a987e... Endret 22. august 2023 av Cleonora
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #16 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (Akkurat nå): 32, han var 10 år eldre. Han var så gammel? Trodde 20-åra jeg. Anonymkode: a987e...d3c
Gjest T-AA Skrevet 22. august 2023 #17 Skrevet 22. august 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hjeeelp, for en masete fyr! Lovebombing og Spørre om alt mulig sånn på 2.date --hvorfor hadde han det så travelt? Like greit at noen andre fikk overta det problemet der. Anonymkode: 2fe6f...aab Det er vel helt naturlig å få unna de viktige tingene tidlig. Når jeg blir kontaktet angående mulige jobbtilbud spør jeg alltid om lønnsnivået bare for å ikke kaste bort tiden på en prosess som uansett ikke vil bli til noe håndfast.
Cleonora Skrevet 22. august 2023 Forfatter #18 Skrevet 22. august 2023 T-AA skrev (1 minutt siden): Det er vel helt naturlig å få unna de viktige tingene tidlig. Når jeg blir kontaktet angående mulige jobbtilbud spør jeg alltid om lønnsnivået bare for å ikke kaste bort tiden på en prosess som uansett ikke vil bli til noe håndfast. Absolutt viktig, det var heller måten og situasjonen det ble tatt opp på…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #19 Skrevet 22. august 2023 Cleonora skrev (17 minutter siden): Takk for veiledning! Jeg sliter ofte med å åpne meg i starten pga tidligere erfaringer, slik at jeg må være trygg på personen før jeg gjør meg mer sårbar. Er bare så redd for at dette var «the one that got away» pga det… Og jeg burde nok heller svart at vi ønsket det samme, men bedt om å ta det rolig. Ble bare helt knust da jeg så at han hadde kuttet meg ut på sosiale medier, da var det liksom helt tydelig at han er ferdig med meg. Ikke klandre deg selv.Han var for ivrig og presset for mye for fort. At du trenger mer tid er helt normalt da man trenger tid på å bygge opp en relasjon. Stol på magefølelsen din!! Anonymkode: 01250...40e 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #20 Skrevet 22. august 2023 Og en ting til: det å slette folk på some er veldig demonstrativt. Det er HAN og ikke du som har issues når han først pusher deg/relasjonen too much too soon, og deretter, når han ikke får det som han vil asap/evner å tune seg litt mer inn på deg (fordi du er et selvstendig menneske med egne behov) sletter deg. Han har svart hvit tenkning omkring hvordan relasjoner bygges og det er nok en skade mange får av hookup-kulturen skapt av Tinder. Anonymkode: 01250...40e 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå