AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #21 Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Langt utenfor trådens inspirasjon, men alt den 20nde august kom høsten, med bare regn og tåke ned i tretoppene. Her ble det joggedress med hettegenser under genseren og lange ullsokker over buksa i dag. Tror aldri jeg noen sinne har kledd meg slik i august før. Anonymkode: 7c0de...539 Ja, fatter ikke de som orker å gå med korte bukser og småsko uten sokker en gang, bli både kald/våt på føttene.. forkjølelse neste. Anonymkode: 3294f...376 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #22 Skrevet 21. august 2024 Med tanke på hvordan været har vært siden juni, så kler jeg meg vel i omtrent det samme som jeg har gjort ellers i sommer. Med unntak av de dagene jeg har vært på ferie i land som er så siviliserte at de fortsatt gjennomfører skikkelig sommervær. Jeg gjorde en stor feil med å pakke bort høstklærne i mai, for de måtte ganske fort pakkes opp igjen. Og siden har de vært i bruk, altså med unntak av 14 dager. Hadde vært morsommere med en slik tråd om høstklærne faktisk måtte finnes frem igjen nå. Anonymkode: 1eb38...34c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #23 Skrevet 21. august 2024 skreppamedleppa skrev (På 22.8.2023 den 16.17): Jeg er også glad i de typiske høstfargene. Jeg er nok litt mere frysepinn så det er ikke så alt for lenge til ull sesongen er i gang for min del (det værste jeg vet er å fryse) så ull enten det er strømpebukse eller ullsinglet under før det baller på seg med ull stillongs etterhvert.. sånn ca ser høst garderoben min ut. Men innimellom må jeg ha litt mer sterkere farger som turkis og rosa og andre sterke farger rett og slett fordi jeg er veldig glad i de typiske sommerfargene året rundt Du er flink! Flotte høstfarger og gode varme strømpebukser i mange varianter!😍 Anonymkode: 3294f...376 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #24 Skrevet 21. august 2024 Jeg har kjøpt denne kjolen nå, og elsker den. Vicky Dress Soft Botanic Pre-Order – MISSMAYA NORWAY Anonymkode: 32569...7b3
skreppamedleppa Skrevet 21. august 2024 #25 Skrevet 21. august 2024 Gøy å se denne tråden igjen 😁 bra initiativ @absinthia AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er flink! Flotte høstfarger og gode varme strømpebukser i mange varianter!😍 Anonymkode: 3294f...376 Så godt å høre. Jeg er veldig glad i å bruke strømpebukser til å komplementære antrekket mitt, synes det er så mange fine, og samme med høstfarger. Men det er også kjekt å se andre sine antrekk her i tråden. Det er mange fine stiler og måter å sette sammen ting på😍 Så yeey til inspirasjon! Og ang været har det jo vært litt traurig i "sommer". Det har vært mye strømpebukser i "sommer" også, og regnjakker og vanntette sko. Men det er likevel et annet type klesskap som nå blir pakket frem og tatt i bruk snart med okergule ribbestrikket strømpebukser og bluser med rever og ekkorn og begunderfargede skjørt og olivengrønne boots og skjerf og fingerhansker med. Så fort den lyse tiden går og nå er høsten her... 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #26 Skrevet 21. august 2024 Jeg bruker gjerne sort, hvitt, burgunder, rødt eller gult om høsten. Bruker klærne mine hele året og er ikke tilhenger av «temaklær», men for å se litt høstaktig ut kan jeg f.eks. ha et langt skjerf hengende rundt halsen, bruke Uggs eller chelseaboots, bruke alpelue eller hatt. Jeg liker å matche tilbehøret mitt - kan f.eks. ha er helt sort antrekk, men rød alpelue med matchende hansker. Går i både bukser, skjørt og kjoler. Anonymkode: d6c33...716
absinthia Skrevet 23. august 2024 #27 Skrevet 23. august 2024 I høst har jeg tenkt å intensivere bruken av denne kjolen, som jeg kjøpte på Lindex for sånn 12-14 år siden. Tenker å bruke en tynn genser under. Har kjøpt en vinrød/burgunder genser med rullekrage, men planlegger å finne en til som passer med disse fargene, - har bare ikke klart å bestemme meg helt enda/ funnet den rette. Vil ikke ha en som er svart, hvit, grå eller nude, så da er det litt vanskeligere å finne. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå