Havrechia Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Hei! Jeg har skikkelig lyst til å lære shuffledance! 🤩 Følger noen på YouTube og Insta! Men skulle gjerne vært på et fysisk kurs! Noen som har noe tips, vet om noen steder som lærer bort? 😊 Hilsen danseglad frøken 💃😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Og hvor enn i verden bor du da? Greit å opplyse om. Generelt anbefaler jeg deg å ta kontakt med lokale danse-plasser. Det er nok ikke en stor greie i norge i hverfall, så om du bor her, så er jeg usikker på hvor mye som finnes, men kanskje noen kan noe. Anonymkode: a4d5a...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrechia Skrevet 22. august 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hvor enn i verden bor du da? Greit å opplyse om. Generelt anbefaler jeg deg å ta kontakt med lokale danse-plasser. Det er nok ikke en stor greie i norge i hverfall, så om du bor her, så er jeg usikker på hvor mye som finnes, men kanskje noen kan noe. Anonymkode: a4d5a...135 Det glemte jeg å nevne 😅 Bor nærmere Asker. Har søkt litt på nett, men ikke funnet noe foreløpig.. som du nevner, er ikke spesielt stort i Norge nei 😊 Har noen av stegene inne, men hadde vært morro å vært med i en større klasse, hvor man er flere 😊 Ser dette er mye større og populært i USA ja.. Vet ikke hvorfor shuffledance ikke er like populært i Norge, men tror kanskje det er mere på vei med den yngre generasjonen. 85 modell her, men aldri for sent! 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. august 2023 #4 Del Skrevet 22. august 2023 Havrechia skrev (17 minutter siden): Det glemte jeg å nevne 😅 Bor nærmere Asker. Har søkt litt på nett, men ikke funnet noe foreløpig.. som du nevner, er ikke spesielt stort i Norge nei 😊 Har noen av stegene inne, men hadde vært morro å vært med i en større klasse, hvor man er flere 😊 Ser dette er mye større og populært i USA ja.. Vet ikke hvorfor shuffledance ikke er like populært i Norge, men tror kanskje det er mere på vei med den yngre generasjonen. 85 modell her, men aldri for sent! 😄👍 Det er så sinnsykt kult. Jeg blir med når ungene blir litt større! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #5 Del Skrevet 22. august 2023 Electro swing dance er bedre. Anonymkode: 8a8f1...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #6 Del Skrevet 22. august 2023 Havrechia skrev (23 minutter siden): Det glemte jeg å nevne 😅 Bor nærmere Asker. Har søkt litt på nett, men ikke funnet noe foreløpig.. som du nevner, er ikke spesielt stort i Norge nei 😊 Har noen av stegene inne, men hadde vært morro å vært med i en større klasse, hvor man er flere 😊 Ser dette er mye større og populært i USA ja.. Vet ikke hvorfor shuffledance ikke er like populært i Norge, men tror kanskje det er mere på vei med den yngre generasjonen. 85 modell her, men aldri for sent! 😄👍 Opprett en gruppe på fb. Sikkert mange som går med samme drømmer som deg. Asker er så sentralt at det bør man få til. Har samme drøm men små barn. Ikke sjans til å trene på kveldstid. Lykke til 🥰 følger også flere shuffle dansere på sosiale medier. Anonymkode: 23828...097 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrechia Skrevet 22. august 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Opprett en gruppe på fb. Sikkert mange som går med samme drømmer som deg. Asker er så sentralt at det bør man få til. Har samme drøm men små barn. Ikke sjans til å trene på kveldstid. Lykke til 🥰 følger også flere shuffle dansere på sosiale medier. Anonymkode: 23828...097 Så herlig!! 🤩 Skal absolutt tenke på det! Noen ganger må man bare hoppe i det ja! 🥰👊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrechia Skrevet 22. august 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 22. august 2023 Sandum.PT skrev (37 minutter siden): Det er så sinnsykt kult. Jeg blir med når ungene blir litt større! 😊 Så herlig!!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. august 2023 #9 Del Skrevet 25. august 2023 Er ganske kult, skulle lært meg det selv om. Jeg om jeg hadde litt rytme og kroppskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrechia Skrevet 26. august 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 26. august 2023 Lurven skrev (På 25.8.2023 den 7.32): Er ganske kult, skulle lært meg det selv om. Jeg om jeg hadde litt rytme og kroppskontroll Dans i vei uansett! Mye løsner underveis! 🤩 Det viktigste med dansen er å kose seg og ha det gøy! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå