Gå til innhold

Pt som prater i tlf

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I timen min så diskuterte han med kona i tlf i rundt 4 min.

Jeg ble liggende og vente. Følte meg rett og slett dum. 
Han beklaget, men jeg kjenner jeg mister lysten på og bruke han fremover. 
Det var ikke en livsviktig tlf. Da hadde jeg sett bort i fra det. 

Anonymkode: b0ba4...bce

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, en telefonsamtale på hele 4 minutter, som gjorde at du følte deg dum. 

Var det noe du lurte på, eller ville diskutere? Eller var dette bare informasjon til de som klikket seg inn for å se innlegget. 

Anonymkode: 26751...9d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal være livsnødvendig for at han skal svare den hvertfall....

Anonymkode: c54aa...861

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av da.. TS følte bare for å få det ut av systemet.

Anonymkode: 4ae77...b22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kona eller han som ringte?

Det er jo en uting om PT'er bruker tiden på andre ting når man har betalt for tiden, men han beklaget og det er vel ikke så mye mer han får gjort..

Om du vil bytte personlig trener eller ikke, må du nesten bare finne ut av selv.

Anonymkode: 5926c...b56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt sur….. det var rett og slett respektløst.

Anonymkode: 55894...e2a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PT er kostbart og tidsbegrenset., Så den tiden en PT er med en kunde forventes det at den ikke lar annet avbryte. Å snakke i telefonen i flere minutter er ikke greit og lite proft, slikt tar man etter timen.

Anonymkode: ada0d...6d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha private samtaler mens kunder venter er vel ikke innafor i noen typer jobber. Tenk om han på rema gjorde det mens du skulle betale.. 

Ville gitt han denne ene sjansen. Skjer det igjen hadde jeg avsluttet og fortalt grunnen til senteret 

Anonymkode: ec14e...d9e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, TS. Jeg noterer det i arkivet mitt og skal ta det frem når jeg har behov for det. 

Anonymkode: 1aefd...08d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du fint kan si det til PT'en din jeg.

"Jeg betaler for din tid, og synes det er litt respektløst at du tar telefonen midt i vår time. Håper du ser den"

Hvis han sier at han forstår det, men av og til må han ta telefoner, så får du avgjøre om du ønsker å bruke mer penger på PT'en eller om du skal finne deg en annen en. 

Anonymkode: 6b56e...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt både irritert og skuffet, og ville nok ikke tatt flere timer med ham. Ville også sagt fra på treningssenteret.

Anonymkode: 0dee8...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke blitt irritert etter første gang, men hadde det gjentatt seg, hadde jeg blitt det. 

Jeg hadde en PT som speila seg hele tiden og mista fokus på meg og mine øvelser 😅 Jeg syns jeg var modig og sa i fra, på en pen måte. Han ble drittsur og jeg bytta PT gitt 😆

Anonymkode: b2f54...61a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også blitt irritert, men hvis det var en engangsforeteelse og jeg var fornøyd med ham ellers, hadde jeg ikke gjort noe mer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I timen min så diskuterte han med kona i tlf i rundt 4 min.

Jeg ble liggende og vente. Følte meg rett og slett dum. 
Han beklaget, men jeg kjenner jeg mister lysten på og bruke han fremover. 
Det var ikke en livsviktig tlf. Da hadde jeg sett bort i fra det. 

Har du hatt han som pt lenge? Har det hendt før? Hvis det var en engangsgreie, så la det gå. Er det gjentagende, er det drøyt. Du betaler for hans fulle oppmerksomhet i x antall minutter. Jobber også som pt. Har tatt en telefon, en gang (da i forbindelse med budkrig på hus - noe jeg da også informerte kunden om på forhånd. Og de to minuttene det tok, fikk kunden selvsagt igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var det kona eller han som ringte?

Det er jo en uting om PT'er bruker tiden på andre ting når man har betalt for tiden, men han beklaget og det er vel ikke så mye mer han får gjort..

Om du vil bytte personlig trener eller ikke, må du nesten bare finne ut av selv.

Anonymkode: 5926c...b56

Kona som ringte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 minutt siden):

Har du hatt han som pt lenge? Har det hendt før? Hvis det var en engangsgreie, så la det gå. Er det gjentagende, er det drøyt. Du betaler for hans fulle oppmerksomhet i x antall minutter. Jobber også som pt. Har tatt en telefon, en gang (da i forbindelse med budkrig på hus - noe jeg da også informerte kunden om på forhånd. Og de to minuttene det tok, fikk kunden selvsagt igjen)

Ja en stund. Men vet ikke om jeg vil ha han så mye lenger. Har reagert på noen andre ting også. Han kan f.eks slå av en prat med noen andre i studioet, mens vi er midt i min time. Ikke lenge, et par min kanskje. 
Så det med tlf samtalen føler jeg bare topper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man tar ikke private telefonsamtaler  mens kunden hører på. Punktum. Så utrolig respektløst overfor en betalende kunde!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja en stund. Men vet ikke om jeg vil ha han så mye lenger. Har reagert på noen andre ting også. Han kan f.eks slå av en prat med noen andre i studioet, mens vi er midt i min time. Ikke lenge, et par min kanskje. 
Så det med tlf samtalen føler jeg bare topper det. 

Er du ikke fornøyd, bytter du pt. Det er din tid som du betaler for, og da skal du også føle deg prioritert og sett. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...