Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1861 Del Skrevet 4. desember 2023 Ctrl skrev (30 minutter siden): Nå håper jeg virkelig Kathrine har fått sin dose "fame" både på TV og i mediene, og at det forblir stilt fra den kanten i framtiden. Jeg har null interesse av å se eller lese om det mennesket. Så gud forby at hun skal melkes fram som kjendis, eventuelt kommer tilbake til Farmen-konseptet ved en senere anledning. Sistnevnte hadde vært typisk, for Strix og TV2 bare elsker rebeller som lager oppholdet et levende mareritt for andre. Jo verre psykososialt miljøet er på gården jo mer jubler TV2 og Strix. De tar ingen ansvar for noen, annet enn å sprite opp enda mer drama. Heldigvis bor Kathrine i Finnmark og har en skokk med unger, så oddsen er stor for at hennes "kjendis"-karriere ender med dette. 🤞 Nemlig! Niklas ble programleder etter hvordan han oppførte seg... 😖 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 4. desember 2023 #1862 Del Skrevet 4. desember 2023 Irja skrev (5 timer siden): At Anders ikke «tok kampen» mot Kathrine og styra på, betyr ikke at han er konfliktsky. Dette er et spill. I dette tilfelle var det bedre å glatte over, enn å konfrontere. Når alt kommer til alt, så handler det her om å vinne en konkurranse. Anders var helt rå 🥳 Neida, men nå har det vel blitt sagt flere ganger, både i intervju og underveis i Farmen Jeg er konfliktsky så det holder sjøl, så har jo stor forståelse for det, men som seer var det frustrerende å se et menneske få holde på sånn som K gjorde i ukesvis og at de som sa ifra ikke fikk støtte. Men liker Anders som person, og synes han var det beste alternativet av de finalistene som var 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1863 Del Skrevet 4. desember 2023 2 hours ago, Ctrl said: Nå håper jeg virkelig Kathrine har fått sin dose "fame" både på TV og i mediene, og at det forblir stilt fra den kanten i framtiden. Jeg har null interesse av å se eller lese om det mennesket. Så gud forby at hun skal melkes fram som kjendis, eventuelt kommer tilbake til Farmen-konseptet ved en senere anledning. Sistnevnte hadde vært typisk, for Strix og TV2 bare elsker rebeller som lager oppholdet et levende mareritt for andre. Jo verre psykososialt miljøet er på gården jo mer jubler TV2 og Strix. De tar ingen ansvar for noen, annet enn å sprite opp enda mer drama. Heldigvis bor Kathrine i Finnmark og har en skokk med unger, så oddsen er stor for at hennes "kjendis"-karriere ender med dette. 🤞 Enig. Særlig siden hun "ikke var med på Farmen for å bli sett". Motbydelig dame. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1864 Del Skrevet 4. desember 2023 mammamia1 skrev (6 timer siden): Helt enig, hun kan umulig være helt normal...... Ikke Kathrine heller.. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. desember 2023 #1865 Del Skrevet 4. desember 2023 Blåttvann skrev (7 timer siden): Hvordan kan man mene at man er ført bak lyset når premien ikke var klar før de startet? Er den ikke klar så vet du ikke om premien er glansbilder eller hundre millioner. Du kan jo anta at premien er lik det den har vært før, men det er på din egen kappe å anta noe sånt. Når premien ikke er klar før man skriver kontrakt så burde det vel skape litt usikkerhet for om premien er lik det den alltid har vært, denne forhandlingen har vel alltid vært klar ganske tidlig fra år til år. Ellers en dritkjedelig finale. Det ble bare litt morsomt å lese at du brukte utrykket «å ta det på egen kappe» når det handler om Katrines reaksjon. For det er det jeg husker at hun sa om andres reaksjon på hennes væremåte. De fikk bare ta det på egen kappe om de ble støtt av hennes måte å være på. Karma he he. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1866 Del Skrevet 4. desember 2023 Zenhouse skrev (19 minutter siden): Det ble bare litt morsomt å lese at du brukte utrykket «å ta det på egen kappe» når det handler om Katrines reaksjon. For det er det jeg husker at hun sa om andres reaksjon på hennes væremåte. De fikk bare ta det på egen kappe om de ble støtt av hennes måte å være på. Karma he he. Hadde vært karma hvis hun vant. 😁 Men selvfølgelig best at hun ikke gjorde det, da er heldigvis sjansen mindre for at vi ser henne igjen. Ever. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 4. desember 2023 #1867 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Ikke Kathrine heller.. Hva har det med Maria å gjøre? Jeg får litt sånn følelse av at det er en svertekonkuranse som pågår her inne. En ting som nå jeg er sikker på, det er det at jeg ville ikke hatt en relasjon til hverken den ene dama eller den andre😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1868 Del Skrevet 4. desember 2023 Forundret.. skrev (1 minutt siden): Hva har det med Maria å gjøre? Jeg får litt sånn følelse av at det er en svertekonkuranse som pågår her inne. En ting som nå jeg er sikker på, det er det at jeg ville ikke hatt en relasjon til hverken den ene dama eller den andre😂 Brukeren har gjort det klart at Kathrine ikke gjorde noe gale så da synes jeg det er litt rart at Maria liksom ikke er normal men det er Kathrine 🤨 Jeg tror jeg hadde kommet godt overens med Maria og Chris, de er tøysete som meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 4. desember 2023 #1869 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Brukeren har gjort det klart at Kathrine ikke gjorde noe gale så da synes jeg det er litt rart at Maria liksom ikke er normal men det er Kathrine 🤨 Jeg tror jeg hadde kommet godt overens med Maria og Chris, de er tøysete som meg 😄 Aha, da skjønner jeg. Jeg hadde ikke fått med meg at brukeren hadde sagt dette. Tøysinga til Maria er jo ikke det jeg reagerer på, men alt det andre. Er jo kjekt med litt tull og tøys men en trenger jo å balansere det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1870 Del Skrevet 4. desember 2023 Forundret.. skrev (1 minutt siden): Aha, da skjønner jeg. Jeg hadde ikke fått med meg at brukeren hadde sagt dette. Tøysinga til Maria er jo ikke det jeg reagerer på, men alt det andre. Er jo kjekt med litt tull og tøys men en trenger jo å balansere det. Har reagert på mye med Maria selv men tror ikke det hadde vært like mye drama utenfor farmen når man ikke er med en haug fremmede hehe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. desember 2023 #1871 Del Skrevet 4. desember 2023 Blåttvann skrev (7 timer siden): Nemlig! Niklas ble programleder etter hvordan han oppførte seg... 😖 Tipper han var hyrt inn som programleder før den sesongen, og var med i Farmen for å få erfaring i hvordan programmet er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1872 Del Skrevet 4. desember 2023 Snipa skrev (Akkurat nå): Tipper han var hyrt inn som programleder før den sesongen, og var med i Farmen for å få erfaring i hvordan programmet er. Burde fått sparken. TV2 skal kutte så mye nå så de har god mulighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1873 Del Skrevet 4. desember 2023 Blåttvann skrev (10 minutter siden): Burde fått sparken. TV2 skal kutte så mye nå så de har god mulighet. Han kan ikke kritisere noen på Farmen for å stjele i hvert fall 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 4. desember 2023 #1874 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (2 timer siden): Han kan ikke kritisere noen på Farmen for å stjele i hvert fall 😂 Han synes sikkert ikke det er så farlig at de nasker litt på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1875 Del Skrevet 4. desember 2023 Galen King skrev (36 minutter siden): Han synes sikkert ikke det er så farlig at de nasker litt på markedet. Hehe nei, han er jo selveste Naskeladden 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1876 Del Skrevet 4. desember 2023 Mon tro om de vil redusere premiene enda mer til neste år. Et gavekort på 1000kr til to personer på Egon og et valgfritt skrapelodd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 5. desember 2023 #1877 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (16 timer siden): Ikke Kathrine heller.. Kathrine er normal, det er ikke Maria, min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 5. desember 2023 #1878 Del Skrevet 5. desember 2023 mammamia1 skrev (32 minutter siden): Kathrine er normal, det er ikke Maria, min mening. Stiller meg litt bak det, liker ikke Kathrine i det hele tatt, men hos Maria virker det oppriktig som det er noe som ikke er helt som det skal, også alderen tatt i betraktning. Jeg tror når hun gjemte seg bak at hun ''tullet'' når de skulle avgi sin stemme var fordi hun fikk jævlig dårlig samvittighet rett og slett, muligens skammet seg litt(med god grunn!)....utblåsningen virket ganske så ektefølt i mine øyne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 5. desember 2023 #1879 Del Skrevet 5. desember 2023 Kathrine er ikke normal. Maria er formet av en bakgrunn som mobbeoffer og kan fremstå emosjonelt ustabil og veldig usikker på seg selv pga det, som utspiller seg i behov for oppmerksomhet. Men Kathrine virker å være formet av en bakgrunn som mobber, der det å være slem, hensynsløs og fryktinngytende har gitt hun resultater i form av å kunne gjøre som hun vil og fordi hun liker den maktfølelsen har hun fortsatt med det. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 5. desember 2023 #1880 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) 1 hour ago, Silkedyne said: Kathrine er ikke normal. Maria er formet av en bakgrunn som mobbeoffer og kan fremstå emosjonelt ustabil og veldig usikker på seg selv pga det, som utspiller seg i behov for oppmerksomhet. Men Kathrine virker å være formet av en bakgrunn som mobber, der det å være slem, hensynsløs og fryktinngytende har gitt hun resultater i form av å kunne gjøre som hun vil og fordi hun liker den maktfølelsen har hun fortsatt med det. Helt riktig. Maria er det synd på, håper hun ser at hun trenger hjelp. Kathrine har kanskje også vært gjennom sitt som gjør at hun er det trollet hun er. Endret 5. desember 2023 av Nusket edit 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå