Gå til innhold

Noen på 30+ her som ikke har Facebook? Blir man sett rart på i dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Facebook og Snap, men bruker ikke Facebook. Instagram har jeg ikke pga. få venner. Blir man sett rart på i dating hvis man ikke har Facebook og/eller Instagram? Er det viktig å ha Facebook? Instagram har ingen hensikt for meg. Er dame. 

Anonymkode: 60d95...638

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet noe om dette?

Skrevet

Kan ikke tro noen bryr seg om det? Selv har jeg kun Facebook grunnet ungenes aktiviteter 

Anonymkode: 0899a...cc5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan ikke tro noen bryr seg om det? Selv har jeg kun Facebook grunnet ungenes aktiviteter 

Anonymkode: 0899a...cc5

Takk og lov! Det samme har jeg

TS 

Skrevet

Er ihvertfall "sjokkerende" for enkelte at jeg ikke bruker snapchat/whatsapp... 

Anonymkode: f7561...6f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har ikke jeg heller. Og jeg driter langt i om noen blir sjokkerte.

• Nyttig 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Det har ikke jeg heller. Og jeg driter langt i om noen blir sjokkerte.

Ja jeg også . Jeg var aldri hatt behov for det..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har Snapchat, men bruker sjelden.

TS 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har Facebook og Snap, men bruker ikke Facebook. Instagram har jeg ikke pga. få venner. Blir man sett rart på i dating hvis man ikke har Facebook og/eller Instagram? Er det viktig å ha Facebook? Instagram har ingen hensikt for meg. Er dame. 

Jeg kjenner faktisk INGEN som er aktive på Facebook lenger...   

:bolledeig:   

Anonymkode: 23f39...6cd

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje litt, men tror de fleste tenker det er tøft gjort å klare å holde seg unna avhengighetsskapende sosiale media. Men så lenge du har Snap viser vel det at du er mest opptatt av å dele med  en liten vennekrets.

Når det er sagt, så,er det kun litt spesielle folk jeg kjenner som ikke har Facebook. Gjerne psykiske problemer, rusproblemer og asosiale folk på kanten av loven😅 Evt sterk sosial angst. 

Når det er sagt, fikk jeg ikke Facebook for i 2015 selv. Er 40 år. Har sosial angst og til ig med sosial angst på sosiale medier😂 Så jeg legger aldri ut et pip. Bruker kun messenger og for å følge med litt☺️

Anonymkode: 30e2f...f1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje litt, men tror de fleste tenker det er tøft gjort å klare å holde seg unna avhengighetsskapende sosiale media. Men så lenge du har Snap viser vel det at du er mest opptatt av å dele med  en liten vennekrets.

Når det er sagt, så,er det kun litt spesielle folk jeg kjenner som ikke har Facebook. Gjerne psykiske problemer, rusproblemer og asosiale folk på kanten av loven😅 Evt sterk sosial angst. 

Når det er sagt, fikk jeg ikke Facebook for i 2015 selv. Er 40 år. Har sosial angst og til ig med sosial angst på sosiale medier😂 Så jeg legger aldri ut et pip. Bruker kun messenger og for å følge med litt☺️

Anonymkode: 30e2f...f1c

Fikk Facebook i 2018, jeg og er 38 😅 Ikke noe sosial angst, men har alltid hatt få venninner. Vært i et forhold i mange år og brydde meg mest om forholdet til eksen for å være ærlig. Dret i vennskap, og det er ikke så bra. I tillegg knøttliten familie 🙈

TS 

Skrevet

Jeg har, men er svært lite aktiv. Har ikke snap, insta eller Messenger på mobilen heller. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...