AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Skrevet 22. august 2023 Altså romantisk kjærlighet, til en partner? Særlig dere i langvarige forhold? Jeg har vært gift og vært i et forhold i 9 år. Men har alltid lurt på kjærligheten jeg følte for ham. Det føltes mer som en omsorg, som man føler for et barn nesten. En varm og god følelse, men veldig lite tenning og attraksjon, hvertfall etter den aller første spennende forelskelsesfasen som varte i kanskje 6 mnd. Etter vi gjorde det slutt har jeg akkurat de samme følelsene for ham, vi er bestevenner. Men null romantiske følelser eller lyst til å ligge med ham. Jeg slet veldig med sexlyst gjennom hele forholdet (og han og..) Så nå lurer jeg på hvordan dere opplever kjærlighet med en partner? Er det en omsorgs-følelse? Sexlyst? Kan dere beskrive i detalj hvordan det kjennes? Anonymkode: 0da14...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #2 Skrevet 22. august 2023 Alltid glad for å se ham. Elsker å ta på ham, og elsker at han tar på meg. Har nesten alltid lyst på sex med ham. Har lyst å ha ham med på alle opplevelser. Synes han er flott og sexy, selv etter kroppslige endringer. Er stolt av ham. Henter energi fra ham. Han får meg til å føle meg verdifull og vakker. Anonymkode: e8067...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #3 Skrevet 22. august 2023 Gleder meg alltid til å se og være med han. Elsker å ta på han, kroppskontakt, berøringer, kos, sex, følelsen av trygghet Anonymkode: aa2b8...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #4 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alltid glad for å se ham. Elsker å ta på ham, og elsker at han tar på meg. Har nesten alltid lyst på sex med ham. Har lyst å ha ham med på alle opplevelser. Synes han er flott og sexy, selv etter kroppslige endringer. Er stolt av ham. Henter energi fra ham. Han får meg til å føle meg verdifull og vakker. Anonymkode: e8067...6b3 Søtt! Dette kunne vært skrevet av meg. Sånn føler jeg det for kjæresten min og. Vi har vært sammen i snart fire år, er fremdeles forelska til og med. Sexen er magisk, kjenner en god varme når vi holder hender og generelt tar på hverandre. Han er den kjekkeste mannen jeg vet om. ❤️ Anonymkode: 203b7...f33 1 1
Hjelpsom Skrevet 22. august 2023 #5 Skrevet 22. august 2023 Ville tilbringe nesten all tid sammen med henne. Ta på henne, hadde bestandig lyst på henne selv etter 22 år sammen. Hun fikk meg til å føle meg bedre. Elsket at hun tok på meg og ga utrykk for at hun ville ha nærhet med meg, de gangene det skjedde. Syntes alltid alltid hun var tiltrekkende selv etter mange forskjellige kroppslige endringer (tykk, tynn, sliten, gravid osv). 1 4
Gjest EmKay Skrevet 22. august 2023 #6 Skrevet 22. august 2023 Det er vel en kombinasjon av at han er min aller beste venn og støttespiller, og det at jeg finner han fysisk attraktiv og elsker å være nær han tenker jeg. Det er ikke ensbetydende med at jeg alltid ønsker sex eller nærhet, eller at det alltid kiler i magen av å se på han, men når jeg ønsker disse tingene er det kun han jeg vil ha det med. Og innimellom har vi "nyforelsket"-perioder der sommerfuglene kommer tilbake også ❤️ Vi runder snart 17 år som kjærester, og er 33 og 35 år gamle.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #7 Skrevet 22. august 2023 Gleder meg alltid til å se han etter endt arbeidsdag, elsker å være sammen med han, alt fra kaffekoppen på morgenen til reiser rundt omkring i verden. Han tenner meg hver eneste dag, vi tar på hverandre mye og har ofte sex. Han gjør hverdagen min morsom og fin, og jeg vet å sette pris på han, samme andre veien. Anonymkode: e84eb...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #8 Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså romantisk kjærlighet, til en partner? Særlig dere i langvarige forhold? Jeg har vært gift og vært i et forhold i 9 år. Men har alltid lurt på kjærligheten jeg følte for ham. Det føltes mer som en omsorg, som man føler for et barn nesten. En varm og god følelse, men veldig lite tenning og attraksjon, hvertfall etter den aller første spennende forelskelsesfasen som varte i kanskje 6 mnd. Etter vi gjorde det slutt har jeg akkurat de samme følelsene for ham, vi er bestevenner. Men null romantiske følelser eller lyst til å ligge med ham. Jeg slet veldig med sexlyst gjennom hele forholdet (og han og..) Så nå lurer jeg på hvordan dere opplever kjærlighet med en partner? Er det en omsorgs-følelse? Sexlyst? Kan dere beskrive i detalj hvordan det kjennes? Anonymkode: 0da14...5ed Det er sexlyst, partnerskap, noe omsorg, felleskap, en følelse av å kjenne hverandre og lese hverandres tanker/stemninger, humor (særlig med han jeg er med nå men en del med alle kjærester jeg har hatt), lek, alvor, hjelpe og forme hverandre, frihet, utfordre hverandre, forpliktelse mm. Og av og til blir jeg veldig såra, skuffa, lei meg eller forvirra - og skuffa over meg selv om jeg gjør noe som skuffer/ sårer ham. Det er mange ulike følelser. Anonymkode: 733c3...2c7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #9 Skrevet 22. august 2023 Føler ikke så mye lenger etter seks år sammen. Hans fravær og dårlige humør har ødelagt det meste😏 Anonymkode: 5e4f7...e83
Hjelpsom Skrevet 22. august 2023 #10 Skrevet 22. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Føler ikke så mye lenger etter seks år sammen. Hans fravær og dårlige humør har ødelagt det meste😏 Anonymkode: 5e4f7...e83 Dårlig humør er nok en "killer" i et forhold ja.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #11 Skrevet 22. august 2023 Ts her Ååh, mye fint her. Håper jeg får det sånn med min neste partner! Anonymkode: 0da14...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #12 Skrevet 22. august 2023 For meg så føles det som "å komme hjem". Anonymkode: 65c28...e13 1
SPOCA Skrevet 22. august 2023 #13 Skrevet 22. august 2023 Det er en blanding av intens kjærlighet, følelse av tilhørighet og trygghet, samtidig som jeg føler voldsom stolthet, tiltrekning, glede og omsorg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 Tja, vanskelig å forklare synes jeg, da det rommer så mange følelser. Jeg blir glad når jeg ser ham, savner ham når vi er fra hverandre, kjenner en trygghet i ham, han er den jeg vil snakke med når jeg er glad, han er den jeg vil snakke med når jeg er trist, jeg vil være nær ham, jeg blir kåt av å se på ham og kjenner et sterkt begjær etter ham, tanken på å dele resten av livet med akkurat ham gjør meg glad, jeg er tilbøyelig til å ignorere bagateller, jeg er redd for å miste ham, han er for meg verdens vakreste og jeg kjenner et konstant behov for å være den beste jeg kan være for ham. Anonymkode: a0c7e...553 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja, vanskelig å forklare synes jeg, da det rommer så mange følelser. Jeg blir glad når jeg ser ham, savner ham når vi er fra hverandre, kjenner en trygghet i ham, han er den jeg vil snakke med når jeg er glad, han er den jeg vil snakke med når jeg er trist, jeg vil være nær ham, jeg blir kåt av å se på ham og kjenner et sterkt begjær etter ham, tanken på å dele resten av livet med akkurat ham gjør meg glad, jeg er tilbøyelig til å ignorere bagateller, jeg er redd for å miste ham, han er for meg verdens vakreste og jeg kjenner et konstant behov for å være den beste jeg kan være for ham. Anonymkode: a0c7e...553 Alkurat sånn er det for meg også. K38 Anonymkode: 3ce5f...11e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #16 Skrevet 23. august 2023 Følelse av lykke, glede, spenning og tilfredshet. Kan dagdrømme om han og tenker ofte på øyeblikk vi har delt. Ønske om nærhet. Vil beskytte og ta vare på, på en måte som går utover det jeg ville gjort for andre. Drømmer om å bygge et liv sammen, dele mål og opplevelser, og skape minner som varer livet ut. Anonymkode: 8577a...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 Oioi her var det mange som har gjort mentale krumspring for å kunne forsvare sine langvarige forhold. Kjærlighet? Uviktig spør du meg. Et langvarig forhold handler om effektiv logistikk, delt økonomi og i de fleste tilfeller oppdragelse av barn. Har man ikke barn er det også helt poengløst å være i et langvarig forhold. Det har null fordeler. Så har du dette med seksuell og fysisk tiltrekning. Men det har ikke noe med en relasjon hvor man bor sammen og har felles ansvar for barn og hverdag. Man kan godt ha eller i de fleste tilfeller har hatt tiltrekning til logistikkpartner, men det er overhodet ikke nødvendig. Det er når man blander seksualitet inn i langvarige forhold og definerer det som en integral ingrediens som skal være ekslusivt til dette forholdet at de fleste ender opp ulykkelig. Anonymkode: e10be...6ae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oioi her var det mange som har gjort mentale krumspring for å kunne forsvare sine langvarige forhold. Kjærlighet? Uviktig spør du meg. Et langvarig forhold handler om effektiv logistikk, delt økonomi og i de fleste tilfeller oppdragelse av barn. Har man ikke barn er det også helt poengløst å være i et langvarig forhold. Det har null fordeler. Så har du dette med seksuell og fysisk tiltrekning. Men det har ikke noe med en relasjon hvor man bor sammen og har felles ansvar for barn og hverdag. Man kan godt ha eller i de fleste tilfeller har hatt tiltrekning til logistikkpartner, men det er overhodet ikke nødvendig. Det er når man blander seksualitet inn i langvarige forhold og definerer det som en integral ingrediens som skal være ekslusivt til dette forholdet at de fleste ender opp ulykkelig. Anonymkode: e10be...6ae Det er helt okei hvis man ikke synes kjærlighet er viktig. Men for meg er kjærlighet noe av det viktigste. Genuin kjærlighet. Jeg vet at det finnes folk som ikke tror på det, men min erfaring med det er ubeskrivelig god Anonymkode: 8577a...ddc 2
MarianneE Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Alltid glad for å se ham. Elsker å ta på ham, og elsker at han tar på meg. Har nesten alltid lyst på sex med ham. Har lyst å ha ham med på alle opplevelser. Synes han er flott og sexy, selv etter kroppslige endringer. Er stolt av ham. Henter energi fra ham. Han får meg til å føle meg verdifull og vakker. Anonymkode: e8067...6b3 Jepp, i tillegg er han en person jeg liker og være sammen med. Vi har 21 års bryllupsdag i morgen så det har da blitt noen år sammen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #20 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kjærlighet? Uviktig spør du meg. Anonymkode: e10be...6ae Da passer du nok ikke sammen med en som synes kjærlighet viktig i et forhold. Og det er jo like greit å få rede på med én gang. Anonymkode: 733c3...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå