Galen King Skrevet 5. desember 2023 #1881 Del Skrevet 5. desember 2023 Tenker de bør øke premien igjen, ellers kan det fort bli færre som vil være med på Farmen fremover. Det kan også gå utover antall seere. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #1882 Del Skrevet 5. desember 2023 Galen King skrev (3 minutter siden): Tenker de bør øke premien igjen, ellers kan det fort bli færre som vil være med på Farmen fremover. Det kan også gå utover antall seere. Eller gjør det om til en sjekk på 300.000kr. Jeg hadde heller tatt det enn de gavekortene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. desember 2023 #1883 Del Skrevet 6. desember 2023 Cid skrev (8 timer siden): Eller gjør det om til en sjekk på 300.000kr. Jeg hadde heller tatt det enn de gavekortene. Men de er jo sponsa. Slipper å dra 300.000 opp av egen lomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 6. desember 2023 #1884 Del Skrevet 6. desember 2023 Lurer på om premien i Farmen Kjendis også er redusert, det er vel det som er mest rettferdig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #1885 Del Skrevet 6. desember 2023 Galen King skrev (10 minutter siden): Lurer på om premien i Farmen Kjendis også er redusert, det er vel det som er mest rettferdig. Det ble spilt inn før da så ikke sikkert det var bestemt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thywjyr Skrevet 7. desember 2023 #1886 Del Skrevet 7. desember 2023 Galen King skrev (2 timer siden): Lurer på om premien i Farmen Kjendis også er redusert, det er vel det som er mest rettferdig. I Farmen søker personer om å få være med på en konkurranse der de kan vinne en premie. I Farmen Kjendis tar TV2 kontakt med «kjendiser» og tilbyr de et oppdrag/jobb i Farmen kjendis, mot betaling og en mulighet til å vinne en premie på slutten. Det er lite i verden som handler om rettferdighet.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2023 #1887 Del Skrevet 7. desember 2023 Thywjyr skrev (9 timer siden): I Farmen søker personer om å få være med på en konkurranse der de kan vinne en premie. I Farmen Kjendis tar TV2 kontakt med «kjendiser» og tilbyr de et oppdrag/jobb i Farmen kjendis, mot betaling og en mulighet til å vinne en premie på slutten. Det er lite i verden som handler om rettferdighet.. Lurer på hva kjendiser får betalt for å bli med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 7. desember 2023 #1888 Del Skrevet 7. desember 2023 Djungelvrål skrev (22 minutter siden): Lurer på hva kjendiser får betalt for å bli med? Det har vært artikler om det. For eksempel denne: https://www.dagbladet.no/kjendis/far-opp-mot-80-000-kroner-forste-uka-slik-er-den-hemmelige-farmen-kjendis-kontrakten/69381222 En nyere: https://www.nettavisen.no/kjendis/farmen-deltakere-reagerer-pa-kjendislonn-jeg-blir-dritforbanna/s/5-95-1489542 Her er et sitat: "Ifølge Sæter får «Farmen»-kjendisene 100.000 kroner for å delta i programmet, i tillegg til at man får ukesbetalt på gården." Et annet: "Det er veldig godt betalt. Det er vel rundt 100.000 kroner i inngang og 30.000 kroner i uken, forklarer han." Enda et: "- Jeg fikk betalt 250 000 kroner. Jeg har tidligere levd på studielån og ekstrajobber på Joker. Så fikk jeg 250 000 kroner for å være meg selv på en bondegård i fem uker. Altså, what the fuck?" Det er bare å google "farmen kjendis betalt" så kommer det resultater i lange baner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #1889 Del Skrevet 7. desember 2023 dårligbrukernavn skrev (2 timer siden): Det har vært artikler om det. For eksempel denne: https://www.dagbladet.no/kjendis/far-opp-mot-80-000-kroner-forste-uka-slik-er-den-hemmelige-farmen-kjendis-kontrakten/69381222 En nyere: https://www.nettavisen.no/kjendis/farmen-deltakere-reagerer-pa-kjendislonn-jeg-blir-dritforbanna/s/5-95-1489542 Her er et sitat: "Ifølge Sæter får «Farmen»-kjendisene 100.000 kroner for å delta i programmet, i tillegg til at man får ukesbetalt på gården." Et annet: "Det er veldig godt betalt. Det er vel rundt 100.000 kroner i inngang og 30.000 kroner i uken, forklarer han." Enda et: "- Jeg fikk betalt 250 000 kroner. Jeg har tidligere levd på studielån og ekstrajobber på Joker. Så fikk jeg 250 000 kroner for å være meg selv på en bondegård i fem uker. Altså, what the fuck?" Det er bare å google "farmen kjendis betalt" så kommer det resultater i lange baner. Det er en fin premie i seg selv synes jeg, premien burde heller være at de får gitt et beløp til en valgfri organisasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 7. desember 2023 #1890 Del Skrevet 7. desember 2023 Er ikke Martin lei seg nå? Han fikk ikke nok hjelp av bedingen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2023 Forfatter #1891 Del Skrevet 7. desember 2023 LiseTV skrev (12 minutter siden): Er ikke Martin lei seg nå? Han fikk ikke nok hjelp av bedingen sin. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 7. desember 2023 #1892 Del Skrevet 7. desember 2023 Kjendisene får ofte flere goder ja. Men nå er vel kjendisutgaven en litt annen versjon av programmet. Det varer jo også mye færre uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. desember 2023 #1893 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Han ba om hjelp til sin gud, og ble ikke bønnhørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 8. desember 2023 #1894 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (På 7.12.2023 den 0.00): Det ble spilt inn før da så ikke sikkert det var bestemt enda. Det kan være, men mye blir planlagt mens begge utgavene produseres. Det er ikke lenge mellom tiden de spiller inn Farmen Kjendis og Farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #1895 Del Skrevet 8. desember 2023 LiseTV skrev (10 timer siden): Han ba om hjelp til sin gud, og ble ikke bønnhørt. Kanskje gud var i møte med Thor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 9. desember 2023 #1896 Del Skrevet 9. desember 2023 Thywjyr skrev (På 7.12.2023 den 2.05): I Farmen søker personer om å få være med på en konkurranse der de kan vinne en premie. I Farmen Kjendis tar TV2 kontakt med «kjendiser» og tilbyr de et oppdrag/jobb i Farmen kjendis, mot betaling og en mulighet til å vinne en premie på slutten. Det er lite i verden som handler om rettferdighet.. Tenker at det er forskjell på de to versjonene, sikkert mye mer som blir planlagt i kjendisversjonen om ting som skal skje med deltakerne og scener som lages. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 10. desember 2023 #1897 Del Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (På 8.12.2023 den 18.26): Kanskje gud var i møte med Thor. For Thor blir det vel feil å bare be for en av dem. Han ber for alle som er med i kampen og at det skal bli en god kamp. Det gjorde han når han selv skulle i kamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #1898 Del Skrevet 10. desember 2023 Galen King skrev (Akkurat nå): For Thor blir det vel feil å bare be for en av dem. Han ber for alle som er med i kampen og at det skal bli en god kamp. Det gjorde han når han selv skulle i kamp. Fin fyr min favoritt blant alle de kristne som har vært med, synes det var et fint øyeblikk når han døpte han ene deltakeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 11. desember 2023 #1899 Del Skrevet 11. desember 2023 Cid skrev (På 10.12.2023 den 23.26): Fin fyr min favoritt blant alle de kristne som har vært med, synes det var et fint øyeblikk når han døpte han ene deltakeren. Ja, veldig fin fyr! Synd han ikke kom lenger på Torpet i fjor. Ja, husker når han døpte han deltakeren i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #1900 Del Skrevet 12. desember 2023 Hvem her skal se Farmen Kjendis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå