Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forholdet vårt virker det som jeg, kvinnen, er den som ønsker mest sex. Stort sett er det uproblematisk, for han vil også, kanskje mer at jeg tar mer initiativ eller sier det direkte.

Men, om vi krangler eller på andre måter ikke har det harmonisk, kan han ofte bruke det mot meg at er ivrig på sex. Han har f.eks. sagt at jeg kun tenker på sex, at jeg bare er opptatt av sex og at han synes det er "dritkjedelig." Det sårer meg veldig. Han sier når vi ikke krangler lenger at han ikke mente det, at han var sint. Men han sier jo det samme neste gang vi krangler, så jeg er usikker.

Skal sies at vi møttes på en BDSM-side (fetlife), og han sier når vi krangler at sex er kjedelig, det må noe mer til. Noe BDSM-elementer, noe kinky. Og ja, noen ganger har vi med det. Men jeg er mindre på det der, mindre og mindre faktisk, og mer og mer på sex og følelser, romantikk. Føler at det blir feil å bare late som om jeg er veldig BDSM-er når jeg ikke er det.

Anonymkode: 68c34...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp ham.

Anonymkode: 812c5...6ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dropp ham.

Det er jo veldig brått og brutalt. Det må vel finnes en løsning?

Skrevet

Var du ærlig med han når du etablerte et forhold med han at du ikke er så veldig interessert i BDSM — gitt dere møttes på fetlife som NB. Er…  ja du vet, nettsted der folk finner andre likesinnede?

Anonymkode: 03c4b...9c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var du ærlig med han når du etablerte et forhold med han at du ikke er så veldig interessert i BDSM — gitt dere møttes på fetlife som NB. Er…  ja du vet, nettsted der folk finner andre likesinnede?

Anonymkode: 03c4b...9c2

Ja, jeg var ærlig. Jeg liker en del innen BDSM. Men jeg tenker nå at han kanskje liker det mer enn meg, når han stadig vekk sier at sex er kjedelig....Jeg blir lei meg av at han stadig sier det, selv om han påstår han sier det fordi han er sint når vi krangler. Det sitter jo likevel i lenge etter for meg, og er nesten blitt slik at jeg føler jeg må skamme meg fordi jeg har lyst på sex med han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg var ærlig. Jeg liker en del innen BDSM. Men jeg tenker nå at han kanskje liker det mer enn meg, når han stadig vekk sier at sex er kjedelig....Jeg blir lei meg av at han stadig sier det, selv om han påstår han sier det fordi han er sint når vi krangler. Det sitter jo likevel i lenge etter for meg, og er nesten blitt slik at jeg føler jeg må skamme meg fordi jeg har lyst på sex med han.

Be han fortelle (ikke mens dere krangler) om hvorfor sexen er kjedelig. Han har en sjanse. 

Blir det nevnt en eneste gang til i en krangel, så hadde jeg bare gitt faen. Han får skjerpe seg, sånt sier man ikke. 

Anonymkode: de0ae...9a7

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo veldig brått og brutalt. Det må vel finnes en løsning?

Nei, hvorfor tror du det?

• Nyttig 1
Skrevet

Her er jo du den som har endret behov, han trodde nok da han gikk inn i forholdet at det skulle være mer av den typen sex. 

Det finnes vel ikke noen magisk formel som fikser dette, ingen av dere kan endre behov. Kanskje dere bare må ta en åpen samtale om hvor langt begge kan strekke seg i den andres retning for å få dette til å fungere? Så får dere ta en vurdering, om det er noe hver av dere kan/vil leve med. 

Og han må slutte med disse kommentarene i fylla. Selv når man er full klarer man å være litt grei med den man elsker. 

Anonymkode: 754ae...655

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er jo du den som har endret behov, han trodde nok da han gikk inn i forholdet at det skulle være mer av den typen sex. 

Det finnes vel ikke noen magisk formel som fikser dette, ingen av dere kan endre behov. Kanskje dere bare må ta en åpen samtale om hvor langt begge kan strekke seg i den andres retning for å få dette til å fungere? Så får dere ta en vurdering, om det er noe hver av dere kan/vil leve med. 

Og han må slutte med disse kommentarene i fylla. Selv når man er full klarer man å være litt grei med den man elsker. 

Anonymkode: 754ae...655

Den typen sex? Du har ikke lest. Han mener jo at vi bør ha mindre sex. Da er det også han som har endret seg.

I fylla? Han har aldri vært full sammen med meg. Hvorfor skriver du ting som ikke er sant, som du bare finner på? Vil jo aldri ha en mann som drikker masse alkohol.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Æsj, jeg ville ikke hatt sex med slik fyr.

Anonymkode: 37618...1ab

Skrevet

Har du flere tråder pågående om det samme nå?

Anonymkode: e4445...959

• Liker 1
Skrevet

Fyren er tydelivis pervo. Ingenting å samle på.

Anonymkode: 2313b...afc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I forholdet vårt virker det som jeg, kvinnen, er den som ønsker mest sex... vi møttes på en BDSM-side (fetlife), og han sier når vi krangler at sex er kjedelig, det må noe mer til. Noe BDSM-elementer, noe kinky. Og ja, noen ganger har vi med det. Men jeg er mindre på det der, mindre og mindre faktisk, og mer og mer på sex og følelser, romantikk. Føler at det blir feil å bare late som om jeg er veldig BDSM-er når jeg ikke er det.

Da er dere vel ikke så veldig kompatible? 

Anonymkode: 60e81...991

Skrevet

Veldig ofte er folk opptatt av bdsm fordi de trenger og ha et ekstra element til sexen fordi de ikke har mulighet å ha sex med mennesker de synes er fysisk attraktive. Fordi de selv ikke er det. Så det er nok ikke værre enn at han ikke tenner spesielt på deg fysisk. Alle klarer å tenne på noen som er objektivt sett dritdigg uten å måtte involvere flogging. 

Anonymkode: f0e40...e34

Skrevet

Å påføre andre skam er ganske vanlig hersketeknikk. Her har han noe å "ta" deg på i sinte øyeblikk, og da går han på hore/madonna - komplekset. Du er jo kvinne, så hvorfor er du ikke en kysk madonna.

Ikke legg mer vekt på det enn at det er forsøk på kontroll og å vinne krangler via hersketeknikk, er mitt tips.

Anonymkode: a7ee6...97a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Veldig ofte er folk opptatt av bdsm fordi de trenger og ha et ekstra element til sexen fordi de ikke har mulighet å ha sex med mennesker de synes er fysisk attraktive. Fordi de selv ikke er det. Så det er nok ikke værre enn at han ikke tenner spesielt på deg fysisk. Alle klarer å tenne på noen som er objektivt sett dritdigg uten å måtte involvere flogging. 

Anonymkode: f0e40...e34

Bdsm handler nettopp ikke om å tenne på noens utseende men tenne på en aktivitet og å bli møtt på sin egen tenning i aktiviteten. Det betyr ikke at det ikke er preferanser også på utseendet eller andre deler av seksualitet/ personlighet. Men at tenning gjerne blir redusert eller uteblir hvis en ikke også blir møtt på denne typen spenning.

Det er ikke grunnleggende noe rarere enn folk som tenner veldig på trygghet og blir kåt når andre er ekstra snill, hensynsfull eller beskyttende. Eller veldig intelligent, flink, rik, klok, varm eller en av de andre millioner mulige egenskapene folk kan ha og andre kan tenne på, som ikke spesifikt går på utseendet. Det er jo sånt som får folk til å synes at andre er "pene men kjedelige", fordi man ikke klikker nok på andre viktige egenskaper. 

Anonymkode: 60e81...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...