AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 At du bare scroller nedover VG, KG, Reddit,YouTube uten å klikke deg inn på noe? Merker at jeg gjør det altfor mye. Mer givende å lese diskusjoner om Taylor Swift her på KG enn å drive med den teite skrollingen. Konsentrasjonen min blir dårlige. Leser dårligere. Blir mer irritabel. Og mer deprimert. Må skjerpe meg. Har hatt det litt vanskelig i det siste. Dødsfall i familien og det gjør det vanskeligere å bryte ut av zombiescrollingen. Flere som driver med dette tullet? Anonymkode: 8a0b7...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Det har hendt, men sjeldent nå lenger. Når jeg kjenner mobilen tar mye plass, legger jeg den bare bort (og senere glemmer hvor den er). 🙃 I helgene bruker jeg å la mobilen ligge igjen på soverommet når jeg står opp, og prøver å unngå å ta den med på do - sånn til vanlig. Anonymkode: 0fec1...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. august 2023 #3 Del Skrevet 23. august 2023 Ja, særlig hvis jeg roter meg inn på kattevideoer 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Del Skrevet 25. august 2023 Kan skje om jeg sitter på bussen eller lignende, ellers aldri. Vanligvis bruker jeg så vidt mobilen i løpet av en dag. Men jeg sitter forran PC-en mange timer om dagen, så det er ikke noe særlig bedre. Anonymkode: e9db4...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå